Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin USKOMATONTA kuin se onkin, tiedän ERÄÄN ihmisen, joka on tänäänkin ollut KOKO AURINKOPÄIVÄN sisällä!

Vierailija
26.05.2024 |

Että tekisi mieleni mennä repimään ne verhot alas sieltä. Millainen ihminen viettää helteisen AURINKOPÄIVÄN sisällä verhot kiinni? Tätä kaikki ihmettelevät.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan rajua flunssaa. En jaksa mennä ulos ja verhotkin on kiinni. 

Vierailija
22/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän yhden. Minä itse. Olen ollut sisällä lepäämässä ja palautumassa eilisestä ulkoilusta. Ulkona on sellainen sää että se kaikki lämpö, koskteus ja vuolaana virtaava hikoilu ottaa voimille ja löhestulkoon lamaannuttaaa. Jäljelle jää lihasuupumus ja erittäin mukavat kivut. Mutta näillä eväillä mennään ja on eletty tähänkin asti paistoipa ulkona aurinko tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Minäkin vietän aurinkoiset, kuumat päivät sisällä viileässä ja verhot ikkunoiden edessä. Ei kiitos ihosyövälle ja rypyille. 

T: helposti palava viileästä pitävä vaaleaihoinen

Ps: Ruotsin prinsessa Birgitta: siinä auringonpalvojien tulevaisuus  😉

Vierailija
24/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen montakin. Ne on esimerkiksi flunssassa tai vatsataudissa. 

Vierailija
25/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu? Itekin ollut eilen ja tänään vaan kotona, koska mä voin!

Voitko olla huomenna? Minä voin. Voin olla niin kauan kuin ilmoja piisaa. En ole työtön.

Vierailija
26/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kuumasta valittaa just ne sisällä 24/7 olevat. Ei edes ole kuumaa ulkona kun varjossa on. 

Vierailija
27/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän yhden. Minä itse. Olen ollut sisällä lepäämässä ja palautumassa eilisestä ulkoilusta. Ulkona on sellainen sää että se kaikki lämpö, koskteus ja vuolaana virtaava hikoilu ottaa voimille ja löhestulkoon lamaannuttaaa. Jäljelle jää lihasuupumus ja erittäin mukavat kivut. Mutta näillä eväillä mennään ja on eletty tähänkin asti paistoipa ulkona aurinko tai ei.

Minäkin otin vähän yliannostuksen aurinkoa ja liikuntaa parina päivänä. Tänään ihan veto pois ja tekee hyvää olla vaan sisällä. 

Vierailija
28/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on liian kuumaa jo, ihan varmasti on ihmisiä sisällä. Aina ei tuulekaan. Ei kai kukaan paahda ihoa ja silmiä koko päivän? Jos on vesistö vieressä, sitten osa kastautuisi sinne.

Vierailija
29/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynnyn nynnyn nynnyn nyy.

AP

Vierailija
30/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin. Tässä naapurustossa kaikki mukaan lukien oma perhe on ollut sisällä ilmalämpöpumppujen viilentämissä taloissaan. Inhoan auringonpaahteessa oloa. Koko lapsuus ja teini-ikä meni siihen, kun oli pakko mennä peltotöihin säästä riippumatta, oli oma kunto mikä hyvänsä. Ei ollut tietoakaan suojautumisesta, tai riittävistä tauoista, vaan paahteessa oli raadettava. Siksi olen tarvittaessa vaikka koko kesän vapaa-ajat sisällä päiväsaikaan, enkä pode minkäänlaista tunnontuskaa siitä.

Vierailija
31/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta, siksi olen päivisin sisällä. Öisin käyn ulkoilemassa, mikäli jaksan.

Vierailija
32/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siitä. Olen ollut vastikään melanoma hoidoissa, joten aurinko ei oikeen kiinnosta tällä hetkellä...eikä varmaan tulevaisuudessakaan.

Vierailija
33/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka verhot on ikkunassa, asukas voi olla ulkona. Vai kävitkö tarkastamassa?

Vierailija
34/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tehdä muutama pihahomma. Mutta mielummin olen kyllä sisällä aurinkoiset hellepäivät. Aikaisin aamulla tai myöhään illalla ulkoilen. Jos ulkoilen auringossa ilman peittäviä vaatteita minulle tulee kutiavat ihottumaa (aurinkoallergia). Eikä ulkoilu paksuissa vaatteissa helteellä ole minusta kivaa.

Vierailija
35/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melaanooma on aika kiva kaveri....

Jos käyttää aurinkosuoja-aineita, ei tarvitse pelätä melanoomaa.

Ne aurinkorasvat haisee inhottavalta.

Vierailija
36/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn tuleen auringonvalossa, pitää olla pimeässä.

Vierailija
37/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Minä tiedän kymmeniä palvelutaloissa asuvia tai kotipalvelun varassa eläviä, jotka eivät koskaan pääse ulos, jos ei heillä ole omaisia tai ystävä, jotka voivat viedä ulkoilemaan.

Aloittaja on hyvä ja tekee jotain näiden ihmisten hyväksi. Mene mukaan seurakunnan dakoniaan tai SPR:n paikallisosastoon ja kerro, että olet käytettävissä vanhusten ja huonokuntoisten ulkoiluttajana!

Vierailija
38/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Itse olen koko ajan ulkona mutta kaikki ei nauti helteistä. 

Vierailija
39/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, itseni.

Vierailija
40/101 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat vahdata/ kytätä jotain ihmistä? Keksi itsellesi kesäksi uusi harrastus mistä tulet iloiselle mielelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi