miten voikin olla niiin vaikeeta laittaa sormus takas sormeen riidan jälkeen...
meillä oli miehen kanssa hieman riitää tässä viikonloppuna ja otin kihlasormuksen pois ja annoin miehelle (teipattuna kirjeeseen,johon kirjoitin että vie tää vaikka kaniin). nyt olemme taas puheväleissä mutta jotenkin vielä sisimmässä tuo riitä jurppii ja ei tee kyllä mieli edes pyytää sormusta takaisin.. siellä se lojuu miehen yöpöydällä... mitähän mä tekisin...
Kommentit (7)
Eiks toi erolla uhkailu kuulu lähinnä teinien, ja niidenkin parissa vain tyhmien sellaisten käytökseen? Siis jos olet kihoissa olet siten sitoutunut suhteeseen niin myötä- kuin vastamäessä. Riidat riidellään, sitten selvitetään parhaalla mahdollisella tavalla ja yritetään ottaa opiksi. Tottakai välillä jurpii, mutta ei se tarkoita suhteen purkamista. JOS taas jokin jurpii niin paljon, ettei asiasta voi päästä yli, niin sitten mietitään, ehkä puhutaan ja ehkä sitten päädytään eroon. Mutta vain idiootit uhkailevat erolla, elleivät ole tosissaan. Ja kihlauksen purkaminen, se on mielestäni sen mittaluokan päätös, ettei sitä kenenkään kannata tehdä suutuspäissään hetken mielijohteesta. Miksi annoit sormuksen miehelle, jos et oikeasti edes harkitse suhteen lopettamista?
ja laitoin viestin että vie tää vaikka kaniin niin saat rakkaat rahasi takas... en missään vaiheessa sille erosta maininnut tms. t.23v ikiteini ap :)
ja ujuttaisi sen sormeesi niin ei se mies tule. Ei ne tajua. Joten käy ottamassa sormus. Kysy että vietkö kaniin vai saanko laittaa takaisin sormeen!
ja täytyy varmaan nyt pysähtyy miettii et haluunko enää jatkaa koko suhdetta... meidän riita lähti siitä kun oli koko viikon ollu töissä ja piti viikonloppuna tehä jotain kivaa yhessä.. no äijä meni kaverin kaa dokaamaan perjantaina ja kotiin tullessa alko mulle puhuu kaikkee paskaa, josta suutuin ja sit lauantain se makas sängyssä krapulassa ja nyt se lähti hekee sen duunikaverilta mun kaverille lavakaljaa ja sit sen piti sielt tulla himaan.. no soitin sille ja mitä sain kuulla: HÄNEN KAVERI EVE SOITTI JA OLI LUVANNU HAKEE SEN MEILLE KYLÄÄN!!! VOI VITTU... KIVA PERHEVIIKONLOPPU TAAS... (vittu mä arvasin et kun tää eve just muutti tänne hesaan mis sil ei viel muita kavereita ni et se sit roikkuu kokoajan meillä)
en aatellut kihlauksen purkamista paitsi nyt aloin todella sitä pohtimaan.... ap