Niin USKOMATONTA kuin se onkin, tiedän ERÄÄN ihmisen, joka on tänäänkin ollut KOKO AURINKOPÄIVÄN sisällä!
Että tekisi mieleni mennä repimään ne verhot alas sieltä. Millainen ihminen viettää helteisen AURINKOPÄIVÄN sisällä verhot kiinni? Tätä kaikki ihmettelevät.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuinen Persu?
Idiootti.
Ei sitä ihmettele muut kuin sinä ja kaltaisesi pölvästit.
Pomo ei anna lupaa liehua ties missä ulkona kun pitäisi tehdä etätöitä kotona. Eipä tuonne keskipäivän paahteeseen ole suurempaa intoa muutenkaan lähteä. Liikkua voi aamulla ja illalla kun on viileämpää.
Ap on suoraan alenevassa polvessa oleva junttura joka puuttuu muiden asioihin.
Voihan sulla olla itsellä joku pakkomielle olla ulkona tietyillä säillä. Ja hoet sitä joka paikassa. Mitä muita hokemia sulla on??
Taas tärkein kasvukausi taas menee ilman vettä ja sitten heinäkuun loppu taas sitten sadetta voi taas veikata.
Minulla on Agoraphobia joten käyn vaan lähinnä kaupassa ostamassa ruokaa ja olen jatkuvasti monta päivää putkeen sisällä ihan sama mikä ilma on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa, yksi naapuri kuin kalkkilaivan kapteeni, harvoin näkyy ulkona
Kapteenin pitääkin olla kajuutassa, muutoin laiva ajautuu karille.
Justiisa kävin pellolla, kohta pitäs tuas männä ottamaan akku poes laturista. Myötääsä rampattava pellolla, ee sinne huvikseen lähe jos ee oo pakko.
Vierailija kirjoitti:
Justiisa kävin pellolla, kohta pitäs tuas männä ottamaan akku poes laturista. Myötääsä rampattava pellolla, ee sinne huvikseen lähe jos ee oo pakko.
Mitteekänä sitten ruat, kerta akku on lattuussa?
V*ttuako se sulle kuuluu!? Että sylettää tuommoset ap:t😖..
Minä tiedän montakin. Itsekin olen koko päivän tehnyt töitä.
Verhot on pakko pitää kiinni ettei lämpötila nousisi saunalukemiin.
No, täällä on toinen, joka on ollut koko päivän sisällä pimennetyssä asunnossa. Ja aion olla huomennakin. Jossain välissä haen kuitenkin kaupasta ruokaa jääkaapin täyteen. Sitten nautin taas sisällä olosta pari seuraavaa päivää.
Sellainen ihminen joka ei viihdy auringossa kuten minä. Itsekkin olen sisällä ja mulla pimennysverhot ikkunoissa kiinni 24/7 :)
Ketkä kaikki? Taitaa kaikki tarkoittaa vain sinua!
Mä!!!
Olin eilen ja taidan pysyä huomisenkin. Mihin mä nyt kotini viileydestä lähtisin...?
Minä. Eikä ole multa millään tavalla pois se jos jotkut sitä asiaa ihmettelee :D
Kerrohan, kuinka usein käyt tarkistamassa verhojen tilanteen ikkunan takana. Pari päivää sitten piipahdin parvekkeella yläosa paljaana, koska mun puhtaat vaatteet oli siellä. Missä sinä olit ap?
Auringonvalo on mielenterveydelle ensiarvoisen tärkeä asia, ja sitä kannattaisi "nauttia" joka päivä. Auringossa itsensä käristäminen ja ihonsa polttaminen on tyhmää, mutta kukapa ei tykkäisi aurinkoisesta ja lämpimästä säästä. Se on ihan parasta, kun ei tarvitse pukeutua paksuihin vaatekertoihin, vaan voi lähteä kotoa kesävaatetuksessa. Miten ihanaa!
Suomessa ei ole koskaan ollut niin kuuma, että ulkona ei pystyisi olemaan. Tosiasia.
Huomionhakuinen Persu?