Mikä olisi sellainen alle 5 euron lahja josta oikeasti ilahtuisit?
Kommentit (138)
Kaupan yrttiruukku esim. basilika. En ole raaskinut ostaa, kun menee yleensä puolet hukkaan ennen kuin kerkeän syömään. Tämän takia on harvinaista herkkua :) Mulla on korona-ajasta lähtien nollahävikkiä. Vuositasolla on alle 1 kg ruokaa mennyt pilaantuneena roskiin.
Näin kesällä tosiaan ruukkuyrtti on kiva, sen voi laittaa pihalle kasvamaan. Syötävä lahja on kiva, niin ei jää nurkkiin pyörimään. Myös nätit servietit ilahduttavat.
Ei nyt aiheeseen liity, mutta kivat yhdessä:
https://www.hyvantuulenpuoti.fi/rakkauspippuria-tiskirtti-p-20007.html
https://www.hyvantuulenpuoti.fi/pippurimylly-rose-p-31766.html
Chia riisikeksejä, paketti Doris keksejä, paketti riisiä, suklaata
Prinsessakeksit tai vegaaninen karkkipussi.
Mistä ketju ilmestyi? 28.05.? Mullekin kävis tulilatva. Jos tulossa kylään niin jäätelöpakkaus, lakuja tai suklaata tai molemmat jos 5 e saa.
Joku kukka. Ei muita lahjoja kiitos. Mulla on jo kaikkea, enkä odota lahjoja
Kuulakärkikynä. Ne on aina hukassa tai kuivuneet
Sukat tai vessapaperia. Tarvii aina.
Teekaupasta teetä, josta tykkään. Tai suklaata.
Eilen ilahdutti wc-paperi pkt. Olin käynyt kaupassa, ja se tärkein jäi ostamatta eli se huusipaperi. Hetken päästä ystävä tuli käymään pitkästä aikaa ja antoi wc-paperipkt (16rll) lahjaksi, kun ei ollut keksinyt muuta. :))). Kerrankin oli oikea "lahja" oikeaan aikaan.
Mikä tahansa pieni söpö avaimenperä, palasaippua, mielenkiintoinen kahvikuppi, jääkaappimagneetti.
Sanomattakin selvää että monet laskee krääsäksi, itsellä vielä tilaa kaikille noille joten otan ilolla vastaan.
Suklaa tai joku vähän eksoottisempi hillo tai chutney.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan yrttiruukku esim. basilika. En ole raaskinut ostaa, kun menee yleensä puolet hukkaan ennen kuin kerkeän syömään. Tämän takia on harvinaista herkkua :) Mulla on korona-ajasta lähtien nollahävikkiä. Vuositasolla on alle 1 kg ruokaa mennyt pilaantuneena roskiin.
Höh. Istuta se isompaan ruukkuun ja laita näin kesällä valoisalle ikkunalle tai lämpimälle parvekkeelle (oletan, että asut kerrostalossa). Kastele usein, lannoita välillä ja käytä säännöllisesti, niin tuhistuu ja iloa on pitkäksi aikaa.
Mitä iloa on kortista? Oli sitten itse tehty tai ei. Vaivaa tai euro-pari mennyt ja itse ainakin olen heittänyt kaikki heti pois.