Sinä joka veit lapsesi alle 3 v hoitoon, koulutuksesi? Oliko työpaikka?
Kommentit (7)
ja joo, lähihoitaja, joka sai sijaisuuden, joka sittemmin määräaikaiseksi toimeksi, joka taas sittemmin muutui vakinaiseksi toimeksi. Siis työpaikkaa ei varsinaisesti ollut " odottamassa" , mutta ensin sain töitä ja sitten etsin lapselle hoitopaikan.
Vierailija:
ja joo, lähihoitaja, joka sai sijaisuuden, joka sittemmin määräaikaiseksi toimeksi, joka taas sittemmin muutui vakinaiseksi toimeksi. Siis työpaikkaa ei varsinaisesti ollut " odottamassa" , mutta ensin sain töitä ja sitten etsin lapselle hoitopaikan.
vein koska paikassa jossa olin ollut 2 krt pätkätöissä aukesi äitiysloman sijaisuus ja tiesin varmasti että se jatkuu hoitovapaana. Eli vakipaikasta työkaveri jäi lapsensa kanssa 3 vuodeksi kotiin ja minä sain ja jouduin menemään jotta edes joskus olisi toivoa varmemmasta työstä.
ja vein lapseni hoitoon vuoden ikäisenä. Työpaikka esmiestehtävässä odotti.
Mutta tämän jälkeen työkokemusta on jo sen verran että uskallan toivoa että joku vastaava paikka kun aukeaa, täältä tai muualta, mulla on ihan hyvät mahkut. Tämä työ on kivasti vaativampikin kuin aiemmat, eli siis huimaa urakehitystä pukkaa :D
9
Koulutus ekonomi, vakituinen työpaikka