Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten kauan miehen ura voi määrätä koko perheen tahdin ?

Vierailija
27.01.2007 |

olemme olleet mieheni kanssa yhdessä opiskeluajoista lähtien, kuvittelin että elämä menis ihan tavallisilla urilla. mieheni löysi sitten kuitenkin erään työharjoittelun tuloksena itselleen uuden haaveammatin ja lähti siihen opiskelemaan kun ensimmäiset opiskelut oli saatu loppuun. valmistui muutama vuosi sitten muttei ole saanut kuin pätkätöitä, on ollut työttömänäkin, muttei suostunut etsimään mitään muuta kuin tämän unelma-ammatin töitä. ollaan muutettu työn perässä ja muutto on edessä tulevaisuudessakin, siitä olen ihan varma. minä olen tehny mitä töitä on sattunut löytymään, kun tulevaisuus on epävarma ja paikkakunnan vaihto häämöttää jatkuvasti en oikeen osaa etsiä mitään kunnon paikkaa, jossa vois olla jotain tulevaisuutta. nyt alan olla ihan loppu tähän hommaan. haluaisin asettautua johonkin ja ostaa asunnon yms, mutta miten tässä mitään nyt ostetaan. miten kauan pitää olla valmis menemään vaan toisen ehdoilla ? ulkopuolisen kommentteja tähän tilanteeseen ? en enää jaksa koko miestä, haluaisin ihan vaan " normaalielämää" .

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti juuri niin kauan kun sinä annat asioiden olla niin.

Vierailija
2/5 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joustetaan, joustetaan ja taas joustetaan- toivottavasti vuorotellen molempien ehdoilla...

Esim. tämän perhe-lehti netin aloitussivulla kysytään kumpi hoitaa sairasta lasta- isä vai äiti vai yhdessä- ja isit hoitaa n. 4 % sadasta prosentista...

Ps. Onko Sinulla kunnon ammatti??? Se tuo naisella rahaa ja rahan mukana vapautta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä määrää aika paljon, mutta mies myös todella tienaa todella hyvin. Tuollaiseen pompotteluun en suostuisi.

Vierailija
4/5 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olekaan, mutta kun tuo mies haaveilee että kyllä se vakituinen työpaikkaa vielä löytyy (alaa en halua paljastaa). ja minäkin tavallaan sitten elän sen odotuksessa ja haaveissa. pompottelua todellakin, nyt alan olla loppu, vuosia olen joustanut ja minä nimenomaan joustan, mies ei jousta missään.

Vierailija
5/5 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kummastelen sellaisia miehiä, joilla ei ole kunnianhimoa menestyä kotielämän saralla...

Tuttavapiirissä on monta isää, jotka ovat tyhjänpäiväisissä keskijohdon hommissa ja istuvat mielummin toimistossa/team-building-sessioissa kuin ovat kotona perheensä seurassa.