Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juuri nuoriin tyttöihin kohdistetaan törkeintä seksuaalista lähestymistä?

Vierailija
30.05.2024 |

Miksi juuri hyvin nuoriin naisiin kohdistetaan törkeimmät seksuaalisen väkivallan muodot mitä tiedetään. Esim. tuo Valkeakoskenkin tapaus. Ei aikuisia naisia niin törkeästi kohdella. Saati ikääntyneempiä naisia. Miksi juuri nuorimmat ovat niin suuren häpäisy ja raateluhimon kohteena?

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kohdisteta. Valkeakosken tapaus on hyvin poikkeuksellinen.

Naisten omat kokemukset kertovat muuta. Miehet ovat alkaneet ahdistella heitä jo tyttöiässä. 

Vierailija
22/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useat miehet tuijottavat 15-18 vuotiaita tyttöjä julkeasti. Etenkin uskovaiset miehet, he kokevat että heillä on jumalallinen oikeus kaikkeen. Mutta myös tavikset.

Varmaan biologia selittää, nainen on silloin hedelmällisimpänä. 

Tuon ikäiset tytöt usein myös pukeutuvat ihonmyötäisesti ja kevyesti. Niin on aina ollut.

Muistan omasta nuoruudestani ne loputtomat kähminnät ja itsensä paljastelut. Nykyään voi ottaa kännykällä kuvan paljastelijasta ja lähettää poliisille ja siksi se lienee vähentynyt.

Kaikki tytöt ovat aina vähän vaarassa. 

Tämä. Olin tässä viime viikolla asioilla. Ostin kahvin ja jäin ulos juomaan sitä. Nuori tyttö, noin 14-15 vuotias tyttö vanhempineen oli liikkeellä vanhempiensa kanssa, oli menossa ilmeisesti rippijuhliin ( lähellä oli kirkko, ja tulivat kukkakaupasta) tytöllä oli lyhyt mekko, ei mikään minimekko. Pari vanhempaa miestä, yli neljäkymppistä, tuijotti tytön perään. Minua oksetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhri on lapsi eikä mikään nuori nainen. 

Vierailija
24/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ahdisteltu jollain tavalla miesten toimesta aina siitä asti kun olen ollut n. 10-vuotias. Ja edelleen 39-vuotiaana koen ahdistelua. Oma tyttöni on nyt 8v ja tiedän jo nyt, että kohta saa alkaa varoittelemaan. Naisten ja tyttöjen pitäisi voida kasvaa ja olla turvassa, mutta omien kokemuksieni mukaan se on vaan normaalia, että se on niiiiiin normaalia, että joku setämies ahdistelee. Tai jos ei setämies, niin poikaryhmä. Jäänyt kyllä niin kamalat traumat yläkoulusta, kun tulen isoon kouluun maaseudulta ja poikaryhmä vislaa perään ja huutelevat hyvä perse. 

Vierailija
25/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten omat kokemukset kertovat muuta. Miehet ovat alkaneet ahdistella heitä jo tyttöiässä. 

Itsekin olen alaikäisenä kokenut seksuaalista ahdistelua tädin ex-mieheltä.. onnekseni ei sentään koskenut minua, mutta ne puheet ahdistivat suunnattoman paljon ja nykyään se mies aiheuttaa minussa kuvotusta

Vierailija
26/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa äidit minkälaisissa vaatteissa se 15v tyttösi lähtee kouluun tai kaupungille. On napapaita ja pienet sortsit. 

Vierailija
27/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ahdisteltu jollain tavalla miesten toimesta aina siitä asti kun olen ollut n. 10-vuotias. Ja edelleen 39-vuotiaana koen ahdistelua. Oma tyttöni on nyt 8v ja tiedän jo nyt, että kohta saa alkaa varoittelemaan. Naisten ja tyttöjen pitäisi voida kasvaa ja olla turvassa, mutta omien kokemuksieni mukaan se on vaan normaalia, että se on niiiiiin normaalia, että joku setämies ahdistelee. Tai jos ei setämies, niin poikaryhmä. Jäänyt kyllä niin kamalat traumat yläkoulusta, kun tulen isoon kouluun maaseudulta ja poikaryhmä vislaa perään ja huutelevat hyvä perse. 

Mua kouri aikuiset miehet kun olin 14v. Siis ihan julkisesti sellaisissa nuorille tarkoitetuissa konstertissa, joka oli nimenomaan tarkoitettu lapsille (mutta aikuisia siellä kans oli, pääosin miehiä). 

aina sanotaan, että miehet ovat mukamas loogisia ja ei niitä tunteilla meneviä, mutta olen 100% eri mieltä. Miehet ovat nimenomaan ei-loogisia eivätkä kykene itseään kontrolloimaan.

Vierailija
28/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ole käsitystä oikeuksistaan, eikä vielä riittävästi elämänkokemusta, jotta tuntisivat omat rajansa tai osaisivat puolustaa niitä. Miehet haluavat helpoimman mahdollisen uhrin. 

Jokainen rikollinen haluaa helpomman mahdollisen uhrin, mikä on varsin luonnollista. 

Eläinmaailmasta tuttua, haavoittunut on helpoin saalis.

Yli 90 vuotias dementikko olisi vielä helpompi.

Vierailija
29/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa äidit minkälaisissa vaatteissa se 15v tyttösi lähtee kouluun tai kaupungille. On napapaita ja pienet sortsit. 

Eli sanot, etteivät miehet kykene kontrolloimaan itseäänsä? Pitäisikö yhteiskunnan sulkea miehet pois yhteiskunnasta, koska he ovat vaaraksi muille?

Vierailija
30/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjan Tyttö, joka sai kaulapannan, joka kertoo tositarinaa yliopistolehtorin parittamasta teinitytöstä. Tyttöä myytiin sadoille äijille, jotka pääsääntöisesti kohteli häntä hyvin väkivaltaisesti, nöyryyttävästi. Miksi ei riitä, että pääsee nuorta panemaan, miksi pitää olla vielä väkivaltainen nöyryyttäjä?

Youtube on täynnä samantapaisia tarnoita, ihmiskaupan uhreja. Niitä kun katselee ja naisten tarinoita kuuntelee niin menee usko miehiin. 

Vierailija
31/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjan Tyttö, joka sai kaulapannan, joka kertoo tositarinaa yliopistolehtorin parittamasta teinitytöstä. Tyttöä myytiin sadoille äijille, jotka pääsääntöisesti kohteli häntä hyvin väkivaltaisesti, nöyryyttävästi. Miksi ei riitä, että pääsee nuorta panemaan, miksi pitää olla vielä väkivaltainen nöyryyttäjä?

Youtube on täynnä samantapaisia tarnoita, ihmiskaupan uhreja. Niitä kun katselee ja naisten tarinoita kuuntelee niin menee usko miehiin. 

Vähän aikaahan oliko se Suomessa oli se seksinukke-talo, johon miehet saivat mennä panemaan seksinukkeja. Mutta miehet kohteli niitä seksinukkeja NIIN huonosti ja väkivaltaisesti, että paikka joutui joko lopettamaan tai hetkeksi sulkemaan ovensa. 

Ei nää miehet kykene kontrolloimaan tai kohtelemaan edes muovisia nukkeja kunnolla. 

Vierailija
32/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten törkeitä lähentely-yrityksiä olen saanut 14-18-vuotiaana. Törkeiksi nämä tekee se, että lähentelijät ovat olleet iältään pääosin 10-40v minua vanhempia ja on kohdeltu kuin objektia. Suoria törkeitä ehdotteluja/kommentteja, pitkää tuijotusta, koskettelua. Sinänsä oli hyvin helppo laittaa vastaan, kun kukaan ei yrittänyt kieroilla esimerkiksi teeskentelemällä, että kiinnostan ihmisenä enkä nuorena lihakimpaleena.

Vaikka nuoret naiset aiheuttaa miehissä tunteita, niin sen verran pitäisi olla käytöstapoja ja itsehillintää, että ymmärretään kohteen olevan mentaalisesti vielä täysin lapsi itseen verrattuna. 

Vierailija
33/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ei ollut poikkeuksellinen, ainakaan jos uskomme peukuttajia.

Vierailija
34/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset testaa viehätysvoimaansa. Pikkuinen napapaita ja farkut matalalla. 

Vaikka ihminen tekisi mitä, niin rikollinen on se taho joka tekaa valinnan rikkooko hän lakia vai ei. Rikoksentekolupaa ei kukaan voi antaa.

Vierailija
35/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä, miehet tätä.. 😂😂

Ihan itse valitsette millaisessa seurassa liikutte.

Vierailija
36/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten törkeitä lähentely-yrityksiä olen saanut 14-18-vuotiaana. Törkeiksi nämä tekee se, että lähentelijät ovat olleet iältään pääosin 10-40v minua vanhempia ja on kohdeltu kuin objektia. Suoria törkeitä ehdotteluja/kommentteja, pitkää tuijotusta, koskettelua. Sinänsä oli hyvin helppo laittaa vastaan, kun kukaan ei yrittänyt kieroilla esimerkiksi teeskentelemällä, että kiinnostan ihmisenä enkä nuorena lihakimpaleena.

Vaikka nuoret naiset aiheuttaa miehissä tunteita, niin sen verran pitäisi olla käytöstapoja ja itsehillintää, että ymmärretään kohteen olevan mentaalisesti vielä täysin lapsi itseen verrattuna. 

Sama kokemus itselläni. Yleisemmin se on aina huomattavasti vanhemmat miehet, jotka tekee tätä.

Mielestäni naisten pitäisi opettaa nuorille, että pitää ehdottomasti alkaa näitä tapauksia jollain tavalla tilastoimaan ja viemään eteenpäin poliisille. Eihän yhteiskunta kykene millään tavalla olemaan terve, jos vanhemmat miehet saavat seksuaalisesti ahdistella lapsia. Onko ihme, että varsinkin nuorilla tytöillä on mielenterveysongelmia paljon, kun tätä ahdistelua tulee joka paikasta, varsinkin netissä! 

Vierailija
37/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas kunnon vihapuheketju :). No mutta, antaa tulla vaan.

Muslimimaailmassa homma on hoidettu siten, että kunnolliset miehet suojelee naisia vääränlaisilta miehiltä. Jotenkin veikkaan, että sama malli tulee vielä meillekin, koska muuta ratkaisua on vaikea kuvitella. Naisille vaarallisia miehiä tulee aina olemaan - se tosiasia ei poistu millään. Toisaalta myöskään yhteiskunta ei pysty suojelemaan naisia määrättömästi, eikä naiset pysty suojelemaan itseään. 

Vierailija
38/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ole käsitystä oikeuksistaan, eikä vielä riittävästi elämänkokemusta, jotta tuntisivat omat rajansa tai osaisivat puolustaa niitä. Miehet haluavat helpoimman mahdollisen uhrin. 

Jokainen rikollinen haluaa helpomman mahdollisen uhrin, mikä on varsin luonnollista. 

Eläinmaailmasta tuttua, haavoittunut on helpoin saalis.

Yli 90 vuotias dementikko olisi vielä helpompi.

Kyllä laitoksissakin tapahtuu kaikenlaista. Joku on joskus jäänyt kiinnikin. 

Vierailija
39/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ovatko nuoret yliedustettuja rikostilastossa vai onko nuoreen kohdistunut rikos mediassa myyvempi kuin vanhempaan kohdistunut rikos?

Vierailija
40/211 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sanot, etteivät miehet kykene kontrolloimaan itseäänsä? Pitäisikö yhteiskunnan sulkea miehet pois yhteiskunnasta, koska he ovat vaaraksi muille?

Tuossa on kyllä ajatusta. Ehkä pitää.