***Marrashaaveet***
Perustetaan sitten tämmöinenkin kun tultiin niin rytinällä alas eilen, testi oli jo plussaa mutta näin vain alkoi krampit eilen ja kunnon vuoto aamuyöllä kera isojen hyytymien :EE
Ei meitä montaa voi vielä olla mutta eipä se varmaan haitaksi ole jos tällaisen perustan :D
Lastwish kp 2/32 Koittaa olla terävänä ja juo viisasten teetä (btw ei tää kovin tehokasta teetä ole vaikka viisasten teetä onkin, kaadoin nimittäin jo rinnuksilleni tätä tässä koneella)
x)
Kommentit (41)
Hei vain, ihana kun tulit tänne. Henkinen puoli on kyllä vähän romuna plussan jälkeen kun tulee kesken, helpommin tosiaan sen negan hyväksyy _mutta_ meillä oli vasta ensimmäinen yritys kuukausi joten ihan en ole ryydyksissä ja epätoivoinen. Neljä lastahan mulla on ennestään joista kaikista olen todella onnellinen <3 Miehen kanssa juuri tänään puhuttiin lisää asiasta ja eiköhän me vielä koiteta uudestaan ja se viides saa luvan tulla sitten kun on tullakseen. Masentaa, v*tuttaa ja olen kipeä, mitkään kipulääkkeet ei tunnu tehoavan, vuotoa hillitsevät lääkkeet otin kyllä päivällä kun tuntui että lorisen lattialle asti. Mutta eiköhän tästä vielä nousta ja mielikin varmasti piristyy kun tästä aika vähän kuluu ja pääsen ovista bongaamaan ;) On kyllä hieman huono omatunto kun on tullut tänään lapsille tiuskittua turhankin herkästi, kävin kyllä pyytämässä anteeksi kun vein kersat nukkumaan hetki sitten. Minkäs teet sattuu niin saakelisti ja väsyttää ja ketuttaa niin silloin pääsee ärräpäitä suusta tahtomattaankin. Toivotaan että huominen on jo parempi, ja naurattihan mua tänäänkin jo vähäsen kun pyysin miestä tuomaan mulle " siivellisiä yösiteitä" kaupasta, herra soittaa mulle sitten sieltä paikanpäältä ja lukee kuulema paketin kyljestä: " joo kyllä tässä lukee siveellisiä yösiteitä, eiköhän tää oo oikea paketti ku toivoit siveellisiä" xDD No juuh siiiiivelliset olis kyl kivampia mutta siveellisetkin käy x))
Lastwish ja kp 2/32
Unohdin laittaa sen uuden toivotun la:n eli 6.11 :))
niinhän se on että kun joku asia vituttaa,ketuttaa tai sattuu, niin läheisilleen sitä purkaa :( kyllä ne varmasti ymmärtää!! ja tosiaan, uuteen koittoon:))) paljon pipin puhallusta multa sulle:)
onko sulla ne km:t olleet peränjälkeen?
Mulla se lista menee näin:
km -98, poika 5/98, km -99, tuulimuna -00, poika 5/02, tyttö 7/03 ja tyttö 11/04 :)
laitetaanko tyttö ja poika?? eikö niin? lähetään siitä!
Oliskin muuten aika shokki, sit oliskin yhtäkkiä 6 lasta :o !!!! EIh onks pakko jos ei tahdo :DD Yksi riittää vain kiitos ;)
Heippa!
Liityn joukkoonne! Mulla toivottu laskettuaika 22.11. eli just ennen mun miehen ja mun synttäreitä. Jos teillä alko uus kierto nyt niin miten voi LA mennä niin alku kuuhun? Mulla nyt pk 12/30.
No jos ensimmäinen kiertopäivä on 26.1 niin laske siitä eteenpäin 40 viikkoa :) Mä käytän tekayn laskuria, koitappa sillä:
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54
siinäpä se ylimmän selitys, lyhyt kierto= marraskuun alku! simple as that:))
joo, yks kerrallaan, vaikka olis sulle kaksosetkin passelit:)
Jospa ottaisin Priscilasta mallia ja loikkisin tänne Marraskuisiin että saadaan tännekin porukkaa jakamaan odotuksen odotuksen piinaa!
pölöpyllerö: Minun matikkapäällä sinä taitaisit kyllä kuulua tuonne Lokakuisiin? :)
lastwish:Tuo oli mulle ihan uusi sivusto minkä olit likittänyt. Kiitos vinkistä! Kuinkas jakselet tänään?
(.) Tosi rankasti nyt Täti siivoilee, ihan kipiää tekee taas pitkästä aikaa ja tulosta syntyy oikein urakalla. Tämä ei ole mukavaa mutta toisaalta nyt on " normi" tädit ensimmäistä kertaa lokakuisen km:n jälkeen. Jospa tämä olisi hyvä merkki... :) EI,EI,ei vielä saa ruveta pohtimaan tämän kierron mahiksia! *toruu itseään*
-Rimpe- kp2/n.26
Totta pitää paikkansa! Olen vissiin sillon käyttäny vääriä päiviä tossa laskurissa (sekä vauvan että tekayn) kun olen tuota laskeskellu! Siirrynpä siis lokakuulle! Tosin se menee niin loppuun että helposti lipsahtaa marraskuulle... Plussatuulia kaikille! Toivottavasti haaveet toteutuu!!!
joo, ja mun kaikki tytöt on menneet yliaikaiseksi, eli tääkin menis jos nyt tärppäis marraskuun puoliväliin...
tänään ei ihmeempää, mieli maassa kun tytöt lähtee isälleen... avioeron hinta, lapset on jaettava:(((
Menkat alkanee tänään tai huomenna. Tiputtelua tulee jo siihen malliin. Pidettiin tämä kierto taukoa kun minulla on pieni leikkaus huomenna (hui) ja siitä tulee sitten 2 viikkoa sairaslomaa. Ajattelin että tässä tulevassa kierrossa aletaan taas yrittämään, vaikka eka viikko meneeki särkylääkkeiden parissa, mutta oviksen aikaan pitäs alkaa olla jo kunnossa.
Viime kesänä aloitettiin kakkosen yritys, eikä kertaakaan ole vielä tärpännyt. Olis niin kiva se pikkukakkonen vielä saada,mutta enpä tiedä onko sitä sitten meille tarkoitettu. Toivottavasti vielä joku päivä onnistuisi.
Plussaonnea kaikille! Minä palailen linjoille jahka leikkaus on takanapäin ja lääkehuuruista alan selvitä.
Aurinko paistaa ja mieli on jo hiukan parempi, asiaa tietenkin auttaa se että kivut ovat ainakin jo puolittuneet :) Lasten kanssa lööbaillaan sohvalla ja katottiin se virran viemää leffa ;) Nyt pitäs ulos lähteä tonne aurinkoiseen pakkassäähän vähän mieltä tuulettamaan :)
Mukavaa sunnuntaita kaikille marrasmammoille.
Lastwish ja kp 3/32
lastwishille kovasti jaksuja! <3
-Savanna- kp 1/28-30 ja tyttö 8/05
toivottu la 4.11.
Kirpeää pakkasaamua kaikille, minä sain juuri taisteltua lapset talvivaatteisiin ja isä lähti raahaamaan koko kööriä tarhaan. Vanhin tekee itselleen aamupalaa keittiössä :)
(.) turvottaa mutta vuoto alkaa olemaan ja niukempaa ei vuoda enää niin hurjasti. Hormonit alkaa palautumaan jälleen omiksi ja pääsee peittoa pöllyttelemään ihan omasta tahdosta :DD
ikinä en ole aiemmin ovistikkuja käyttänyt, mutta jos nyt sitten mentäisiin tämä kierto oppikirjan mukaan ;D
Ihanaa maanantaita kaikille <3
kp 4/32
Taitaa ne haaveet tosissaan siirtyä tänne marraskuun puolelle. Uusi haave tuonne 3.11.
LW: Mukava kuulla että kroppa rupeaa palautumaan ja sitä myötä mielikin piristyy! Hyvä että jaksat(te) heti jatkaa yritystä! Nythän onkin sitten sen pysyvän plussan vuoro tässä kierrossa? :)
Unelma: Juu, tule sinäkin tänne jos se tätsyn ryökäle kerran löytää tiensä sinunkin luokse! Minä voisin kyllä pidätellä sitä täällä ettei se sinuakin tule kiusaaman? Meitä Lokakuisia kun se piru ehti niin kovalla kädellä kohtelemaan!
(.) Pikkuhiljaa rupeaa helpottamaan nuo kivut ja sitä myöten kiinnostus " panostamiseen" rupeaa viriämään. Vielä kun saisi tuon taustalla häilyvän mielipahan lannistettua. No muutaman päivän kuluttua kun ovista ruvetaan odottelemaan niin eiköhän silloin ole jo pettymys poistuntut...
-Rimpe- kp3
ei uutta auringon alla, samaa...
mua turhauttaa taas tänään ihan reippaalla kädellä tää raskautumisen yrittäminen, jotenkin olen vaan vahvasti sitä mieltä että ei me sitä yhteistä lasta saada kuitenkaan. perkele.
mä voin kyllä liittyä tähän(kin) joukkoon, koska seuraava toivottu LA on 2.11.
miten sä voit?henkisesti?