Miksi naisia ällöttää jos NAISELLA on häpy- tai kainalokarvoja, mutta miesten ei?
Eli jos naisella itsellään on (olisi) karvat luomuna niin se olisi tosi "ällöttävää". Jopa naisten kainalokarvakuvat somessa aiheuttivat raivoa ja väkivaltauhkauksia _naisten_ toimesta. Mutta jos miehellä on samat karvat kuin aikuisellakin naisella kasvaa niin ei se ole paha.
Eli miksi naiset ravostuvat ja ällöttyvät luonnollisesta itsestään tai toisista naisista?
Esim. IG:ssa löytyy paljonkin luonnollisten naisten ryhmiä (jotka sisältää haukkumista)
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kainalokarvoja ei ajele, deodoranttia ei saa levitettyä kunnolla iholle. Koskee erityisesti miehiä, joilla tuuheat karvat, todella epähygieenistä. Alapää mielestäni kunkin oma asia.
Tuo ei vastaa ollenkaan aloittajan kysymykseen, eli miksi nimenomaan NAISTEN karvoja pidetään niin kauheana asiana?
Siihen nimenomaan vastasin, että ei ole mikään yleinen mielipide vaan omasta mielestäni MIESTEN karvat ovat pahempi asia. Ja miksi? Koska ovat epähygieenisiä.
No eivät ole epähygieenisia. Nimenomaan hygienian takia ne karvat ovat evoluution jäljiltä niille alueille jääneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn paljon uimahallissa. Minua häiritsee enemmän naisten ajellut pimpsat, joissa klitoris j pienet häpyhuulet tursuavat isojen häpyhuulten välistä. Karvoitus peittäisi.
Samaa mieltä, luonnollisuus on se juttu. Ja sitä paitsi: miehiä kiinnostaa naisessa se mikä ei näy eikä se mikä näkyy, jos joku sattuu siltä kantilta ajattelemaan.
Viimeksi kun olin uimahallin saunassa, vastapäätä istui minua selkeästi nuorempi nainen.
Häiritsi kun hän nosti molemmat jalat ylälauteelle ja näin suoraan hänen avonaiseen syliinsä, voisin vaikka vannoa että sieltä valui tippa ulos.
Hän kyllä katsoi minua hieman oudosti!
Karvaisuus on miehekästä, onhan heillä myös parta, rintakarvat, käsivarret karvaiset, jne. Karvainen nainen ei ole kovin kaunista katseltavaa
Mainosmies se on joka saa naisen ällöttymään kaikesta luomuisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Karvaisuus on miehekästä, onhan heillä myös parta, rintakarvat, käsivarret karvaiset, jne. Karvainen nainen ei ole kovin kaunista katseltavaa
Kumma juttu, että karvat ovat naisillakin ihan luonnostaan. Tuollainen "naisen kuuluu olla karvaton" on ihan todellisuudesta vieraantunutta ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että karvat ovat naisillakin ihan luonnostaan. Tuollainen "naisen kuuluu olla karvaton" on ihan todellisuudesta vieraantunutta ajattelua.
Se nyt vaan on nykypäivän kauneusihanne. Saat pitää karvasi ihan rauhassa, kukaan ei pakota niitä poistamaan, mutta useimmat ei myöskään halua nähdä niitä. Kuvittele balettitanssijalla kainalokarvat, tai prinsessalla ajelemattomat sääret, tai uutistenlukijanaisella näkyvät viikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on nykypäivän kauneusihanne. Saat pitää karvasi ihan rauhassa, kukaan ei pakota niitä poistamaan, mutta useimmat ei myöskään halua nähdä niitä. Kuvittele balettitanssijalla kainalokarvat, tai prinsessalla ajelemattomat sääret, tai uutistenlukijanaisella näkyvät viikset.
Ei minua vaan häiritse muiden karvat, oli sitten kyse balettitanssijasta tai raksaäijästä. Se on sinun ongelmasi, jos ne häiritsevät, eikä kyseisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ketä ällöttää. Miehet jotka pitävät kaljuista tavaroista omaavat aivan varmasti taipumuksia pedofiliaan.
Voi s_=/tana miten törkeää solvaamista.
Sairasta. Erittäin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn paljon uimahallissa. Minua häiritsee enemmän naisten ajellut pimpsat, joissa klitoris j pienet häpyhuulet tursuavat isojen häpyhuulten välistä. Karvoitus peittäisi.
Mitä? Eihän klitoris kenelläkään ole näkyvissä.
Tarkoitti varmaan niitä poimuja siinä ympärillä.
Kyllä sekin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua vaan häiritse muiden karvat, oli sitten kyse balettitanssijasta tai raksaäijästä. Se on sinun ongelmasi, jos ne häiritsevät, eikä kyseisen ihmisen.
Kyse ei olekaan sinun tai minun mielipiteestä, vaan yleisestä kauneusihanteesta. Kuten somessa saat huomata
Mistäköhän tuonkin olet keksinyt, mulle on ihan sama millaiset pehkot toisilla on.
Siihen nimenomaan vastasin, että ei ole mikään yleinen mielipide vaan omasta mielestäni MIESTEN karvat ovat pahempi asia. Ja miksi? Koska ovat epähygieenisiä.