Onko muiden miehillä vaikeuksia pyyhkiä tasoja?
Oli kyse sitten ruuanlaitosta, yleisestä siivoamisesta, niin AINA jää tasot pyyhkimättä. Ruokaa kovettuu hellalle, kahvitahrat ja kahvinpurut koristaa tiskipöytää, tv-taso, olohuoneen pöytä ym. töhryssä, kylppärin pinnat hammastahnassa... Muuten kyllä on tarkka kuinka esimerkiksi imuroi ja luuttuaa lattian, mutta jättää aina tasot pyyhkimättä. IHAN AINA.
Itse taas omalla siivousvuorolla pidän ihan itsestään selvänä, että MYÖS tasot pyyhitään. Etenkin, jos jotain läikkyy tai roiskuu jonnekin.
Olen kuullut useammilla olevan samaa...
Kommentit (54)
Olen huomannut tässä vuosien saatossa, että monilla jää ruuanlaiton jälkeen hellat ja pöydät pyyhkimättä. Ehkä ajatellaan "syön ensin ja siivoan sitten" ja sitten ne vaan jää ja kuivuu ja kovettuu ja yök. Nykyään meillä kyllä teinikin pyyhkii kokkailun jälkeen hellat ja tasot, mielellään myös tiskaa ja laittaa astianpesukoneessen välineistön joko ennen ruokailua tai heti sen jälkeen.
Ei mutta yli 18v ",lapsilta" kyllä jää pyyhkimättä kaikki vaikka olis sen miljoona kertaa sanonut.ei jotenki mee sinne paksuun kalloon,että tämä ei ole täyshoitola,hotelli eikä palvelutalo
Vtuttaa
...
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei pyyhi tasoja ellen erikseen pyydä.
Tällöin hän ottaa todella märän rätin, jolla pyyhkii niin, että vesiranttuja jää. Ei kuivaa.
EN pyydä enää miestä pyyhkimään tasoja. Teen itse.
Luistan yhteisistä töistä teeskentelemällä tampiota- operaatio siis onnistui!
Ihan sama täällä. Aina on just aikomassa pyyhkiä, vaikka likaisten astioiden tistkikoneeseen laitosta olisi pari tuntia. Miksi ihmeessä "justa aikoo" parin tunnin jälkeen kun homman olisi voinut tehdä samalla.
Ja todellakin olisi pitänyt älytä palauttaa äidilleen, mutta minkäs teet kun olet ollut tyhmä ja ottanut tuon.
Täytyy vaan yrittää muistuttaa itselleen, että ei tarvitse siivota koko keittiötä itse, riittää kun pyyhkii ne tasot. Meillä jo ala-asteikäiset tytötkin on oppineet tekemään homman loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset, älkää tyytykö, älkää ryhtykö vakaviin suhteisiin amisjunttien kanssa! Opiskelkaa, hankkikaa hyvä ammatti ja omat rahat. Teitä kuitenkin syytetään sotkuisesta miehestä: mitäs läksit.
Mieheni ei ole käynyt amista. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Paras" oli, kun tuli kahvikupin kanssa olohuoneeseen ja siitä läikkyi vähän laminaatille, niin VARPAALLA (sukat jalassa) alkoi pyyhimään. Siihen kyllä sanoin ehkä jopa liian äidilliseen sävyyn, että j*malauta nyt haet sen rätin keittiöstä! Ap
Voimaannuitko? Toivottavasti mies tajuaa häipyä noin toksisesta suhteesta taakseen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
"Paras" oli, kun tuli kahvikupin kanssa olohuoneeseen ja siitä läikkyi vähän laminaatille, niin VARPAALLA (sukat jalassa) alkoi pyyhimään. Siihen kyllä sanoin ehkä jopa liian äidilliseen sävyyn, että j*malauta nyt haet sen rätin keittiöstä! Ap
Totteliko? Toivottavasti ei. Keittiörätillä EI pyyhitä lattialta yhtään mitään. Tai se pitäisi poistaa välittömästi sen jälkeen keittiökäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ennen yhteen muuttamista KOSKAAN huomannut että asuntonsa on törkyinen? Miksi et?
No, koska SE EI OLLUT törkyinen. Tasot olivat siistejä ja aina tiptop. Nykyään on muuten tiptop, mutta tasot törkyiset hänen jäljiltään. Naureskelee, että unohti, kun olen asiasta sanonut lukuisia kertoja. Ap
Kun naureskelee, niin sano silloin että ok, tee se nyt.
Kyllä olen sanonut ja tekee. Ei vaan aina pitäisi joutua huomauttamaan itsestään selvistä asioista. Ap
sano myös se?
Luulet, etten ole? Kyllä olen, senkin useasti. Ei mene jostain syystä jakeluun. Ap
Märkä rätti miehille vastenmielinen kädessä. Rätin pitää olla musta ja autoöljyn kyllästämä, silloin siihen tartutaan hanakkaasti. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totteliko? Toivottavasti ei. Keittiörätillä EI pyyhitä lattialta yhtään mitään. Tai se pitäisi poistaa välittömästi sen jälkeen keittiökäytöstä.
Totteli ja todellakin lattioiden pyyhkimisen jälkeen keittiörätit menee roskiin. Ap
Ei ole vaikeuksia. Muija pyyhkii.
M46
Oletko ap niitä naisia, jotka puunaavat keittiöä myös silloin kun on vieraita. Olen muutaman kerran kyläillyt kodissa missä rouva siivosi keittiötään ainakin puolituntia kahvittelun jälkeen. Hyvä ettei ikkunoitakin pyyhkinyt. En mielestäni kuitenkaan ollut sotkuinen vieras ja kaikki muutkin olivat aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap niitä naisia, jotka puunaavat keittiöä myös silloin kun on vieraita. Olen muutaman kerran kyläillyt kodissa missä rouva siivosi keittiötään ainakin puolituntia kahvittelun jälkeen. Hyvä ettei ikkunoitakin pyyhkinyt. En mielestäni kuitenkaan ollut sotkuinen vieras ja kaikki muutkin olivat aikuisia ihmisiä.
En. Miksi olisin? Miten sait sellaisen kuvan aloituksesta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaannuitko? Toivottavasti mies tajuaa häipyä noin toksisesta suhteesta taakseen katsomatta.
Vai toksista... Hohhoijaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin jumalauta eikä mikään j*malauta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään siivoa, kun valitsitte sellaisen joka ei.
ei jännämiehet pyyhi tasoja. kilttimiesten kotona tasot ovat puhtaita, mutta niihin koteihin naiset eivät suostu menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset, älkää tyytykö, älkää ryhtykö vakaviin suhteisiin amisjunttien kanssa! Opiskelkaa, hankkikaa hyvä ammatti ja omat rahat. Teitä kuitenkin syytetään sotkuisesta miehestä: mitäs läksit.
se on siis elämäm koululainen
Olet siis valinnut alemman tasonmiehen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on siis elämäm koululainen
Ei. Lukion ja ammattikorkeakoulun. Ap