Niin USKOMATONTA kuin se onkin, tiedän ERÄÄN ihmisen, joka on tänäänkin ollut KOKO AURINKOPÄIVÄN sisällä!
Että tekisi mieleni mennä repimään ne verhot alas sieltä. Millainen ihminen viettää helteisen AURINKOPÄIVÄN sisällä verhot kiinni? Tätä kaikki ihmettelevät.
Kommentit (101)
Minustako kerrot? Olen ollut koko päivän sisällä ja todellakin sälekaihtimet kiinni, ettei aurinko porota koko asuntoa kuumaksi. En erityisemmin nauti auringosta ja kun kerran jo leikattu melanooma, yritän välttää uusia ihokasvaimia. Nyt illalla käyn pyöräilemässä vähän. Huomenna iltavuoro, niin voi valvoa puolille öin.
Minä olin koko viikonlopun sisällä, poislukien se, kun eilen juoksin autoon, autolla kauppaan (parkkihalliin) ja ostokset tehtyäni autosta takaisin sisään.
Siedätyksestä huolimatta kroppani reagoi edelleen koivun siitepölyyn kuin myrkkyyn, joten ei tee mieli hengitellä sitä sisääni.
Operaatiosta toipumassa, en pääse vielä ulkoilemaan. Mikä ongelma se on muille?
Niin minäkin olen ollut.
Esin nukuin vähän pidempään, sitten oli päivystysvuoro duunissa iltakahdeksaan.
Meilläkin oli vehot kiinni KOKO AURINKOISEN päivän ettei koti ole kuin uuni kun tulee himaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa, yksi naapuri kuin kalkkilaivan kapteeni, harvoin näkyy ulkona
Muut haukkuvat mua kalkkilaivan kapteeniksi, vaikka olisin viettänyt koko kesän auringossa ja ruskettunut. Mun ihossa kun sattuu olemaan sen verran vähän pigmenttiä, että ruskettuneena olen samanvärinen kuin nuo muut ovat ennen rusketusta. He eivät sitten millään ymmärrä, että mun iho on jo niin ruskea kuin sen on mahdollista olla.
Normaalisti olen vaaleanpunainen, ruskettuneena kellertävä.
Muutama palstan päivystävistä punikeista on myös koko päivä sisällä.
Ulkona on liian kirkasta, silmäni eivät kestä auringon suoraa valoa. Eikä se nyt muutenkaan ole kannattavaa kun auringonvalo on iholle epäterveellistä.
Itselläni on sairaallollinen kammo ötököihin. Pysyn koko kesän sisällä ja ulos joutuessani se on vain kurjuudesta selviytymistä
Aurinkoa pitäis välttää että siinä mielessä ihan fiksua.
Mutta joidenkin on töiden takia pakko olla ulkona vaikka ei haluaisi.
no voi kauheeta. ihanko koko päivän!
itse olen viettänyt sisällä jo reilut 10 vuotta eikä tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sairaallollinen kammo ötököihin. Pysyn koko kesän sisällä ja ulos joutuessani se on vain kurjuudesta selviytymistä
Myös kaikkiin pikkuötököihin joista ei edes erota mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoa pitäis välttää että siinä mielessä ihan fiksua.
Mutta joidenkin on töiden takia pakko olla ulkona vaikka ei haluaisi.
Kyllä. Siksi vapailla ja kuumassa pysyn sisällä. Kyllä me päiväkodissa niin nautitaan lapsia myöten siitä pakkoulkoilusta vaikka mikä helle olisi. Sinne vaan pihalle kun ei päiväkodeissa edes varjopaikkoja suuremmin ole.
Ulkona oleminen on kesällä aamua ja iltaa lukuunottamatta epämiellyttävää. Ihoni palaa todella nopeasti, joten aurinkorasvan kanssa täytyy pulata koko ajan. Lisäksi minulla on todettu silmien valonarkuus, niin pakko käyttää koko ajan aurinkolaseja ja lippahattua. Lisäksi siellä on usein helvetin kuuma, kotona on ilmastointi ja miellyttävät 22 astetta.
Miten saatte kotona pysymällä päivittäiset 10 000 askelta täyteen?
Olen viimeisilläni raskaana ja nyt olen todella tajunnut päästää irti tuosta pakkoulkoilusta, koska helteestä ei vaan samalla tavalla nauti tässä kohtaa. Saatan välillä käydä illalla tekemässä pienen kävelylenkin, ja syödä jäätelön parvekkeella kunhan aurinko laskee/kääntyy. Muutoin oleskelen sisällä +22 asteessa lepäillen ja kotihommia puuhastellen. Korkeintaan käyn autolla kaupassa. Miksi ihmeessä pitäisi väkisin "nauttia" ulkoilmasta??
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte kotona pysymällä päivittäiset 10 000 askelta täyteen?
Veivaavat jääkaappi - sohva - wc väliä tarpeeksi.
Minä tiedän useammankin ja heidän kohdallaan se on ihan viisautta.