Minkä kirjan olet lukenut moneen kertaan?
Kommentit (67)
Kaari Utrion 1800-luvulle sijoittuvat.
Vierailija kirjoitti:
Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin.
Luin kerran, enkä tykännyt yhtään. En ymmärrä kirjan suosiota.
Maeve Binchyn Italian illat sekä muitakin hänen kirjojaan.
Harry Potterit myöskin.
Tällä hetkellä ahmin Freida McFaddenin kirjoja. Pitkästä aikaa todella mukanaan vievää luettavaa.
Alexander Lake: "petojen afrikka"
brönten.austenin, tolstoin kirjoja oon lukenut uudelleen. taisi olla deborah smith tms. jonka kirjat oon lukenu ja on ollut ajattelun arvoisia.omenan tuoksu tms taisi olla nimi.käsittelee hyvin lapsuuden ajan tapahtumien vaikutusta elämään. moni hänen kirja on tavallaan terapeuttinen.
H.E Bates oi ihana toukokuu. Jude Deverauxin ylämää sarja. Tess Gerritsenin Rizzoli & Isles kirjat, Torey Haydenin kaikki kirjat sekä Harry Potterit.
Nuorena luin monesti Rauha S Virtasen Seljan tytöt sarjaa sekä Luisa M Alcotin pikku naisia sarjan kirjat.
Dale Carnegie: kuinka saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa.
Anthony de Mello: Havahtuminen. Jokainen pitäisi pakottaa lukemaan ainakin kerran elämässään!
Ylivoimaisesti eniten olen lukenut kirjaa Koputetaan ja vielä ääneen. Olen lukenut sitä autossa jopa ulkomuistista etupenkiltä.
Hobitti, Taru sormusten herrasta, Asimovin Säätiö sarja, Brinin Uplift sarja
Eeva Kilpi: Häätanhu. Ihan ehdoton kesäkirja. Tosin jatko-osasta en tykännyt mutta eihän sitä ole pakko lukea, ainakaan uudestaan jos ei tykkää.
Cormac McCarthy - Blood Meridian. Karu ja eeppinen.
Ainakin ne jotka olen suomentanut.
Täällä Pohjantähden alla, Kunnon sotamies Svejkin seikkailut maailmansodassa, Tunrematon sotilas, Sotaromaani, Pohjanmaa, Amerikan raitti, Lakeuden kutsu muutamia mainitakseni. Useampia Mauri Sariolan kirjoja, koska ne ovat niin samantapaisia eikä nimi kerro kirjasta mitään.
Valtakunnan salaisuus,
Ihmiskunnan viholliset,
Johannes Angelos
Saariston lapset - Astrid Lindgren
Vanhoja runokirjoja, en muista kirjojen nimiä. Ei ole ollut aikaa lukea samaa kirjaa monta kertaa, mutta toivottavasti joskus on.
Muumikirjat, Harry Potterit, Jane Austenit ainakin.