Poikaystävän naispuolinen kaveri liian tuttavallinen
Tämä kaveri viestittelee poikaystävälleni jatkuvasti ja pyytää häntä erilaisiin aktiviteetteihin, kuten frisbeegolfiin, padeliin, jne. Minua ei ole kutsuttu mukaan. Olivat kavereita ennen kuin aloimme seurustelemaan ja se on ihan ok. Mutta ei ole ok, että kaveri ei kykene ottamaan huomioon sitä, että minä olen kuvioissa nykyisin. Hän kohtelee minua kuin ilmaa, ei ole kiinnostunut tutustumaan minuun lainkaan. Jos vaikka jossain satutaan näkemään niin, että olen poikaystäväni kanssa, niin ei puhu minulle mitään, vaan pelkästään poikaystävälleni. Tulee halailemaan poikaystävääni, hihittelee ja koskettelee esim. olkapäille, käsiin, joskus pörröttää tämä tukkaa, jne. Todella ärsyttävää ja epäkohteliasta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miks poikaystävä ei ottaisi välillä sinua mukaan!?
Ilmeisesti tuolla kaverilla ja aloittajalla ei synkkaa kovin hyvin?
Poikaystävän puoliso on aivan liian mustasukkainen ja miehen omistushaluinen eli miehen esineellistäminen
Ota asia rohkeasti puheeksi ja ehdota kimppaseksiä. Se on hieno tapa tutustua ihmisiin ja karistaa turhat ennakkoluulot pois.
Vierailija kirjoitti:
Joudut nyt kilpailemaan poikaystävästäsi tätä naista vastaan. Kumpi teistä on kauniimpi?
no kumman kanssa se on?
Vierailija kirjoitti:
Oukkei, jos se kaveri tosiaa on noinkin ärsyttävä, en menisi varmaan mukaan. Ei sunkaa poikaystävä tykkäis yhtää, jos sulla olisi vastaavanlainen kaveri.
Oikeesti! Decenter men ja 4b liikettä kehiin. Miehet rakastaa toisiaan vastaan kilpailevia naisia. Et lähde tohon. Omaa jotain itsekunnioitusta. Käske miestä sopimaan kahvit tämän kaverinsa kanssa. Ala nyt tosiaan työstämään 4b movementin parissa. Somesta löytyy #4b
Sinulla on oikeus laittaa tuo peli poikki, suhtaudu vihamielisesti kun seuraavan kerran seuraanne tuppautuu ja tee selväksi kumppanillesi ettei tuo peli sovi
Kertoo siitä, etteivät mies ja nainen voi olla vain kavereita. Jos pystyisi, niin tuossahan ei olisi mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää poikaystävä tyytyväisenä, koska kohta sinulla ei ole enää poikaystävää. Osoita miehellesi, että olet sitä hänen kaveriaan parempi.
Höpö höpö. Terveissä ihmissuhteista ei kilpailla, eikä ketään pidetä tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oukkei, jos se kaveri tosiaa on noinkin ärsyttävä, en menisi varmaan mukaan. Ei sunkaa poikaystävä tykkäis yhtää, jos sulla olisi vastaavanlainen kaveri.
Tää on just asia, mikä mua ärsyttää. Poikaystävä on semi mustasukkainen mun miespuolisista kavereista. Jos menen vaikka johonkin bileisiin ja juttelen jonkun opiskelukaverin kanssa, niin alkaa tenttaamaan että ketä se oli ja yrittiks se mua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus laittaa tuo peli poikki, suhtaudu vihamielisesti kun seuraavan kerran seuraanne tuppautuu ja tee selväksi kumppanillesi ettei tuo peli sovi
Olen sanonut, mutta poikaystävän mielestä ylireagoin ja on kuulemma tosi hyvä ja hänelle tärkeä tyyppi se kaveri.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tuolla kaverilla ja aloittajalla ei synkkaa kovin hyvin?
No ei kun se ignooraa mus koko ajan. Ihan niinku mua ei ois siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia naisia on todella paljon. Kuvittelevat omistavansa kaikki miehet tai että ne kaikki miehet olisivat niihin ihan lääpällään, vaikka olisivat minkalaisia riivinrautoja tahansa (ja yleensä ovatkin). Tuo kun vaan on jo seksuaalista ahdistelua, jos kosketellaan ja pörrötetään tukkaa ym. Mun miesystävä ei voi sietää sitä että esim yksi nainen koskettelee häntä aina tavatessaan, työntää rintojaan syliin ym. Sanoi, että laittaa kohta lähetysmiskieltohakemuksen menemään jos nainen ei lopeta koskettelua. Ei kaikki miehetkään siis pidä koskettelusta. Terveisiä sille riivinraudalle sinne Mäntsälän suuntaan.
Ettei vaan miehesi puhuisi sinulle tuollaisia ja oikeasti sydän hakkaa tuhatta ja sataa, kun tämän naisen uhkeat rinnat ja nöpöttävät nännit koskettavat hänen ihoaan. :)
Ne ovat panneet keskenään ennen sun tuloa kuvioihin ja panevat varmaan vieläkin. Näin se menee aina, kun miehellä on "naiskavereita".
Ensimmäinen joka pitäisi jättää omaan arvoonsa on tuo naispuolinen kaveri. Poikaystäväsikin on munaton vässykkä, joka luulee olevansa oikea babemagneetti eikä siksi tee asialle mitään. Eli poikaystäväsikin saa jättää omaan arvoonsa.
Mutta missä sinun itsekunnioituksesi on? Kuka hitto antaa yhdenkään miehen kohdella itseään noin epäkunnioittavasti? Se on ainoa pähkäiltävä asia tässä.
Äläs nyt peruskoulu loppuu lauantaina. Sitten kesällä rauhassa mietitte miten edetä.
Toinen on tyttöystävä ja toinen friends with benefits, loistava tilanne.
Mustasukkaisuutta on kaikenlaista, mun veljen tyttöystävä oli mustis minusta.
Et omista poikaystävääsi, muista se.
Toi on just noin. Meidän kaveripiirissä on mies ja nainen. He ovat tunteneet toisensa tarhasta asti. Ovat parhaat frendit. Niiden parisuhteet ei kestä ikinä, koska ne on jotenkin liian läheisiä. Noiden kahden suhteissa riidat liittyy jotenkin aina noihin kahteen. Mä ymmärrän heidän entisiä kumppaneita, koska siellä on aina se tunne ettei ole ns ykkönen vaan ikuinen kakkonen. Mä en itse ukso siihen, että ovat pelkästään parhaat kaverit ketkä viettää aikaa leffoja katsellen pelkästään. Nyt ne on molemmat sinkkuja taas, ja eilen ne oli pelaa tennistä.