Halla-aho lienee vihervassari.
Ei suoritettua varusmiespalvelusta, ei syö lihaa, vaan popsii ituja. Lisäksi valmistunut humanistisesta tiedekunnasta täysin yhteiskuntaa hyödyttömään tutkintoon veronmaksajien kustantamana. Haiskahtaa vasemmistolaiselta ituhipiltä. Veronmaksajien varoista ei tulisi kouluttaa ketään muinaisen kirkkoslaavin osaajaksi. Naistutkimuskin on hyödyllisempää yhteskunnalle.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Se on H u o r a - a h o, sinulla on nimivirhe.
Anteeksi nimivirhe. AP
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu
Vasikka!
Jussi oli alunperin vihreissä. Sen tyttö on jo vuosia kuulunut elokapinaan.
Vierailija kirjoitti:
Jussi oli alunperin vihreissä. Sen tyttö on jo vuosia kuulunut elokapinaan.
Selevä tappaus. Vasemmistoaatteen mädättämä Juudas Persujen keskuudessa.
Ja muut vihervassarit haukkuvat laitaoikeistoksi Jussin puoluetta? Varsinkin vihreät ja demarit.
Nostetaanpas vihervassarin ketjua.
Kannattaakohan myös intersektionaalista feminismiä. Mieshän tuo luiskaotsa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja muut vihervassarit haukkuvat laitaoikeistoksi Jussin puoluetta? Varsinkin vihreät ja demarit.
En minä hauku. Äärioikeistopuolue kyseessä. Ei laitaoikeisto.
Ihmisen tehtävä ei ole palvella yhteiskuntaa, vaan elää elämäänsä. Kukin haluamallaan tavalla.
Vihersmuuthieista se Riikkakin saa energian loputtomaan ihmisvihaansa ja on kuulemma hirveän eko suuntautunut, vaikka ajaakin kaikki vihreään teknologiaan liittyvät investoinnit Ruotsiin koska ihan vaan huviksi on hauska vastustaa asiaa.
Kyllähän Mestari varsin vihervasuri taustaltaan on. Tosin harva vihervasemmistolainen hekumoi ajatuksella ampua homoa päähän. Sinänsä maltillinen, ettei hekumoi ampuvansa junallista kuten Purra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole . Suomessa on joskus (vuoskymmeniä sitten)ollut todellisia äärilaitoja aktiivipolitilkassa, mutta ei ole enää ollut aikoihin. Kannattaa tutustua poliittiseen historiaan, nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole . Suomessa on joskus (vuoskymmeniä sitten)ollut todellisia äärilaitoja aktiivipolitilkassa, mutta ei ole enää ollut aikoihin. Kannattaa tutustua poliittiseen historiaan, nuori.
Olen yli viisikymppinen nuori, joka on koulutukselta Valtiotieteen lisensiaatti. Olen siis ehkä jonkin verran tutustunutkin poliittiseen historiaan. AP
Hei vammanen, se kirkkoslaavi oli vaan väitöskirjan aihe.
Se on opiskellu kaikkia slaavilaisia kieliä ja puhuu niitä sujuvasti.
Ainiin ja tuoki oli vammasesti sanottu että "opiskellut veronmaksajien rahoilla". Joku 0,1% suomalaisista opiskelee yksityisissä kouluissa.
Jussi onkin aito egologisuudessa eikä mikään tekopyhä vihervasuri, jotka tekevät kaikkea muuta kuin mistä hyveposeeraavat. Esim. Vastikään kävi ilmi miten vihreät käyttivät eniten lentoliikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Hei vammanen, se kirkkoslaavi oli vaan väitöskirjan aihe.
Se on opiskellu kaikkia slaavilaisia kieliä ja puhuu niitä sujuvasti.
Siltikin täysin turha tutkinto. Vai puhutaanko Suomessa laajaltikin slaavilaisia kieliä? Pakkoruotsia vastustetaan persuissa kovasti, mutta kukaan ei kyseenalaista Mestarinsa ilmiselvää slavofiliaa. Taitaa Hallis olla pikemminkin Perusslaavilainen Perussuomalaisen sijaan.
On siinä persuakin, se h u o r a a pitkin kyliä.