Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OF todella kannattaa - Susanna Penttilä osti Porsche Taycan Turbo -sähköauton

Vierailija
28.05.2024 |

- Mun auto on kaikilla herkuilla, beiget nahkapenkit ja kaikki löytyy. Ja ne renkaat ja vanteet, ne on hienommat kuin mikään mun käsilaukku. Jos pitäisi valita Hermèsin käsilaukku vai noi renkaat ja vanteet niin en valitsisi Hermèsiä, Penttilä iloitsee

Millaisella autolla sinä ajat?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna Penttilällä on ollut ennestään nimeä, suhteita ja kokemusta alalla. Ei siellä kuka tahansa tee isoja summia, pitää olla bisnes hallussa.

Homman juju on juuri siinä, että pitää olla tunnettu tai tehdä pirusti asiakaspalvelua erottuakseen massasta. En tiedä mistä ko. nainen pitäisi tuntea, mutta minua ei julkimot kiinnostakaan muuna kuin yhteiskunnallisena ja sosiaalisena ilmiönä. 

Vierailija
82/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipippeli Artun kannattaa houkutella muijansa tienaamaan koirolle murkinaa Of.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna Penttilällä on ollut ennestään nimeä, suhteita ja kokemusta alalla. Ei siellä kuka tahansa tee isoja summia, pitää olla bisnes hallussa.

Vaatii se oman luontonsa. No, jokainen tekee sitä, minkä parhaiten osaa. 

Vierailija
84/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on mammat täällä kateellisia kun toinen nainen saa miehiltä huomiota ja vielä tienääkin sillä🤭

Vierailija
85/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se minua pikkaisen ihmetyttää, että Susanna ei pidä stämiehistä! Luulisi että rakastaa heitä; heiltä nuo autorahatkin on nakuiltu.

https://www.seiska.fi/kotimaa/susanna-penttila-avautuu-deittailusta-nai…

Susanna vie rahattomia pikkupoikia treffeille ja setämiehet jäävät nuolemaan näppejään 😂😂

Mutta tuo OF:n rahavirta tulee kylläkin juuri näiltä pappraisilta. Ei kannattaisi purra ruokkivaa kättä. Etenkin kun on itsekin jo mummeli-ikäinen.

Sano se susannalle. Hän itse kehui kustantavan varattomalle nuorelle miehelle 😂 Papparaiset maksaa ofään ja nuoret miehet lähtee mummelin kanssa maksusta? Nuoret miehet voittaa 🤣

Vierailija
86/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäisi olla Susannan lapsi

Vierailija
87/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin ajelen autolla , jonka maksan itse tekemällä kunniallista työtä. 

Modern day whor*. Missä itse kunnioitus? Näyttää feikkilollojaan ja bylsii kaikkien kanssa. Ihanan white trash. 

Vierailija
88/89 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs on mammat täällä kateellisia kun toinen nainen saa miehiltä huomiota ja vielä tienääkin sillä🤭

En tiedä voiko tyhmempää sijoituskohdetta olla tällä hetkellä kuin ylihintainen sähköauto, joka on antiikkinen verrattuna siihen mitä on kolmen vuoden päästä kaupoissa. Sen verran kiivasta on kehitys tuossa segmentissä. Mutta onhan näitä viihdetähtiä, jotka onnistuvat järjestämään itsestään täysin persaukisia, vaikka ovat tienanneet kymmeniä miljoonia urallaan.

Vierailija
89/89 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten tuolla ulkonäöllä pystyy tekemään minkäänlaista tiliä.

On olemassa alakulttuuri, jota harrastavat miehet masturboivat katsoessaan videoita joilla siankasvoinen nainen esittelee kumitissejään ja peräaukkoaan.