Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa mua!!
29.05.2024 |
Elikkäs jäin noin kk sit kiinni näpistyksestä ja silloin mun päässä loksahti joku oikein ja tajusin että tekemäni on väärin. Olen kuitenkin pari kuukautta sitten näpistellyt viimeksi ja olen panikoinut viimeiset paripäivää että jäänköhän niistä kiinni?olen tässä kuukauden aikana käynyt kaupasa normaalisti ja maksanut ostokseni normaalisti eikä ole vartijoilta tai muusta kuulunut. Silti pelottaa!.tosiaan ennen näpistellyt asiat ovat pieniä,mutta niitä ln kertynyt monelle kerralle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama täällä, minä myös olen näpistellyt opittuani huonoja tapoja lapsenlapseltani, joka auliisti on minua asiassa neuvonut.
Hän on jo ammattilainen tässä asiassa.
Itse sorrun aina käymään samassa kaupassa ja unohdan, että mitä minun pitikään näpistää.
Sitäpaitsi näen kovin huonosti niin että myyjää aina tarvitaan lukemaan niitä käyttöohjeita.
Juoksukaljojakin olen yrittänyt, mutta se on hidasta ja turhan huomiota herättävää tuolla rollaattorilla liikkua.
Viimeksi pääsin pitkälle ja jopa ovesta ulos asti ja eikö mitä jäin suustani kiinni yhden tutun Veiskan kanssa.
Oltiin yhtä aikaa intissä kuusköötä luvulla.
Pitää vielä harjoitella.