Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain MENSAn testistä 160 pistettä. Minkälainen ihminen olen?

Vierailija
27.01.2007 |

Testataanko stereotypioita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras mahdollinen pistemäärä jonka voi saada. Siis olen ihan ulalla. Onks se joku 200 vai?

Vierailija
2/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko kinnostaa. Itse en oo Mensan testiä tehny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Halmettakin ihan älykkäänä tiettyyn rajaan asti, mutta tyhmyyksiä tekee hänkin. Olen lukenut hänen kirjansa ja kieltämättä teki vaikutuksen.

Vierailija
4/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei älykkyys sitä tarkoita että ois viisas :) tää siis sille joka ihmetteli toni halmeen pojoja :)

ap:lle sanon, että on hieno juttu!

Ja kaikille jotka heti alkoi mollaamaan ja vähättelemään, sanon että hitto, kateelliset pysykää poissä täältä! Kun avasin ketjun, arvasin että iso osa vastaajista mollaa ja haukkuu. Ihan oikein arvattu! Naiset ryhdistäytykää, ei se ole teiltä pois jos joku on fiksumpi kuin te! tai fiksu ylipäätään!

Vierailija
5/16 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälystä, taiteellisuudesta tai ongelmaratkaisukyvystä se ei kerro mitään.

Vierailija
6/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs kävit niin sinulle on ainakin suotu rutkasti tietynlaista älykkyyttä--> toivottavasti osaat käyttää sen elämässäsi hyvin etkä anna kusen nousta päähän.

Vierailija
7/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko rakastaa ihmisiä? Oletko onnellinen?

Onko kirjahyllyssäsi " Paroni puussa" ?

Vierailija
8/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi ei kerro mitään siitä, kuinka nokkela olet rahan käytössä tai ihmissuhteissa. Testi ei myöskään kerro mitään siitä, oletko kekseliäs tai luovasti ajatteleva tai siitä, oletko hyvä organisoimaan tai suunnittelemaan asioita etukäteen.

Vierailija
9/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö, joka tuossa toisessa aloituksessa halveksuu pmm miraa huonoista pisteistä. Juu.

Vierailija
10/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joo ihan oikeassa testissä ja sain ihkaoikean diplomin, josta on ollut kaveripiirissä paljon huvia.

Siihen on mm. kirjoitettu, että täten todistetaan, että olen älykkäämpi kuin 99,3% ihmisistä. Melko pollea väite, kun koko testissä oli pelkkiä kuviosarjoja.

Itselle tuo siis on ollut hauska pila, mutta tuossa toisessa ketjussa huomaa, että ihmiset oikeasti panevat arvoa jollekin Mensan testille. Sanon vaan, että älkää panko. Mensan koko idea on vanhentunut ja testi ei mittaa muuta kuin matemaattis-loogista nopeutta.

Ei siitä tässäkään tapauksessa voi päätellä yhtään mitään. Tavallinen rivitalossa asuva pulliainen olen.

Vierailija
11/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin ihan umpitavis. ;)

Vierailija
12/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö täyttää sanaristikoita?

Vierailija
13/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oikeastaan aika samaa mieltä ko. testistä kuin sinä itse, ap. Mutta kyllähän sillä nyt kuitenkin jotain arvoa on. Meinaan että älä mollaa itseäsi. Varmasti olet fiksu! Kyllä siitä varmasti voi hieman ylpeäkin olla. Onneksi olet niin fiksu, että et ole liian ylpeä ;-)

Vierailija
14/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sellainen, ettei minusta kyllä kovin moni usko että olisin älykäs. Lähinnä olen sellainen hieman sählä taivaanrannanmaalari. Ratkon kyllä tosi nopeasti matemaattisia ja loogista ajattelua vaativia juttuja. tykkään sudokuista (paitsi nyt meni maku kun opin niiden täyttöön niin hyvän tekniikan, että viiden tähden jututkin täyttyvät nopeasti) ja täyttelin aiemmin ristikoitakin, kunnes kävi niin, että koska samat sanat kiertävät niissä, niin täyttö meni pelkäksi " kirjoittamiseksi" .

Koulussa olin keskiverron hyvä, mutta en huippu oikein missään. Olisin ehkä voinut olla, mutta tulee mentyä siitä missä aita on matalin. Rivarissa asuva pulliainen minäkin :D

Vierailija
15/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei asiasta hajuakaan.

Vierailija
16/16 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

97?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän