Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhautunut

12.01.2006 |

Oon kysyny tätä jokin aika sitten, mutten muistanu käydä kattoo vastauksii ja nyt en enää löydä viestiä.

Eli vauvamme kuoli viime helmikuussa rv37. ja siitä saakka ollaan uutta yritetty, vielä onnistumatta. Joten kysymys kuuluu missä vaiheessa vois ajatella että jokin olisi kenties pielessä?

Eikös ne sano että naisen elimistön täydellinen toipuminen kestää pari vuotta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani menetyksenne johdosta.Voin vain kuvitella miten raskas kokemus on ollut menettää vauva noin myöhäsessä vaiheessa.En tiedä miten kauan elimistön " pitäis" palautua, mutta kyllähän jotkut alkavat odottaa jo pari kuukautta synnytyksestä.Kyllä mä luulen, et sullakin on jo elimistö ihan palautunu.Onnea vauva puuhiin!!!

Vierailija
2/2 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ensimmäinen oli 10kk kun rupesin toista odottaa. Eli sen mukaan pitäis pikkuhiljaa onnistua. Mutta toisaalta voihan se olla myös että nyt saa odotella pidempään kun on ollu jo kaksi raskautta " lyhyen" ajan sisällä.

Olin vaan suunnitellut että kaikki lapset tehdään yhteen putkeen, mutta nyt huomasin että kohtahan pitäis lähtä töihin kun tyttö täyttää syksyllä kolme. Vaikka nyt tärppäis niin jäis väliin tueton kuukausi.

Mä en ollut edes ajatellut asiaa, kun olin niin varma että tärpää nopeesti. Sairaalassakin sanoivat että fyysinen palautuminen kävi nopeesti, lääkkeet toimi eikä maitoakaan tullut tippaakaan synnytyksen jälkeen. Kiertokin palautu heti säännölisen vaihtelevaksi.

Mutta pitää pysyä positiivisena ja voihan se olla että kun alkaa hommata lapselle päivähoitopaikkaa ja ettii töitä, niin " unohtuu" vauvapuuhatkin ja sit se tärppää.

Kaikille vaan KOVASTI +++++ onnea!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla