En ole syönyt tänään kuin yhden pienen kasvissosekeiton
Kommentit (21)
Minä yhden pussin nuudeleita. Bmi 19,3. Ei näin keski-ikäisenä paljoa voi syödä kun muuten paino nousee.
Päivällisen ja iltapalan syön vielä.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö keiton itse vai jouduitko tyytymään lisäainein kyllästettyyn paskaan ?
En tehnyt itse.
Mikä helvetti tämänkin aloituksen tarkoitus on?
Vierailija kirjoitti:
Se, että onneksi on nyt mistä laihtua, kun on hampaaton suu ja näyttää tämä kuntoon laittaminen vievän varmaan puoli vuotta.
Miksi ette syö? Kyllä laihduttajankin täytyy syödä eikä vain vähän maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette syö? Kyllä laihduttajankin täytyy syödä eikä vain vähän maistaa.
Lue viesti nro 5.
Kasvissosekeitossa on ehkä 200kcal. Normaalissa laihdutusruokavaliossa on noin1200-1800kcal. Mikä kiire on näännyttää itsensä?
...ja illalla homma räjähtää käsiin. Kaivat pakastimesta alkupalaksi litran jäätelöä. Sitten suklaat, popcornig, voileivät tuhdilla täytteillä...
Ihmiset, syökää tasaisesti pitkin päivää, niin ei iske ruokahimot.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissosekeitossa on ehkä 200kcal. Normaalissa laihdutusruokavaliossa on noin1200-1800kcal. Mikä kiire on näännyttää itsensä?
Laitoin jo. Sairaudet vieneet hampaat ja tuo hammasremontti vie aikaa. Varmaan puoli vuotta, kun ei yksityisiin ole varaa.
Riitääkö enrgggggggggggga isollaG llä,jos ei niin koita pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
...ja illalla homma räjähtää käsiin. Kaivat pakastimesta alkupalaksi litran jäätelöä. Sitten suklaat, popcornig, voileivät tuhdilla täytteillä...
Ihmiset, syökää tasaisesti pitkin päivää, niin ei iske ruokahimot.
Pitkin päivää syöminen on typerää. Eihän siinä kyllä mitkään himot tulekaan kun suu käy kaiken aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, syökää tasaisesti pitkin päivää, niin ei iske ruokahimot.Pitkin päivää syöminen on typerää. Eihän siinä kyllä mitkään himot tulekaan kun suu käy kaiken aikaa :)
Neljän tunnin välein = kaiken aikaa?
En mä syö illallakaan, kun en pysty.ap
Jäätelöä varmaan voisit syödä ja smoothieita, soseutettuja hedelmiä tai vihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, syökää tasaisesti pitkin päivää, niin ei iske ruokahimot.Pitkin päivää syöminen on typerää. Eihän siinä kyllä mitkään himot tulekaan kun suu käy kaiken aikaa :)
Neljän tunnin välein = kaiken aikaa?
"Tasaisesti pitkin päivää" on ihan eri kuin syödä neljän tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä varsinainen palstanoviisi. Ei Ammattivalittajan aloituksilla koskaan mitään tarkoitusta ole, saati että niissä olisi jotain järkeä. :D
Koko yö aikaa herkutella ja vähä napostella välillä.
En ole syönyt mitään ja kello on yli kuus.
Vierailija kirjoitti:
Koko yö aikaa herkutella ja vähä napostella välillä.
En syö. Kuten sanoin, En pysty.
Teitkö keiton itse vai jouduitko tyytymään lisäainein kyllästettyyn paskaan ?