Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukisiko äitisi, jos päättäisit yrittää lasta yksin?

Vierailija
27.05.2024 |

Omani varmastikaan ei. En edes uskaltaisi kertoa, jos olisin sellaiseen päätökseen päätynyt.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukisi. Meitä on 3 sisarusta ja kaikilla eri isät, yh äiti. 

Ei ole tarvetta yksin hankkia lapsia kun avioliitossa niitä syntynyt. Mutta tukea varmasti olisin yksin odottavana saanut.

Samanlaisia,niin äiti kuin tytär.. sopiiko että tuun huomenna piipahtamaan? Saat taas sen seitsemänkymppiä 😉

Vierailija
62/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä, LAPSELLA on oikeus isään ja äitiin.

Milloinka naiset nyt lapsen etua tai oikeuksia ajatellut?! On tunnettu tosiasia että vain isät lapsiaan rakastavat. Kateuttaan hänkin tahtoo blokata isän pois lapsen elämästä.

Jep, suomalaiset isät jotka lähtevät kävelemään kun vauva-arki väsyttää, ja kehtaavat sitten vielä valittaa elareista.

Useimmiten erot tapahtuvat silloin kun nainen jää kiinni pettämisestä sillä suomalainen nainen ei ole kovinkaan tunnettu luotettavuudestaan vaan päinvastoin. Surullista kun yrität vääristää totuutta naisellisella tavalla kääntämällä omat virheesi muiden syyksi. 

Miehet ovat useammin uskottomia kuin naiset, mutta ihan hauska yritys tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että tukisi koska haluaa lisää  lapsenlapsia. Itse en puolestaan halua hankkia lasta ilman miestä, joten jos en hetikohta löydä uutta miestä niin siskon lapset jäävät ainoiksi lapsenlapsiksi. 

N36

Niin ilman miestä lapsen tekeminen on mahdottomuus ja keinohedelmöitykseen pääseminenkin on todella vaikeaa yksinäisenä naisena.

Ei ole vaikeaa päästä hoitoihin, jos on asiat kunnossa ja terveys hyvä. Jonottaa toki pitää jos aikoo julkiselle, yksityiselle saa ajan nopeasti. 

Vierailija
64/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene johonkin puistoon ja anna kultamunien raiśkata sinut tiineeksi voimalla seitsemän miehen. Takaan että et ikinä halua lapsen isää elämääsi.

Ei kai tässä siitä ollut kyse? Vaan siitä, että AP kysyi, olisiko muilla äidit sellaisia, jotka olisivat sydämellä mukana tyttärensä päätöksestä haluta lapsi yksin, mikäli parisuhteessa se ei ole onnistunut.

Minulla on niin jäykkä ja vanhoillinen muori, että tuskin katsoisi hyvällä.

Vierailija
65/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Hän tuki menneissä hoidoissakin, tosin avioliittoon kuuluvissa. Ikäni ja huono hedelmällisyyteni ei vain enää anna myöten uusille hoidoille.

Vierailija
66/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene johonkin puistoon ja anna kultamunien raiśkata sinut tiineeksi voimalla seitsemän miehen. Takaan että et ikinä halua lapsen isää elämääsi.

Miksi se pitää noin vaikeasti ja traumaattisesti  tehdä?

Miten niin traumaattisesti? Hänhän saisi laadukkaampaa siementä paremmilla geeneillä ainakin omasta mielestään . Hän hän on vihervasemmistolainen maailman parantaja ja melkein vegaani.

Kenen mielestä? Olen AP, ja yritin kysyä vertaiskommentteja, onko kenelläkään muulla tuomitsevaa äitiä, jonka mielipiteiden on antanut vaikuttaa valintoihinsa.

Tämän hetkisessä parisuhteessani en tule perhettä  saamaan, ja mietin olisiko mahdollista toteuttaa asia yksin.

Vierailija
67/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää noin vaikeasti ja traumaattisesti  tehdä?

Miten niin traumaattisesti? Hänhän saisi laadukkaampaa siementä paremmilla geeneillä ainakin omasta mielestään . Hän hän on vihervasemmistolainen maailman parantaja ja melkein vegaani.

Kenen mielestä? Olen AP, ja yritin kysyä vertaiskommentteja, onko kenelläkään muulla tuomitsevaa äitiä, jonka mielipiteiden on antanut vaikuttaa valintoihinsa.

Tämän hetkisessä parisuhteessani en tule perhettä  saamaan, ja mietin olisiko mahdollista toteuttaa asia yksin.

Eli olet oikeasti vegaani joka on naimisissa soijaa syöneen soijapojan kanssa jonka testosteroiniin taso on laskenut naisen tasolle eikä hänen siittiönsä ole sen vuoksi kuranttia? Asia voisi korjaantua testosteroiini hoidolla kuntoon. Ihan vain vinkkinä.

Vierailija
68/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, koska on sanonut olevansa minusta ylpeä kun olen uskaltanut ja ymmärtänyt olla tekemättä lapsia.

Minä en ole vapaaehtoisesti lapseton.

Kommentin kirjoittaja ei varmaan tajua että ehkä äiti olettaa että täytyy tukea tyttären elämää.

Vierailija
69/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Hän tuki menneissä hoidoissakin, tosin avioliittoon kuuluvissa. Ikäni ja huono hedelmällisyyteni ei vain enää anna myöten uusille hoidoille.

Mites lahjamunasoluilla? Ihan yhtä rakas lapsi kuin omillakin soluilla, etenkin jos omat eivät ole toimiva vaihtoehto.

Vierailija
70/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinka naiset nyt lapsen etua tai oikeuksia ajatellut?! On tunnettu tosiasia että vain isät lapsiaan rakastavat. Kateuttaan hänkin tahtoo blokata isän pois lapsen elämästä.

Jep, suomalaiset isät jotka lähtevät kävelemään kun vauva-arki väsyttää, ja kehtaavat sitten vielä valittaa elareista.

Useimmiten erot tapahtuvat silloin kun nainen jää kiinni pettämisestä sillä suomalainen nainen ei ole kovinkaan tunnettu luotettavuudestaan vaan päinvastoin. Surullista kun yrität vääristää totuutta naisellisella tavalla kääntämällä omat virheesi muiden syyksi. 

Insta on pullollaan miljoonia varattuja naisia ja jopa äitejä jotka hakevat huomiota miehiltä puolialastonkuvillaan heruttamalla. Kyllä naiset johtaa pettämistilastoissa. Suuri osa miehistä ei saa seksiä pitkiin aikoihin ja jotkut ei koskaan, nainen voi kävellä lähipubiin ja saada lähes kenet vaan häntä nusasemaan. 

Vierailija
71/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten erot tapahtuvat silloin kun nainen jää kiinni pettämisestä sillä suomalainen nainen ei ole kovinkaan tunnettu luotettavuudestaan vaan päinvastoin. Surullista kun yrität vääristää totuutta naisellisella tavalla kääntämällä omat

Eivät johda. Simple as that.

Vierailija
72/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En minäkään. En halua että DNAni jää tänne tuntemattomien ihmisten maailmaan jossa DNAni voi päätyä yhtymään mitä erilaisimmilla menetelmillä syntyneisiin ihmisiin. Onnellinen lapsettomana.  

Onpa erikoinen ajatus. Se ei pelaa joka pelkää.

Vierailija
73/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi mua hulluksi mieheksi.

Vierailija
74/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisi. En saanut parisuhteessa lasta (syy hedelmättömyyteen minussa) ja pohdin hoitojen jatkamista lahjasoluilla itsellisesti. Ei olisi reilua raahata jotain uutta tuttavuutta kanssani kalliisiin hedelmöityshoitoihin, joiden tulos on epävarma ja luomusti ei tule onnistumaan. Lapsi saa elämän lahjan, vaikka vanhempia olisikin vain yksi. 

Vierailija
75/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin auttaa jos huudat mun nimee ja kutsut mua Rehtoriks.

Vierailija
76/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaako ostaa kaupasta valmiiksi marinoituja lihoja grillattavaksi vai onko järkevämpää marinoida itse? Kuinka monta sormea on sopiva määrä?onko sinulla nyt tai aikaisemmin ollut leveälahkeiset housut? Kumpi minun kannattaisi ottaa, kissa vaiko koira? Pidän kyllä kissoista vaikka en jaksakkaan syödä kokonaista.onko sinulla velkaa? Minullakin on hieman, ei hätää. Uskotko Jeesukseen? Montako päivää on jouluun? Kumpi on sinusta tärkeämpi rumpali vai basisti? Onko sinulla muita lemmikkejä kuin lapset? Minulla on peräpukamat, montako sinulla on?Saako siilille juottaa maitoa? Osaatko soittaa banjoa? Minä en osaa, mutta veljeni kyllä osaa oikein hyvin. Käytkö sinäkin karaokessa? Minä en käy. Ostatko ruuat perhepakkauksissa? Paljonko panet painoa patjallesi vai nukutko kevyesti? Minä nukun aika vähän ollakseni näinkin isokokoinen ihminen ,vain puolituntia per kilo. Voisiko koskenkorvasta tehdä alkoholittoman version koska juon sitä vain maun vuoksi? Jos sinulla olisi lemmikkinä paarma niin saisitko sen syömään kädestä?voisinko tehdä lapsen yksin? Voisin neuloa sille villapaidan,mutta en osaa ommella käsiä. Voinko syödä talidom tapletteja? Minulla on nyt pissahätä ja menen vessaan. Käytkö sinäkin vessassa? Ei en polta tupakkia ollenkaan. Ethän sinäkään? Se on aika rumaa. Äiti sanoi niin.

Ei mulla muuta.

Terveisin Tero 👋🏻

Vierailija
77/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tukistaisi minua kyllä.

Olet oikeassa.

Minusta äidin kuuluisi tukistaa sinuakin!

Tiesitkö että äitisi häpee sua? Naapurin koirakin häpee! 

Vierailija
78/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, niin suuri määrä pareista päätyy eroon, että onko sillä nyt väliä onko alun perinkään yhdessä vai ei? Jos lapsi on harkittu ja toivottu, niin mikäpä siinä. Oma äiti on kuollut, mutta itse tukisin kyllä jos tyttäreni sellaiseen ratkaisuun päätyy. Uskoisin että myös äidiltäni olisin saanut hyväksynnän.

Huono vertaus ja tavoite. Erolapsella on sentään mahdollisuus sekä isään että äitiin. Yksinäisen äidin lapselta se mahdollisuus on alun alkaen riistetty. Puolet perimästä, isän persoona, elämä, suku, historia, tarinat...

Rakenna siinä sitten eheätä, kokonaista identiteettiä jonkun uupuneen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolle oli pakkomielle saada lapsi (vaikka) yksin.

Lisääntymiseen tarvitaan sekä mies että nainen. Molempien resurssit tarvitaan. Ne ovat lapsen oikeus, tuki ja turva. Kaikki ei voi olla yhden kortin varassa, olkoon hän kuinka voimaantunut ja itseriittoinen tahansa.

Vierailija
79/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa äideistä pitää lapsenlapsettomaksi jäämistä huonompana kohtalona kuin sitä, että tytär yrittää lasta yksin, vaikka ei pitäisikään moista ihanteellisena ratkaisuna. Mitä vanhemmista tyttäristä on kyse, niin sitä suurempi on varmasti tukea antavien isoäitien osuus. 

Vierailija
80/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi yrittää lasta yksin? Sikiää Pyhästä Hengestä vai? Kaikkea sitä vanhana kuulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi