Mikä olisi sellainen alle 5 euron lahja josta oikeasti ilahtuisit?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Eilen ilahdutti wc-paperi pkt. Olin käynyt kaupassa, ja se tärkein jäi ostamatta eli se huusipaperi. Hetken päästä ystävä tuli käymään pitkästä aikaa ja antoi wc-paperipkt (16rll) lahjaksi, kun ei ollut keksinyt muuta. :))). Kerrankin oli oikea "lahja" oikeaan aikaan.
Tosiystävä, luki sun ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan yrttiruukku esim. basilika. En ole raaskinut ostaa, kun menee yleensä puolet hukkaan ennen kuin kerkeän syömään. Tämän takia on harvinaista herkkua :) Mulla on korona-ajasta lähtien nollahävikkiä. Vuositasolla on alle 1 kg ruokaa mennyt pilaantuneena roskiin.
Ne basilikanlehdet voi silputa ja pakastaa ja heittää pakkasesta suoraan ruokaan.
Jotain jäätelöä, jota syödään sitten yhdessä kahvin kera.
Tuliaislahja? Kukka. Yrttiruukku. Teetä. Kahvia. Hyvää leipää. Pullaa.
Ilahduin kovasti kun poika piipahti kahvilla ja toi rasiallisen mansikoita.
Paketti vaniljajäätelöä ja pieni rasiaa mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan yrttiruukku esim. basilika. En ole raaskinut ostaa, kun menee yleensä puolet hukkaan ennen kuin kerkeän syömään. Tämän takia on harvinaista herkkua :) Mulla on korona-ajasta lähtien nollahävikkiä. Vuositasolla on alle 1 kg ruokaa mennyt pilaantuneena roskiin.
Ne basilikanlehdet voi silputa ja pakastaa ja heittää pakkasesta suoraan ruokaan.
Samoin silppuan just basilikaa ja korianteria pakkaseen sekä säilytän myös chilit ja inkiväärit pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ilahdutti wc-paperi pkt. Olin käynyt kaupassa, ja se tärkein jäi ostamatta eli se huusipaperi. Hetken päästä ystävä tuli käymään pitkästä aikaa ja antoi wc-paperipkt (16rll) lahjaksi, kun ei ollut keksinyt muuta. :))). Kerrankin oli oikea "lahja" oikeaan aikaan.
Tosiystävä, luki sun ajatukset.
tai sit sillä on piilokamera kylppärissä
0.2l pullo kuohuvaa (maksaa alle 4e) ja pieni suklaapatukka.
Kahvia, suklaata, leivonnainen, keksejä.
Pieni pala leipäjuustoa. Tuo olisi hyvä kahvin kanssa, kun yritän nyt vältellä sokeria.
Itse tehty, hieno ajatuksella tehty kortti jossa vieläpä kaunis teksti.
Vessapaperi, kahvipaketti, ässä-arpa, d-vitamiinipurkki/monivitamiini(esim.prismassa monia alle 5e), hammastahna/uusi harja..arjen juttuja😅
Kahvipaketti
Omar-karkkipussi
Domino-keksopaketti
Vichyä mitä vaan
Kynttilä mikä vaan
Tiskirätti, joku kaunis
Olihan noita !