Happy Flops - epäeettistä?
Happy Flops muovitossuja myydään täyttä häkää somessa kaikkien Suomen julkkisten (mm Vappu Pimiä, Jutta Larm, Janni Hussi, Maria Veitola..) avittamana - ja ilmeisen isoilla markkinointipanostuksilla. Tokmanni myy samoja tossuja 14,95e, Happy Flops sivustolla 29,99.
Mistään ks.sivustolta ei vaan saa tietoa missä tossut on tehty (halpatuotantomaissa ja todnäk Shein/Temu epäeettisissä tuotantomallissa?). Toki rahat ohjautuvat Ruotsiin, se onkin ainoa tieto mitä sivustoilta saa. Joku lehti saisi tästä kiinnostavan jutun?
Kommentit (111)
Missä mysteerimies? Missä wäiffi?
Happy Flops tossun pohjassa lukee, että made in China...eli Kiinassa tehty. Hyvät ovat lihavalle jalkaan. Vie kipuja pois ja jaksaa kävellä enemmän.
Tärkein kysymys kuuluu: mihin kukaan noita tossuja tarvitsee? Ja miksi joku ostaa ne, kun julkkikset käskevät?
https://www.seiska.fi/kotimaa/nyt-puhuu-suomalaisjulkkisten-kanssa-main…
Seliselisössönsöö. Ei ollut tarkoitus jäädä kiinni housut kintuissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Miten isolla rahalla nämä sometyrkyt on ostettu moiseen kampanjaan. Surullista, että heillä ei ole mitään eettistä harkintaa.
Vappu on ahne, nousukas wt, joka rahasta tekee mitä vaan. Mollaa miehensä ostoksia ja kutsuu tätä ihme nimillä, mysteerimies esim.
Vappu Pimiä ravaa etelässä ym.muilla lento- matkoilla vähän väliä. Ei taida rouvaa pahemmin hetkauttaa tuo ilmastonmuutos.Ai niin, eihän näiden varakkaiden julkkujen tarvitse siitä välittää. Ahne, tekopyhä eukko, ja vielä kehtaa mainostaa tuollaisia krääsätossuja.
Miltäs itse kuulostat? Kateelliselta, jolla ei ole varaa matkustaa mihinkään?
Faktojen esiintuomista pidetään helposti kateutena, mikä toimii pisteenä aiheellisellekin keskustelulle ja kommentoinnille.
En ymmärrä mitä kadehdittavaa on nousukkaiden helppoheikkien ammatissa ja elämäntyylissä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kysymys kuuluu: mihin kukaan noita tossuja tarvitsee? Ja miksi joku ostaa ne, kun julkkikset käskevät?
Sandaalit on sandaalit. Niitä ostetaan joka kesä varmaan kymmeniä tuhansia uusia pareja. En suoraan sanottuna ymmärrä miksi tää yksi merkki nyt yhtäkkiä saa kantaa koko halpavaatealan synnit niskassaan kun muiden halpavaatteiden myynti ja osto jatkuu kuten ennenkin. Ei noissa tiettävästi ole mitään osoitettuja haittojakaan joten sandaalit kun sandaalit.
Ja ihmiset nyt on tunnetusti hölmöjä ja ostaa asioita joita mainostetaan. Miksi tuo olisi jollekulle ylläri kun samaa on tapahtunut varmaan vuosisatoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sandaalit on sandaalit. Niitä ostetaan joka kesä varmaan kymmeniä tuhansia uusia pareja. En suoraan sanottuna ymmärrä miksi tää yksi merkki nyt yhtäkkiä saa kantaa koko halpavaatealan synnit niskassaan kun muiden halpavaatteiden myynti ja osto jatkuu kuten ennenkin. Ei noissa tiettävästi ole mitään osoitettuja haittojakaan joten sandaalit kun sandaalit.
Ja ihmiset nyt on tunnetusti hölmöjä ja ostaa asioita joita mainostetaan. Miksi tuo olisi jollekulle ylläri kun samaa on tapahtunut varmaan vuosisatoja.
Miksi yksikään merkki/ketkään saisivat "vapaudu vankilasta" -kortin? Saa vapaasti rötöstellä ja rikostella kun kaikki muutkin niin tekevät?
On se niin "kateellisten" "kiusaamista" kun jannivappumariamartinat eivät saa hankkia elantoaan 'hieman' epäeettisesti.
Ostin kahdet keväällä ja sain kolmannet kylkiäisenä. Kaikki tossut kutistuneet järkyttävän paljon muutamassa kuukaudessa. Mun koko on 39 ja ei mahdu enää tyttären 41-42 tossutkaan! Happy Flopsin "asiakaspalvelu" vastaa vaan, että jos tossut oli kunnossa, kun ne sain, niin sitten olen itse aiheuttanut niille jotain, jotta ovat menneet kasaan ja kutistuneet. Niiden asiakaspalvelu on ihan haiska sanonko mitä - eivät ota tietenkään mitään vastuuta asiasta, En tajua, miksi joka tuutissa kaikki näitä kehuu - tuskin olen ainoa asiakas, jonka tossut ovat kutistuneet? Kellään samoja kokemuksia? Ajattelin tehdä kuluttajasuojaan ilmoituksen ko firmasta, vaikka tuskin se mitään auttaa.
No nyt on jopa Lidlissä myynnissä tismalleen samanlaisia muovitossuja alle kympillä, oliko peräti 4,99€? 😂
https://www.is.fi/viihde/art-2000010532223.html
Flopit eivät vaan tästäkään huolimatta unohdu...