Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Happy Flops - epäeettistä?

Vierailija
29.05.2024 |

Happy Flops muovitossuja myydään täyttä häkää somessa kaikkien Suomen julkkisten (mm Vappu Pimiä, Jutta Larm, Janni Hussi, Maria Veitola..) avittamana - ja ilmeisen isoilla markkinointipanostuksilla.  Tokmanni myy samoja tossuja 14,95e, Happy Flops sivustolla 29,99.

Mistään ks.sivustolta ei vaan saa tietoa missä tossut on tehty (halpatuotantomaissa ja todnäk Shein/Temu epäeettisissä tuotantomallissa?). Toki rahat ohjautuvat Ruotsiin, se onkin ainoa tieto mitä sivustoilta saa. Joku lehti saisi tästä kiinnostavan jutun?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi mun Temusta tilatut on oikeasti tosi mukavat. Mutta en nyt niistä 30€ maksaisi. Täsmälleen samat tossut on. Happyflops vaan kirjaa niihin happy flops. Ihan hyvä bisnes. Täytyy vaan ihmetellä miten niin moni iso somevaikuttaja ja julkkis lähti tähän mukaan. Hyvän summan varmasti saaneet.

Vierailija
82/111 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensseripikamuotiblögilässytys on aikansa elänyttä. Sokea kulutushysterian lietsominen vs larpattu "ilmastoahdistus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää moinen  selittely "ei vastaa arvojani yy" kun ei itse edes mitään selvitetä, niin kyllä todelliset arvot kohtaavat.

Vierailija
84/111 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskea kuin kaikki muutkin kiinakrääsä muovihärpäkkeet ja pikamuoti. Hävettävää miten taulapäitä/välinpitämättömiä julkkikset ja somevaikuttajat on kun mainostavat tuollaisia. Vielä tollompaa jos ovat joskus esittäneet olevansa jotenkin valveutuneita, ympäristöystävällisiä, eettisiä, jne.

Vierailija
85/111 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt täytyy pimiöiden jankuttaa (m)erkkimetsoloista ja muista turhanpäiväisyyksistä, eikä unohdu tämä töppäys.

Vierailija
86/111 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni somesopuli onkaan sössöttänyt sössöttämästä päästyään: en ikinä mainosta mitään mikä ei sovi arvoihini.

Tragikoomisesti tässä kuitenkin se sokerikuorruttamaton todellinen totuus. Taustojen selvitys ei tarpeen = arvo sekin.

Vierailija
87/111 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tästä jo keskusteltu täällä ennen uutista.

Vierailija
88/111 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin tilaamaan Flopsit, koska luotin mainokseen. Luvattiin toimitus alle 15 päivässä. Nyt tilauksesta ja maksusta kulunut kuukausi. Olen tehnyt reklamaationkin, mutta tossuja ei edelleenkään ole kuulunut. Varokaa näitä !!!

Vierailija
89/111 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Miten isolla rahalla nämä sometyrkyt on ostettu moiseen kampanjaan. Surullista, että heillä ei ole mitään eettistä harkintaa. 

Vappu on ahne, nousukas wt, joka rahasta tekee mitä vaan. Mollaa miehensä ostoksia ja kutsuu tätä ihme nimillä, mysteerimies esim. 

Vierailija
90/111 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt täytyy pimiöiden jankuttaa (m)erkkimetsoloista ja muista turhanpäiväisyyksistä, eikä unohdu tämä töppäys.

Juntti mikä juntti. Outoa tuo miehen pilkkaaminen, vaikka ihan läppää onkin varmaan. Niinhän se kiusaaminen usein menee.

Vierailija
91/111 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitolehti, Hussi, Larm, Pimiä, Veitola näitä ainakin mainostaneet. Ja rahankiilto silmissä ei väliä ilmeisesti mitä mainostavat. Voisivat vähän tehdä taustatyötä tai ainakin heidän markkinointi/mainostoimistonsa mitä käyttävät.

Juuri hyvät lipokkaat nousukkaille wt-porukoille.

Vierailija
92/111 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis noi mun Temusta tilatut on oikeasti tosi mukavat. Mutta en nyt niistä 30€ maksaisi. Täsmälleen samat tossut on. Happyflops vaan kirjaa niihin happy flops. Ihan hyvä bisnes. Täytyy vaan ihmetellä miten niin moni iso somevaikuttaja ja julkkis lähti tähän mukaan. Hyvän summan varmasti saaneet.

Miksi ihmettelet, että lähtivät tällaiseen mukaan? Kaikkihan on noilla kaupan, heikosti kouluttautuneita, joille raha ja tavara on elämän sisältö.

