Halla-aho lienee vihervassari.
Ei suoritettua varusmiespalvelusta, ei syö lihaa, vaan popsii ituja. Lisäksi valmistunut humanistisesta tiedekunnasta täysin yhteiskuntaa hyödyttömään tutkintoon veronmaksajien kustantamana. Haiskahtaa vasemmistolaiselta ituhipiltä. Veronmaksajien varoista ei tulisi kouluttaa ketään muinaisen kirkkoslaavin osaajaksi. Naistutkimuskin on hyödyllisempää yhteskunnalle.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Mestari varsin vihervasuri taustaltaan on. Tosin harva vihervasemmistolainen hekumoi ajatuksella ampua homoa päähän. Sinänsä maltillinen, ettei hekumoi ampuvansa junallista kuten Purra.
Ei muuten Purra hekumoinut. Lukutaitoinen ymmärtää, että vastusti naisten aseenkanto-oikeutta yleisellä paikalla. Mutta kun 99.99% suomalaisista lukutaidottomia ja luetun ymmärtäminen 0. Nippapappa osataan tavata iltapskojen asiayhteydestä irroitetut lauseet joiden tarkoituksena vain ja ainoastaan demonisoida persuja. Viime kesän rasismitykitys 24/7 oli vertaansa vailla. Nyt minustakin, vihervassarista on kasvanut ääripersu.
Vastusti naisten aseenkantoa? "Jos olisi ase, niin ruumiita tulisi ihan tässäkin junassa". Ei siis hekumoinut lapsien ampumisella?
No luetaan. Väitöskirjaa tehdessä on hyvä osata lukea. Ei minua niinkään Vornaset ja Hakkaraiset ärsytä. Persujen eliitti lähinnä. Kusettavat sinuakin. Lainaus taas epäonnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Mestari varsin vihervasuri taustaltaan on. Tosin harva vihervasemmistolainen hekumoi ajatuksella ampua homoa päähän. Sinänsä maltillinen, ettei hekumoi ampuvansa junallista kuten Purra.
Ei muuten Purra hekumoinut. Lukutaitoinen ymmärtää, että vastusti naisten aseenkanto-oikeutta yleisellä paikalla. Mutta kun 99.99% suomalaisista lukutaidottomia ja luetun ymmärtäminen 0. Nippapappa osataan tavata iltapskojen asiayhteydestä irroitetut lauseet joiden tarkoituksena vain ja ainoastaan demonisoida persuja. Viime kesän rasismitykitys 24/7 oli vertaansa vailla. Nyt minustakin, vihervassarista on kasvanut ääripersu.
Vastusti naisten aseenkantoa? "Jos olisi ase, niin ruumiita tulisi ihan tässäkin junassa". Ei s
Kirjoitin no luetaan.Vastasin kirjittajalle joka kysyi "oletko tutustunut kirjoitukseen mustista säkeistä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastusti naisten aseenkantoa? "Jos olisi ase, niin ruumiita tulisi ihan tässäkin junassa". Ei siis hekumoinut lapsien ampumisella?
Tuota kahden ihmisen välistä sarkastista loppuläppää käytetään "todistamaan", että Purra haaveilee massamurhasta junassa. Jos lukutaito riittää lukemaan koko keskustelun siinä nimenomaan ilmenee, että Riikka vastusti naisten aseenkanto-oikeutta julkisella paikalla ettei ristiriitatilanteessa tule ruumiita. Tahallista väärin ymmärtämistä.
Nostetaanpa ituhipin ketjua ylös.
Taitaa oikeasti olla vihervassareiden leirissä.
Kanaa hän on sanonut syövänsä. Jos hän ei syö sikaa, onko hän salamuslimi? Hän on puhunu paljon islamista.
Hän on kuunnellut ja soittanutkin nuorena paljon heavy metallia. Tuon genren ihmisissä on enemmän homoja kuin väestössä keskimäärin. Onko Jussi Halla-Aho mahdollisesti homo?
Hän hetken hekumassa sanoi ajatelleensa homon ampumista häirinnän jälkeen. Miksi näin vahva reaktio homosta? 100% hetero ei reagoisi mitenkään. Nämä sanat ovat vuosia vanhoja. Ihmisen ikääntyessä hänen estrogeenitasonsa on noussut entisestään
Purrakin on kasvissyöjä ja vetelee vihersmoothieita. Johto on selvästi äänestäjien kanssa samoilla langoilla.
Tuo kirkkoslaavi on kyllä hauska trollaus, että se on juuri sitä hömppäopiskelua jota persut muka nyt vastustaa. Mutta ei, kirkkoslaavin tunnit peruskouluun nyt heti!!!
Lihaa syövänä persuna, joka kävi muiden tavoin armeijan silloin joskus, en pidä JHA:n elintapoja suuriesti omistani poikkeavina. Olen äänestänyt esimerkiksi kahta eri Perussuomalaisten ehdokasta jotka ovat homoseksuaaleja, vaikka itse olen hetero. Olen useammissa vaaleissa äänestänyt naispuolista ehdokasta. Minulla ei ole mitään kasvissyöjiä/kasvissyöntiä vastaan, vaikka itse olen sekasyöjä. En ymmärrä autoilun ihannointia pääkaupunkiseudulla ja olen itsekin ajellut enemmän polkupyörällä kuin autolla.
Älykkäät ihmiset ovat usein miten poliittisesti suuntautuneita, sillä heillä on mielipiteitä. Churchill sanoi joskus että jos nuorena ei ole liberaali ei ole sydäntä ja jos vanhana ei ole konservatiivi ei ole aivoja. Arvostan enemmän henkilöitä joilla on omiani vastaisia poliittisia näkemyksiä, kuin niitä joilla ei ole kantoja poliittisiin kysymyksiin. Nuoret ovat usein radikaaleja ja uskovat että asioita voi ja pitää muuttaa väkivaltaisesti/nopeasti, vanhetessa kuitenkin siirtyvät meidän konservatiivien leiriin. M51
Kaikki sen tietää, että Jussi oli vihreä nuorena mutta tuli sitten järkiinsä. Ja kuinka se järki on sitten loistanutkin. Ei ole varmaan viimeiseen 20 vuoteen ollut missään väärässä. Se on kun tajuaa sosialismin valheen, niin on valaistunut.
Entinen vanha JHA oli asia ukko.
Nykyinen taas, enpä tiedä vaikka olisi hypännyt globalistien kelkkaan. Kohta WEF, YGL ja Bilderberg kutsuvat, perussuomalaisten johtoa mikäli ennustukseni osuu oikeaan.
On surullista nähdä perussuomalaisista tulleen osa ongelmaa, ei sen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi nauraa hölmöille äänestäjilleen
Aivan sama. Viherkommunisteja (sdp,vas,vihr.) en äänestä ikinä.
Ituhippi Mestari kuitenkin ok?
On, koska on jo lukemattomia kertoja selostanut nuoruudessaan olleensa vihreä, mutta tulleensa asioita mietittyään järkiinsä.
Syömiset on ihan sivuseikka kun hän ei tällä painosta eikä sitä alleviivaa. Voi liittyä vaikka painonhallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Purrakin on kasvissyöjä ja vetelee vihersmoothieita. Johto on selvästi äänestäjien kanssa samoilla langoilla.
Tuo kirkkoslaavi on kyllä hauska trollaus, että se on juuri sitä hömppäopiskelua jota persut muka nyt vastustaa. Mutta ei, kirkkoslaavin tunnit peruskouluun nyt heti!!!
Eiköhän ole opiskellut kirkkoslaavin jälkeen muutakin ja tuosta kielitaidosta tuskin mitään haittaa, vaikka olisi mikä kieli.
Persut ovat kyllä kaupungistuneet vauhdilla.
Sähköautoja, vihersmoothieita, homssuilua, kasvissyöntiä, sivaria, hömppäopiskelua yliopistossa jne. Eli ovat itse muuttuneet siksi mistä vihreitä ovat aina haukkuneet.
Mystiset ovat kyllä politiikan tiet.
Lue koko teksti jos osaat. Samaten suosittelen lukemaan kokonaan "musta säkki" kirjoituksen.