Onko muiden miehillä vaikeuksia pyyhkiä tasoja?
Oli kyse sitten ruuanlaitosta, yleisestä siivoamisesta, niin AINA jää tasot pyyhkimättä. Ruokaa kovettuu hellalle, kahvitahrat ja kahvinpurut koristaa tiskipöytää, tv-taso, olohuoneen pöytä ym. töhryssä, kylppärin pinnat hammastahnassa... Muuten kyllä on tarkka kuinka esimerkiksi imuroi ja luuttuaa lattian, mutta jättää aina tasot pyyhkimättä. IHAN AINA.
Itse taas omalla siivousvuorolla pidän ihan itsestään selvänä, että MYÖS tasot pyyhitään. Etenkin, jos jotain läikkyy tai roiskuu jonnekin.
Olen kuullut useammilla olevan samaa...
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap niitä naisia, jotka puunaavat keittiöä myös silloin kun on vieraita. Olen muutaman kerran kyläillyt kodissa missä rouva siivosi keittiötään ainakin puolituntia kahvittelun jälkeen. Hyvä ettei ikkunoitakin pyyhkinyt. En mielestäni kuitenkaan ollut sotkuinen vieras ja kaikki muutkin olivat aikuisia ihmisiä.
Minä olen kerran käynyt tällaisessa paikassa vierailulla ja hinkattiin myös lattioita rätillä... Tuli mieleen, että rouvalla oli jotain pakko-oireita tms., jonka takia hinkkasi. Ei siis ollut kyse mistään normaalista.
Mutta kyllä meillä kotona on ihan normaalia, että pyyhitään tasot aina. Minulle, miehelle ja teinille.
Ohiksena
Mm tällaisen nipottamisen takia nykyinen akka jää viimeiseksi. Aloittajakin isoperseinen typerä nainen, joka vauvapalstalla kyselee moista. Eroaisi ja lähtisi lasten kanssa yhärihelvettiin jonkun saatanan tason takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paras" oli, kun tuli kahvikupin kanssa olohuoneeseen ja siitä läikkyi vähän laminaatille, niin VARPAALLA (sukat jalassa) alkoi pyyhimään. Siihen kyllä sanoin ehkä jopa liian äidilliseen sävyyn, että j*malauta nyt haet sen rätin keittiöstä! Ap
Se on kylläkin jumalauta eikä mikään j*malauta.
No, kirosanoihin nyt laitan tähtiä, kun en jaksa sitä, että viesti menee hyväksyntään eikä koskaan hyväksytä. En nyt tiennyt, että jumalauta on sallittu sana. Hyvä tietää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mm tällaisen nipottamisen takia nykyinen akka jää viimeiseksi. Aloittajakin isoperseinen typerä nainen, joka vauvapalstalla kyselee moista. Eroaisi ja lähtisi lasten kanssa yhärihelvettiin jonkun saatanan tason takia.
Ei sinua sottaista porsasta kukaan huolisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua sottaista porsasta kukaan huolisikaan.
Noin tyhmää naista en koskisi pitkällä tikullakaan.
Mulla on enemmän kokemusta siitä, että mies just ja just pyyhkii tasot ja sitten polleana ilmoittaa siivonneensa keittiön.
Kun menen katsomaan, ne tasot on pyyhitty, mutta ruokaa valuu edelleen pitkin kaapin alakaappien ovia ja yläkaappien ovissa on likaisia sormenjälkiä. Että se siitä, että olisi siivonnut keittiön. On nimen omaan vain pyyhkinyt (vaaka)tasot.
Joo ja jos leipäpussi tyhjenee, jättää sen pussin pöydälle. Viikon lopussa pöytä on täynnä muovi-ja pahvijätettä.
Pyyhkiikö kielellä pimppisi kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja jos leipäpussi tyhjenee, jättää sen pussin pöydälle. Viikon lopussa pöytä on täynnä muovi-ja pahvijätettä.
sinä et saa viikossa heitettyä roskia pöydältä roskikseen, mutta käytät aikaa niistä nalkuttamiseen ja av:lla ulisemiseen
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tasoteoria käytännössä.
eihän av mammat uskoneet tasoteoriaan
Kyllä on, joo. Kahvinkeittimen ympäristö ja kaapinovet sen alla on täynnä kahviroiskeita. En ymmärrä, miten mies saakin kaadettua kahvia kupin ohi. Mies väittää, että keittimen pannu on huono, mutta silti minä osaan kaataa kahvin kuppiin. Mies käyttää keittiöluutua vain, jos kahva kaatuu reilummin, mutta sitten hän jättää sen myttyyn huuhtelematta. Se alka haista pian, joten pistän roskiin ja otan uuden tilalle. Aikamoista tuhlaamista.
Viime jouluna tapaninpäivänä mieheltä läikkyi glögiä olohuoneen lattialle. Päätin seurata, huomaako mies sitä koskaan. Meni kuusi viikkoa ennen kuin mies pyyhki sen. Pyyhkiessään hän selitti minulle, miten nämä olisi hyvä putsata tuoreeltaan, niin ei pinty kiinni. No hupsis, kun ei tullut minulle mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä et saa viikossa heitettyä roskia pöydältä roskikseen, mutta käytät aikaa niistä nalkuttamiseen ja av:lla ulisemiseen
Jos ne ei naista häiritse kuin vähän, niin voihan ne olla pöydällä. Pistää sitten roskiin, kun menee yli sietokyvyn.
Keittiön tasot ruokapöytä ja muut ruoan kanssa tekemisissä olevat pinnat pyyhin useamman kerran viikossa, vähintään aina kun tulee tahra. Joku kirja- tai muu hyllytaso, johon kertyy vain pölyä saattaa jäädä tomuttamatta myös varsinaisen siivouksen yhteydessä jos tomua on niin vähän ettei se näy.