Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaatuispa hallitus jo

Vierailija
27.05.2024 |

Suomen paskin hallitus. Viinasen toimet ysärillä aloittivat tämän kurjistuksien saagan. Hänen satoaan niitetään nyt sit toistamiseen uudessa polvessa. Paskimmat päättäjät, kuten Viinanen, Orpo, Katainen yms tulevat paljolti sekoomuksesta ja silti heitä äänestetään vuodesta toiseen. Tollo on suomalainen äänestäjä. Persut jää kans historiaan häpeätahrana, pilasivat suomen yhdessä sekoomuksen kanssa, pahemmin mitä demarit koskaan, ja tästä olen minäkin  yllättynyt.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vahva enemmistöhallitus, ei todellakaan ole kaatumassa. Todennäköisesti ensi vaaliessakin saadaan oikeistohallitus. 

Vierailija
2/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vahva enemmistöhallitus, ei todellakaan ole kaatumassa. Todennäköisesti ensi vaaliessakin saadaan oikeistohallitus. 

Itse Purulelu ja koskaan oikeissa töissä Satonenko siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatus kohta 10 prossaa. Nautin. 

Vierailija
4/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, Hesarikin sitä jo toivoi. Persuilla ei olisi kuulemma asiaa uuteen demarihallitukseen😂🥳🤪

Vierailija
5/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pahaa nuo hallitukset ovat tehneet? Palkansaajalle jää tänä  vuonna enemmän käyttövaroja kuin viime vuonna, minä pidän sitä vain hyvänä asiana.

Vierailija
6/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole persut seuraavassa hallituksessa, hyvä niin

Vierailija
7/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaadu. Riistäjät ja rääkkäjät löysi viimeinkin toisensa. Niiltä meni kauan tajuta, että ne tykkää samoista asioista vaikka vähän eri syistä ja nyt vuosisadan poliittinen rakkaustarina on todellisuutta. Orpo ja Purra on niiiiiiiiiiin söpöjä kun ne on täysistunnossa vierekkäin.

Vierailija
8/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nykyinen valtiovarainministeri luulee olevansa itse Thatcheri. Ei vaan tajua, kuinka vihattu ministeri sekin oli Briteissä. Edelleenkin. "Thank God the witch is dead" tms. on edelleen briteissä kuultua, niin syvät jäljet tuo rautarouva jätti alempaan keskiluokkaan. No, niin makaa kuin petaa.

Vierailija
9/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan 90 luvun kriisi aikaiseksi. Työt loppuu ja velat kaatuvat päälle. Yritykset menevät konkurssiin ja yrittäjät ajetaan monen vuoden ahdinkoon. 

Rikkaita paapotaan ja köyhät joutuvat myymään omaisuuttaan alihintaan, tätäkö halutaan jälleen?

Vierailija
10/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvun lamassa pankit riisti tavalliselta kansalta omaisuuden vääryydellä ja kusetuksella. Mm Viinanen tämän tiesi ja osallistui hyvillä mielin sen peittelyyn ja salailuun.

Nyt omaisuus ja tulevaisuus ollaan viemässä toisin tavoin.

Vierailija
11/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pahaa nuo hallitukset ovat tehneet? Palkansaajalle jää tänä  vuonna enemmän käyttövaroja kuin viime vuonna, minä pidän sitä vain hyvänä asiana.

MULLA EI JÄÄ MITÄÄN EXTRAA KUN KAIKKI KALLISTUNUT VIT******. PALJOA JOKU 10E LISÄÄ NAURATA.

Vierailija
12/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kaadu.

Vierailija
13/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inflaation vuoksi ei jää.

Vierailija
14/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset eivät laita noita päättäjiä vastuuseen? Katsokaa vaikka Ranskasta mallia

Vierailija
15/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinanen, Orpo ja Purra pilasivat Suomen. Kurjistamalla, leikkaamalla, ryöstämällä kansan omaisuuden. Häpeäisivät. Mutta eihän verenimijät siihen kykene.

Vierailija
16/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset eivät laita noita päättäjiä vastuuseen? Katsokaa vaikka Ranskasta mallia

Tätä olen ihmetellyt ja laajemmin koko maailman osalta. Köyhiä on maailmassa loputon määrä, miksi he eivät tee muutosta maailman menoon?

Vierailija
17/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla hallitusta haukkuvat ovat tukien varassa eläviä sossuja, he ovat ainoat jotka haukkuvat hysteerisesti hallitusta kun kehtasivat leikata sen perjantaipullon verran tukia.

Vierailija
18/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin on hallitus joka ei kuppaa työntekijöitä 

Vierailija
19/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäraja aukeaa pikavauhtia jos tämä hallitus kaatuisi. Onneksi ei kaadu, hyvä vahva hallitus.

Vierailija
20/98 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinanen, Orpo ja Purra pilasivat Suomen. Kurjistamalla, leikkaamalla, ryöstämällä kansan omaisuuden. Häpeäisivät. Mutta eihän verenimijät siihen kykene.

Punikkien ininä on sulosointuja korville, popparit esiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme