Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka veit lapsesi alle 3 v hoitoon, koulutuksesi? Oliko työpaikka?

Vierailija
27.01.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ekonomi, vakituinen työpaikka

Vierailija
2/7 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo, lähihoitaja, joka sai sijaisuuden, joka sittemmin määräaikaiseksi toimeksi, joka taas sittemmin muutui vakinaiseksi toimeksi. Siis työpaikkaa ei varsinaisesti ollut " odottamassa" , mutta ensin sain töitä ja sitten etsin lapselle hoitopaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja joo, lähihoitaja, joka sai sijaisuuden, joka sittemmin määräaikaiseksi toimeksi, joka taas sittemmin muutui vakinaiseksi toimeksi. Siis työpaikkaa ei varsinaisesti ollut " odottamassa" , mutta ensin sain töitä ja sitten etsin lapselle hoitopaikan.

Vierailija
4/7 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein koska paikassa jossa olin ollut 2 krt pätkätöissä aukesi äitiysloman sijaisuus ja tiesin varmasti että se jatkuu hoitovapaana. Eli vakipaikasta työkaveri jäi lapsensa kanssa 3 vuodeksi kotiin ja minä sain ja jouduin menemään jotta edes joskus olisi toivoa varmemmasta työstä.

Vierailija
5/7 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vein lapseni hoitoon vuoden ikäisenä. Työpaikka esmiestehtävässä odotti.

Vierailija
6/7 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupaikka odotti.

Vierailija
7/7 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämän jälkeen työkokemusta on jo sen verran että uskallan toivoa että joku vastaava paikka kun aukeaa, täältä tai muualta, mulla on ihan hyvät mahkut. Tämä työ on kivasti vaativampikin kuin aiemmat, eli siis huimaa urakehitystä pukkaa :D

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme