Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden miehillä vaikeuksia pyyhkiä tasoja?

Vierailija
27.05.2024 |

Oli kyse sitten ruuanlaitosta, yleisestä siivoamisesta, niin AINA jää tasot pyyhkimättä. Ruokaa kovettuu hellalle, kahvitahrat ja kahvinpurut koristaa tiskipöytää, tv-taso, olohuoneen pöytä ym. töhryssä, kylppärin pinnat hammastahnassa... Muuten kyllä on tarkka kuinka esimerkiksi imuroi ja luuttuaa lattian, mutta jättää aina tasot pyyhkimättä. IHAN AINA.

Itse taas omalla siivousvuorolla pidän ihan itsestään selvänä, että MYÖS tasot pyyhitään. Etenkin, jos jotain läikkyy tai roiskuu jonnekin.

Olen kuullut useammilla olevan samaa...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvuorot 😁 Kyllä siivoamiset on ihan yksiselitteisesti naisten hommia. Ei meillä mies edes saa koskea siivousvälineisiin.

Vierailija
2/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousvuorot 😁 Kyllä siivoamiset on ihan yksiselitteisesti naisten hommia. Ei meillä mies edes saa koskea siivousvälineisiin.

Ok. Aika pimeää touhua teillä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tasojen pyyhkimisen ja ylipäätään siivoamisen osaaminen kuuluu 'vaatimuksiini' kumppanin valinnassa. Jos noin simppeli homma ei onnistu niin palautan miehen takaisin hänen äidilleen.

Vierailija
4/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään siivoa, kun valitsitte sellaisen joka ei.

Vierailija
5/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Satuttaako se niihin itsensä?

Vierailija
6/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ennen yhteen muuttamista KOSKAAN huomannut että asuntonsa on törkyinen? Miksi et?

Vierailija
7/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ennen yhteen muuttamista KOSKAAN huomannut että asuntonsa on törkyinen? Miksi et?

No, koska SE EI OLLUT törkyinen. Tasot olivat siistejä ja aina tiptop. Nykyään on muuten tiptop, mutta tasot törkyiset hänen jäljiltään. Naureskelee, että unohti, kun olen asiasta sanonut lukuisia kertoja. Ap

Vierailija
8/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, koska SE EI OLLUT törkyinen. Tasot olivat siistejä ja aina tiptop. Nykyään on muuten tiptop, mutta tasot törkyiset hänen jäljiltään. Naureskelee, että unohti, kun olen asiasta sanonut lukuisia kertoja. Ap

Kun naureskelee, niin sano silloin että ok, tee se nyt.

Vierailija
9/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti myös minulta, naiselta, jää välillä tasot pyyhkimättä. Läikkyneet kahvit ja ruuoan roiskeet kyllä pyyhin, mutta leivänmurut ym. "kuivaroska" unohtuu työpöydälle. Onneksi ei ole ketään nalkuttamassa asiasta.

Vierailija
10/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin, että adhd on jonkinmoinen sairaus. Hella unohtuu päälle syttyy tulipalo ruuat palavat täytyy juoda vettä lopun aikaa. Keskittyminen on vaikeaa suolan sijaan ruokaan sokeria. Kahvin keitossa meneekin teenpuruja suodattimeen, jos muistaa laittaa suodatinpaperin. Paahtimessa laittaa säädöt täysille viipaleista tulee tummia, mustia korppuja..

Vierailija
11/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei ehkä tahrat, mutta murut jäävät pyyhkimättä.

Vierailija
12/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti myös minulta, naiselta, jää välillä tasot pyyhkimättä. Läikkyneet kahvit ja ruuoan roiskeet kyllä pyyhin, mutta leivänmurut ym. "kuivaroska" unohtuu työpöydälle. Onneksi ei ole ketään nalkuttamassa asiasta.

Miksi? En tiedä, mutta minulle on opetettu ihan lapsesta, että jos jotain läikkyy tai roiskuu, niin se pyyhitään... Ihan pikkulapsetkin tämän ymmärtävät. Tosiaan, onneksi olet yksin.

Vierailija
13/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paras" oli, kun tuli kahvikupin kanssa olohuoneeseen ja siitä läikkyi vähän laminaatille, niin VARPAALLA (sukat jalassa) alkoi pyyhimään. Siihen kyllä sanoin ehkä jopa liian äidilliseen sävyyn, että j*malauta nyt haet sen rätin keittiöstä! Ap

Vierailija
14/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt kysyä, että onko itsestään selvästä asiasta huomauttaminen nalkutusta? Siis meillä miehellä jää nimenomaan ne läikkyneet kahvit ym. pyyhimättä, MYÖS kuivamurut. Ap 

Vierailija
15/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen sanonut ja tekee. Ei vaan aina pitäisi joutua huomauttamaan itsestään selvistä asioista. Ap

Vierailija
16/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pyyhi tasoja ellen erikseen pyydä.

Tällöin hän ottaa todella märän rätin, jolla pyyhkii niin, että vesiranttuja jää. Ei kuivaa.

EN pyydä enää miestä pyyhkimään tasoja. Teen itse.

Vierailija
17/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Siivous =lattian siivous.

Vierailija
18/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun mies pyyhkii putsplank, mutta saareke on jotain, mikä ei hänen näkökenttääsä osu. Hellan, tiskipöydän ja ruokapöydän pyyhkii ja hinkkaa ja jopa tarkastaa, että lähtikö kaikki. Mutta saareketta ei noteraa mitenkään.

Vierailija
19/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Siivous =lattian siivous.

Mitä? Siis totta kai siivous nyt käsittää muutakin kuin lattian? :D

Vierailija
20/54 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen sanonut ja tekee. Ei vaan aina pitäisi joutua huomauttamaan itsestään selvistä asioista. Ap

sano myös se?