Niin USKOMATONTA kuin se onkin, tiedän ERÄÄN ihmisen, joka on tänäänkin ollut KOKO AURINKOPÄIVÄN sisällä!
Että tekisi mieleni mennä repimään ne verhot alas sieltä. Millainen ihminen viettää helteisen AURINKOPÄIVÄN sisällä verhot kiinni? Tätä kaikki ihmettelevät.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon melanoomapotilaita.
Melanooma yleistyy hurjaa vauhtia, taustalla yksinkertaiset syyt
Melanooma lisääntyy Suomessa viiden prosentin vuosivauhtia.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000009535013.html
Ihomelanoomien määrä räjähti tunnista varhaiset oireet
https://www.iltalehti.fi/syopa/a/ef27b5ee-ff0b-40fa-a751-91ebf7cedb79
Näköjään ulkona olo joillekin tarkoittaa sit auringossa pönöttämistä.
Varjossa se kannattaa olla, kevyesti vaatetettuna ja arskat silmillä.
Minä olen talven kannattaja, jotenka AP ime kivee.
Ai hitto että säikähdin. Luulin että aloittaja puhui minusta, mut mulla ei oo ollu verhot eilen kiinni. Sisällä olin kyllä koko päivän. Huh.
Ei ole rahaa ostaa aurinkorasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melaanooma on aika kiva kaveri....
Jos käyttää aurinkosuoja-aineita, ei tarvitse pelätä melanoomaa.
seinät ja verhot suojaa hyvin. ei tarvitse laittaa kemikaaleja iholle
Itse tietoisesti vältän aurinkoa klo 11-16 mahdollisimman paljon. Kesällä on kivan valoisaa illemmallakin mutta uv tasot vähemmän vaarallisella tasolla. Ulos jos menee niin peittävä vaatetus hattu ja aurinkorasvaa. Junttia grillata itseä jossain terassilla pahimpaan keskipäivän aikaan, en ymmärrä miksi menisin.
Mun tyypillinen hellepäivä etenee niin, että aamulla lenkille klo 8-10. Sisäaskareita verhot visusti kiinni kunnes lähden iltavuoroon. Aamuvuoron jälkeen sisäaskareita klo 19 saakka, jonka jälkeen lähden tarvittaessa pihahommiin ja iltauinnille.
Välttelen parhaani mukaan ulkoilua ja pihatöitä klo 10 - 19. Öisin läpiveto taloon!
Helle vie mehut, joten tämä todettu parhaimmaksi konstiksi estämään lämpöuupumusta.
Jos Ap olisi meillä käymässä, hän tulisi parkuen sisälle muutaman minuutin ulkonaolon jälkeen ja valittaisi kovasti tällä palstalla lähes rääkyen. Ulkona on mahtavat aromit, tuulee läheltä olevalta suursikalalta päin ja välissä on naapurin suuri pelto, johon on kunnolla laitettu lantaa. Reilu viikko sitten lisäksi lemahteli lietelannan haju, se nyt on jo onneksi haipumaan päin.
Toimistotyö, joten aika lailla pakko olla sisällä.
Palan helposti auringossa ja sain pienenä auringonpistoksen, joten en todellakaan ole kauaa auringossa ainakaan mielelläni. Edes uimarannalla en piittaa itseni grillaamisesta, vaikka sen ilmeisesti pitäisi olla ainoa vaihtoehto...
Tunnetko ap minut? Poikkea kahville, olen toki hereillä.
Esimerkiksi minä, joka olen kärsinyt suurimman osan päivästä migreenistä. Et varmaankaan ymmärrä paljon muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte kotona pysymällä päivittäiset 10 000 askelta täyteen?
Beat Saber ja vieläkin on jalat ja käsivarret hapoilla
Mitä se sulle kuuluu mitä kukakin tekee? Voi olla ihotauti joka ärhäköityy auringossa, ja haluaa pitää kaiken uv säteilyn pois sisältä. Jokaisella on omat syynsä.
Näkee ketkä ottavat aurinkoa, iho ryppyinen eikä siitä ikinä palaudu, vaikka kuinka käyvät hoidoissa ja länträävät kalliilla rasvoilla. Kuten Ka rita T ykk ä. Tanoreksia.
Itse olen flunssassa ja kärsin siitepölyallergiasta. Syytä pysyä sisällä.
En kestä sitä ihmispaljoutta, jota hyvällä ilmalla on liikkeellä. Sori siitä.
Niin minäkin. Aloittaja. On vieläpä roikkunut kaiken aikaa täällä pelleilemässä.
Koska Suomen "kuumat kelit" on sellaisia ettei pisaraakaan sada vettä viikkoihin/kuukausiin eikä ole pienintäkään tuulen virettä. Toisin sanoen, täysin epänormaali ilma jopa etelän maille.
Onpa paljon melanoomapotilaita.