Vierailija
93/111 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotatteko tämän jälkeen vielä noiden vaikuttajien sanomisiin?

Mulla on mennyt tällaiset popot ihan ohi, no toisaalta en kuulu mihinkään instagrameihinkaan ettei ihme. Mutta siis jatkossakin ostatte Vappujen ja Jannien suosittelemia tuotteita vaikka voivat olla ihan mitä vaan loppujen lopuksi?

Tämä suosittelija vain saanut hyvät rahat eikä sen enempää tiedä tai viitsi perehtyä koko tuotteeseenkaan.

Mihin maailma on mennyt? Että siis jonkun naamalla voidaan mainostaa kenkiä ja saadaan siitä tällainen kohu aikaiseksi?

Ja sitten kuukauden päästä tulee taas uusi tuote, ja taas uusi ja niin edelleen. Ja fanit ostavat. Oli se tuote sitten mikä vaan oikeastaan.

En todellakaan ole luottanut jannien ja vappujen sanomisiin enkä luota jatkossakaan. 

Vierailija
94/111 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeesti tunnen oloni ihan hölmöksi kun tilasin noi. Ne on kyllä mukavat, mutta olihan ne kalliit.

Kaikki muoviläpykät mitä mulla on ollut on nimenomaan kyllä ollu Kiinassa tehty, eli sinänsä ei mitään eroa. Addut, Hawaianasit, Tokmannin halpikset, Crocsit.

Vierailija
95/111 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Miten isolla rahalla nämä sometyrkyt on ostettu moiseen kampanjaan. Surullista, että heillä ei ole mitään eettistä harkintaa. 

Vappu on ahne, nousukas wt, joka rahasta tekee mitä vaan. Mollaa miehensä ostoksia ja kutsuu tätä ihme nimillä, mysteerimies esim. 

Vappu Pimiä ravaa etelässä ym.muilla lento- matkoilla vähän väliä. Ei taida rouvaa pahemmin hetkauttaa tuo ilmastonmuutos.Ai niin, eihän näiden varakkaiden julkkujen tarvitse siitä välittää.  Ahne, tekopyhä eukko, ja vielä kehtaa mainostaa tuollaisia krääsätossuja.

Vierailija
96/111 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eihän noista muistakaan myytävistä kengistä näy alkuperä miksi sitten näissä pitäisi? 

Vierailija
97/111 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu Pimiä ravaa etelässä ym.muilla lento- matkoilla vähän väliä. Ei taida rouvaa pahemmin hetkauttaa tuo ilmastonmuutos.Ai niin, eihän näiden varakkaiden julkkujen tarvitse siitä välittää.  Ahne, tekopyhä eukko, ja vielä kehtaa mainostaa tuollaisia krääsätossuja.

Aika kateelliselta kuulostat. Haluaisitko, että joku tulisi samalla tavoin sinua haukkumaan ja savustamaan sinun työpaikaltasi  ulos työttömäksi?

Vierailija
98/111 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltäs itse kuulostat? Kateelliselta, jolla ei ole varaa matkustaa mihinkään?

Vierailija
99/111 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haksahdin tilaamaan Flopsit, koska luotin mainokseen. Luvattiin toimitus alle 15 päivässä. Nyt tilauksesta ja maksusta kulunut kuukausi. Olen tehnyt reklamaationkin, mutta tossuja ei edelleenkään ole kuulunut. Varokaa näitä !!!

Miksi luotit mainokseen? Onko yhä näin taulapäitä etteivät tajua karuja faktoja:

MAINOS (kuin mainos) = MENEKIN EDISTÄMISTÄ = LISÄÄ RAHAA  €$

= KAIKKI kepuliKONSTIT jannivappumariamagdalenamartinat KÄYTÖSSÄ, jotta kassakone kilisee, kilisee.

Toivottavasti opit nyt viimein ja turha kuvitella kaikkien muidenkin olevan yhtä yksinkertaisia mainoksenuhreja.

Vierailija
100/111 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kateelliselta kuulostat. Haluaisitko, että joku tulisi samalla tavoin sinua haukkumaan ja savustamaan sinun työpaikaltasi  ulos työttömäksi?

Haluaisin todellakin, jos työpaikkani pakottamana tai muuten vain moraalittoman työni säilyttääkseni tai pelkkää omaa moraalittomuuttani "joutuisin" tuputtamaan/tuputtaisin epäeettistä kiinakrääsää.

T. eri kiinakrääsätyrkkyjä(/ketään) kadehtimaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi