Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrashaaveet***

27.01.2007 |

Perustetaan sitten tämmöinenkin kun tultiin niin rytinällä alas eilen, testi oli jo plussaa mutta näin vain alkoi krampit eilen ja kunnon vuoto aamuyöllä kera isojen hyytymien :EE

Ei meitä montaa voi vielä olla mutta eipä se varmaan haitaksi ole jos tällaisen perustan :D

Lastwish kp 2/32 Koittaa olla terävänä ja juo viisasten teetä (btw ei tää kovin tehokasta teetä ole vaikka viisasten teetä onkin, kaadoin nimittäin jo rinnuksilleni tätä tässä koneella)

x)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille marraskuumeilijoille!

Ilmoittaudun itse mukaan. Yritystä takana jokunen kuukausi, olen jo pudonnu laskuista, mutta piinaavaksi tää meinaa muodostua vasta tämän kierron aikana. Alkaa pikkuhiljaa tulla sellanen olo et jos ei nytkään niin apua... Toinen on toiveissa, esikoinen syntyi 03/05 :) Tuolloin tärppäsi muistaakseni 4. kierrosta, tosin malttamaton kun olen niin sillonkin apuna oli ovistikut. Nyt kun ei tjot-periaatteella alkanut pikkukakkosta kuulumaan niin otettiin taas tikut avuksi ja bongasinkin oviksen. Kaiken lisäksi täti tuli myöhässä joten ehdin jo elätellä toiveita. Täti oli tällä kertaa vain murto-osan siitä mitä se yleensä on, mutta uskon siis että uutta kiertoa täällä elellään.

Mukavaa päästä piinailemaan muiden kanssa yhdessä samaan tahtiin, loppukuussa päästään sit jännäämään kenellä tärppäsi. Toivottavasti kaikilla :)

-Cerise- , ovista odotellen (kp6/28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla