Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö tyhmyyden kasvoista, katseesta jne.?

Vierailija
30.05.2024 |

Melkein aina intuitiolla olen nähnyt jos lapsi, aikuinen tai kuka tahansa henkilö on 'viisas' tai älykäs, tai empaattinen jen. näiden katseesta.

Vastaavasti olen liki 100% ajasta ollut oikeassa jos olen ajatellut ensivaikutelmana että joku näyttää käyvän hitaalla.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näkee eikä se mielestäni ole mitenkään törkeää sanoa niin. esim. matalan äo:n henkilöillä on samanlainen katse kuin kehitysvammaisilla, sellainen hieman harottava ärtyneen näköinen lurpsutus, sekä suu usein hieman auki ja nenää nyrpistetään.

Vierailija
2/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, symmetriset ja kauniit kasvot indikoi älykkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa peiliin ja ylläty

Vierailija
4/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kipinän ihmisen sisällä tosiaan usein näkee. Veikkaan kuitenkin, että välillä menee pieleenkin, esim. jos henkilö on vaikka ajatuksissaan tms.

Vierailija
5/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee. Esim. mielestäni Henry Cavillilla on sellainen älykäs / korkean ÄO:n katse.

Itse en ole mikään penaalin terävin kynä (olen nainen) ja perin äidiltä aika karut 'siansílmät'.

En silti leikkauttaisi pois vaikka olisi miten paljon rahaa koska menen sillä mitä luonto antoi.

Vierailija
6/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kipinän ihmisen sisällä tosiaan usein näkee. Veikkaan kuitenkin, että välillä menee pieleenkin, esim. jos henkilö on vaikka ajatuksissaan tms.

Introvertit eivät yleensä hehku ulospäin mitään 'kipinöitä'. 

Vierailija
7/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En luottaisi siihen jos ei ole kyse oikeasti vammaisista.

Vierailija
8/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi joka näyttelee Peaky Blindersin pääroolia (Murphy joku). En ole koskaan nähnyt sellaista älykästä katsetta livenä. Siitä oikein paistaa läpi että henkilö on moniulotteinen ja laajasti ajatteleva.

Ei tule muita julkkiksia mieleen johon voisi verrata.

Vierailija
9/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon, että ap:n pitää pohtia tällaisia asioita.

Vierailija
10/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tylsämielisen katseen ei pitäisi olla terävän introvertinkään ominaisuus. Toki introvertin pelokkaasti pälyilevä ja väistävä katse voi peittää sen maailmasta kiinnostuneen katseen alleen?

Vierailija
11/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitset henkilön älykkääksi tai tyhmäksi, ja sen jälkeen tulkitset heidän tekemisiään ja puheitaan sen kautta. Onnittelet itseäsi, taas olit oikeassa. 

Vierailija
12/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyyppi joka näyttelee Peaky Blindersin pääroolia (Murphy joku). En ole koskaan nähnyt sellaista älykästä katsetta livenä. Siitä oikein paistaa läpi että henkilö on moniulotteinen ja laajasti ajatteleva.

Se näyttää kumiukolta.

Vierailija
13/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitset henkilön älykkääksi tai tyhmäksi, ja sen jälkeen tulkitset heidän tekemisiään ja puheitaan sen kautta. Onnittelet itseäsi, taas olit oikeassa. 

Näinkin se voi olla. Erityisesti siihen viittaa, ettei 'koskaan erehdy näissä'.

Vierailija
14/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, etenkin töissä ne juntteja alapääjuttuja ja pilkkajuoruja levittelevät yksinkertaiset naiset näyttävät tosi maalaismaisilta ja yksinkertaisilta kasvonpiirteiltään. Sellaisilta ettei oikein päässä liiku mikään.

Miehissä olen vähän huonompi arvioimaan mutta kyllä joistain ihmisistä näkee päälle päin että on älykäs. Esim. Einsteinillä on sellaiset kasvonpiirteet ja silmät.

Vierailija
15/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin näen kasvoista väkivalta tappaja tyypit,kun katsoo esim. heidän kuvia niin kyllä sieltä loistaa synkkyys,tyhmä tuijottaa,vielä tyhmempi osoittaa sormella.

Vierailija
16/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Those dead eyes. Se oli rävähtämätön pokerinaama. 

Vierailija
17/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Itse olen kroonisen masennuksen ja univajeen vuoksi 90% ajasta ihan pihalla, ja minuun selvästi suhtaudutaan kuin tyhmään. Myös kaunis, mutta väistävä käytös, saa monen pitämään yksinkertaisena. Viimeksi eilen siedin taas naapureiden juttuja talkoissa, kummallista kuinka moni kokee olevansa siinä asemassa että voisi arvostella yhtään ketään...

T. "Niin siis tossa leivässähän on kato sit jauhoja, ei voida antaa Riitalle kun sillä on se keliakia" 

Vierailija
18/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hehkuvat kun pääsevät lempiaiheensa kimppuun.

Vierailija
19/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on oikeasti tyhmä, sen kuulee artikulaatiosta ja äänenmuodostuksesta ja tämä on 100% totta.

Vierailija
20/121 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä saisi sanoa, mutta Jani Mäkelästä (Ps) huomaa, ettei ole kovin älykäs, vaikka ei edes avaisi suutaan. Toinen vastaava on Junnila, persu hänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi