Harrastan metsäjuoksua ja vastaani on tullut satoja ellei tuhansia miehiä syrjäisillä poluilla
Eikä silti ole kukaan tehnyt mitään minulle. Onko tämä siis minun oma vikani, jos en ole tarpeeksi viehättävä tai jotain? vai voisivatko miehetkin olla vain ihmisiä?
n38
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ OLE! SUOMEN METSISSÄ EI OLE SATOJA ELLEI TUHANSIA MIEHIÄ SINUN REITTISI VARRELLA!
ehkä ap ei ole kehopositiivinen, niin kuin sinä ja ap on käynyt lenkillä useammin kuin kerran
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta. Kyllä tilastojen valossa viimeistään 10. vastaantulija olisi leikannut sinulta raajat irti ja lopuksi vähän harrastanut seksiä kanssasi.
Todellisuus on vielä väärässä mutta korjataan ihan pian kuntoon vastaamaan kaikkea sitä mihin meidän halutaan uskovan.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta. Kyllä tilastojen valossa viimeistään 10. vastaantulija olisi leikannut sinulta raajat irti ja lopuksi vähän harrastanut seksiä kanssasi.
nämä tilastot luultavasti löytyvät hesarista ja ylestä
Näinhän se kuuluu ollakin, rauhassa kulkea.
Ukkola on niin oikeassa.
Metsässä kohdatut karhut: 0. Metsässä kohdatut miehet: kymmeniä ellei satoja. Koetut vaaratilanteet/pelottavat tilanteet: 0.
En kiellä etteikö väkivalta ole paha-asia, mutta niin on myös asioiden kärjistys.
Ja jostain syystä ihan kaupunkiolosuhteissa omalle kohdalle osunut enemmän uhkaavan oloisia naisia (he tosin aina selvästi päihtyneitä) kuin miehiä (osa selvän oloisia, osa päihtyneen oloisia).
Mä olen vähän (okei, paljon) väsynyt ja tämä otsikko sai mut nauramaan ääneen. Ei varmaan ollut sulla ap tarkoitus, mutta tuo "vastaani" toi mieleen ministeri Kanervan lanseeraaman puutarhan ja mietin vaan kuinka ap juoksee metsäpoluilla tuon vastansa kanssa ja siihen tulee aina lisää uusia miehiä..
Vierailija kirjoitti:
Minusta on lohduttavaa, että naiset pelkäävät nimenomaan yksinäistä miestä ja uskovat suuremman määrän miehiä estävän rikoksia, koska suurin osa miehistä on kuitenkin tervepäisiä. Tämä ei tietenkään estä yleistämistä ja karhumeemejä, koska keskustelukulttuuri.
Niin, minäkin uskon, että valtaosa miehistä on hyviä, oikeasti kilttejä ja kunnollisia. Ne muutamat prosenttiosuudet tekee paljon hallaa kaikille. Miesten ei tarvitsisi kollektiivisesti ja henkilökohtaisesti loukkaantua siitä jos naiset sanovat pelkäävänsä miehiä, vaan mies voisi loukkaantumisen sijaan enemmän auttaa naisia olemaan pelkäämättä. Se ei kuitenkaan tapahdu siten, että sanotaan, että pelkosi on turha tai olet hullu. Nainen kasvaa siihen pelkoon kokemusten kautta, eikä ne ole kuviteltuja vaan ihan todellisia asioita. Kaikkia naisia ahdistellaan ihan pienestä tytöstä asti. Mutta edelleenkään ei kaikkien miesten toimesta. Osa miehistä on silmänsä sulkijoita ja ongelman väheksyjiä. Elkää olko sellaisia, niin maailmasta tulee parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi sukupuoliahan ei ole, joten koko keskustelulta menee pohja.
Minua vastaan on tullut synkässä metsässä ilmiselviä transsuja. Satoja ellei tuhansia, aamusta iltaan.
"En kyllä usko sanaakaan. Jossain hesan puistoissako mukamas olit metsässä?
Koskaan kuullutkaan tuollaisista tapauksista. Olisi niistä harrastuspiireissä puhuttu saletisti.
Taidat olla tämä samainen ap, joka tahtoisi saada mielenkiintoista matskua omiin r sessioihinsa.
Lopeta jo"
Mitä horiset? En minä puhu mistään harrastuspiireistä. Olen koiran kanssa metsässä liikkuva tavallinen naisihminen. Jouduin metsässä ahdistelluksi. Se sai minut hankkimaan koiran. Sen jälkeen ei ole moista tapahtunut. Ehkä koiralla on osuutensa asiaan, ehkä ei. Ainakin minä tunnen nyt oloni turvallisemmaksi.
En aio edelleenkään ruveta vihaamaan miehiä tai nähdä heitä kaikkia uhkana ffs. Mitä oikein haluatte, pistää miespuoliset jollekkin k.leirille?
N42
Sama, olen elämäni aikana käynyt noin 12,000 metsälenkillä yksin ja vastaani on tullut vähintään kolme miestä per kerta eli yhteensä 26,000 miestä. Nolla karhua.
Voiko tällaiseen rajat ylittävään käytökseen (suurempien henkilökohtaisten ongelmien lisäksi) olla syynä nykyinen maailmamma, jossa myös naiset voivat ylittää sopivuuden rajoja pukeutumalla kaikkiin vakoihin imeytyviin ihonvärisiin housuihin, pakarat paljastaviin shortseihin ja mahdollisimman tiukkaan, niukkaan ja paljastavaan vaatetukseen?
Jonka vastakohta ei ole burka, vaan asiallinen pukeutuminen, johon pystyy kuitenkin noin 85% naisista?
Naisena koen muiden naisten niukan ja vaatetuksen kiusallisena ja jopa seksuaalisena häirintänä. Mutta sanopa tämä ääneen...
Vierailija kirjoitti:
Voiko tällaiseen rajat ylittävään käytökseen (suurempien henkilökohtaisten ongelmien lisäksi) olla syynä nykyinen maailmamma, jossa myös naiset voivat ylittää sopivuuden rajoja pukeutumalla kaikkiin vakoihin imeytyviin ihonvärisiin housuihin, pakarat paljastaviin shortseihin ja mahdollisimman tiukkaan, niukkaan ja paljastavaan vaatetukseen?
Jonka vastakohta ei ole burka, vaan asiallinen pukeutuminen, johon pystyy kuitenkin noin 85% naisista?
Naisena koen muiden naisten niukan ja vaatetuksen kiusallisena ja jopa seksuaalisena häirintänä. Mutta sanopa tämä ääneen...
Kun edessä kulkee nainen, pakarat shotseista vilkkuen ei voi kommentoida asiaa, sillä kyse ei koskaan ole pukeutujan puolelta vahingosta, vaan "koska mä voin paljastella, niin teen sen". Ällöttävää. Tarvittasiinko nykyäänkin laki siveettömyyden kieltämiseksi?
Mutta jos miehellä on pentu mukana niin se voi olla agressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos miehellä on pentu mukana niin se voi olla agressiivinen.
Ainakin pennulla on ADHD-lääkitys, jos se on urospentu. Naaraspentu on ahdistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on lohduttavaa, että naiset pelkäävät nimenomaan yksinäistä miestä ja uskovat suuremman määrän miehiä estävän rikoksia, koska suurin osa miehistä on kuitenkin tervepäisiä. Tämä ei tietenkään estä yleistämistä ja karhumeemejä, koska keskustelukulttuuri.
Niin, minäkin uskon, että valtaosa miehistä on hyviä, oikeasti kilttejä ja kunnollisia. Ne muutamat prosenttiosuudet tekee paljon hallaa kaikille. Miesten ei tarvitsisi kollektiivisesti ja henkilökohtaisesti loukkaantua siitä jos naiset sanovat pelkäävänsä miehiä, vaan mies voisi loukkaantumisen sijaan enemmän auttaa naisia olemaan pelkäämättä. Se ei kuitenkaan tapahdu siten, että sanotaan, että pelkosi on turha tai olet hullu. Nainen kasvaa siihen pelkoon kokemusten kautta, eikä ne ole kuviteltuja vaan ihan todellisia asioita. Kaikkia naisia ahdistellaan ihan pienestä tytöstä asti. Mutta edelleenkään e
Tuossa on sanottu kaikki tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun edessä kulkee nainen, pakarat shotseista vilkkuen ei voi kommentoida asiaa, sillä kyse ei koskaan ole pukeutujan puolelta vahingosta, vaan "koska mä voin paljastella, niin teen sen". Ällöttävää. Tarvittasiinko nykyäänkin laki siveettömyyden kieltämiseksi?
Juuri niin. He uskovat vatmaankin voittavansa euroviisut tuolla pukeutumisellaan.