En tajua mitä teen miesten kanssa väärin!
Juttelen kaikille rennosti, nauran miesten jutuille ja olen kiinnostunut heidän asioistaan. Siltikään kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Missä menee vikaan?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen alkaa miettimään, onko toinen hänestä kiinnostunut, on tietenkin ensimmäinen asia se, miten hän käyttäytyy juuri "minua" kohtaan. Toisena: Miten se poikkeaa siitä, miten käyttäytyy muita kohtaan.
Eli jos käyttäydyt kaikkia miehiä kohtaan samalla tavalla, kukaan ei koe huomionosoituksiasi henkilökohtaisina.
Eli myös sinun pitää tehdä valinta.
Niin eli ensiksi hoidattaa pois läheisriippuvuus ja ääretön miellyttämisenhalu. https://match.talkspace.com/flow/132/step/100
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen alkaa miettimään, onko toinen hänestä kiinnostunut, on tietenkin ensimmäinen asia se, miten hän käyttäytyy juuri "minua" kohtaan. Toisena: Miten se poikkeaa siitä, miten käyttäytyy muita kohtaan.
Eli jos käyttäydyt kaikkia miehiä kohtaan samalla tavalla, kukaan ei koe huomionosoituksiasi henkilökohtaisina.
Eli myös sinun pitää tehdä valinta.
Niin eli ensiksi hoidattaa pois läheisriippuvuus ja ääretön miellyttämisenhalu. https://match.talkspace.com/flow/132/step/100
Nämä katkerien naisten "neuvot" kannattaa unohtaa. He eivät selvästikään ole osanneet ja katkeroitumalla pilanneet loputkin.
Ei mene minullakaan hyvin. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32.
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Yksi vielä avoin tapaus
Katso peiliin. Sieltä löytyy syy.
Voi ne miehet salassa ollakin kiinnostuneita. Ne on vaan automaattiohjauksella, eli kun turpiin tulee pakkeja ja pakkeja toistensa perään, niin mielummin tyytyvät vaan kanssasi rennon kepeään jutusteluun. Ei jaksa enää ottaa sitä pakkipaskaa. Ei vaan jaksa. Välillä täytyy rakentaa itsetuntoa kohdilleen. Ja sitten taas kohti uusia pettymyksiä. Eli odottelet vaan, kun niiden fiilis kohenee. Nyt on vaan suvantovaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkonäkö tosiaan muka miehille niin tärkeä asia? Tiedän kyllä, että he itse ajattelevat ja väittävät niin, mutta toisaalta heillä on kovat himot. Jos vähän vähemmän nätiltä saa seksiä, niin aika moni sen seksin valitsee. Ja sitä kautta voi pikku hiljaa muodostua suhdekin. Tämähän se on kautta aikain ollut monien naisten keino saada mies. Ja ihan hyviä suhteita on tullut.
Se että miehet luulevat tavoittelevansa ja kelpuuttavansa vain tarpeeksi hyvännäköisen naisen ei tarkoita yhtään mitään. Miehet jäävät kiinni hunaja-ansaan, jossa on hunajaa, purkin ulkomuodosta riippumatta.
Miksi kukaan haluaisi tuollaisen miehen suhteeseen?
MIten niin tuollaisen? Muunlaisia miehiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin. Sieltä löytyy syy.
Eli?
Ap
Ongelma ainakin naisena voi olla myös se, että olet liian kaunis. Miehet eivät uskalla lähestyä romanttisessa mielessä.
Ja sille on sitten aika vaikea tehdä yhtään mitään.