Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua mitä teen miesten kanssa väärin!

Vierailija
26.05.2024 |

Juttelen kaikille rennosti, nauran miesten jutuille ja olen kiinnostunut heidän asioistaan. Siltikään kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Missä menee vikaan?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vika ei ole jutuissa ja käytöksessä, niin sitten vissiin ulkonäössä. Tai sitten näet vain ne komeimmat alfat, joihin rahkeesi ei riitä.

Esim. Työpaikallani on tällä hetkellä yli kymmenen miestä, joiden kanssa olisin valmis suhteeseen. Eivätkä todellakaan ole mitään päälliköitä ja miesmalleja. Ja onko naisen ulkonäöllä todella niin suuri merkitys?

Ap

Toisinkin päin. Ollessani yläasteella minulla oli ns pullonpohjalasit. Kukaan meidänluokkalainen tai rinnakkaisluokkalainen tyttö ei sanonut minulle sanaakaan yläasteen aikana. Lukiossa hommasin piilolasit niin olikin sen jälkeen jonoa oven takana ...vittuillessani paneskelin vain niitä rumimpia ja obeeseja. Paljon paremmat kyydit kuin missitason daameilla.

Vierailija
62/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten niitä syvällisiä keskustelun aiheita? Toiset asiat ovat liikaa miehelle ja toiset eivät riitä. Mistä siis keskustella miehen kanssa, että on kiinnostava muttei liian avoin?

Pillusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vaikea sanoa, kun en ole kärpäsenä katossa ollut, mutta laitan pari arvausta yleisen elämänkokemukseni pohjalta.

1. Olet liian selkeästi tarvitseva ja viestität, että lähes kuka tahansa kelpaa. Olet yli-innokas juttelemaan ja väijymään, mikä herättää miehissä pakoreaktion. Et tunnista vastavuoroisuutta eli sitä onko mies kiinnostunut vai ei, painat vain päälle koko ajan. 

2. Olet hyvä jätkä eli jätkämäinen olemukseltasi ja jutuiltasi.

3. Yrität miehiä, joihin sinulla ei ole mahdollisuutta. 

Voi olla myös yhdistelmä noita kaikkia ja lisäksi se, että työpaikalla monikaan ei viitsi suhteita viritellä. Se olisi tyhmää, varsinkin, jos ei ole rakastunut, vaan ajattelee pitävänsä vain hauskaa. 

1. Kohta aivan pielessä. Ei miehillä tule tuollaista reaktiota ellei nainen ehdota lapsia ja/tai avioliittoa eka keskustelussa.

2. Kelpaa mulle tämmönenki

3. Ei ole väliä koska ap ei selvästi ole edes yrittänyt ketään.

Vierailija
64/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vika ei ole jutuissa ja käytöksessä, niin sitten vissiin ulkonäössä. Tai sitten näet vain ne komeimmat alfat, joihin rahkeesi ei riitä.

Esim. Työpaikallani on tällä hetkellä yli kymmenen miestä, joiden kanssa olisin valmis suhteeseen. Eivätkä todellakaan ole mitään päälliköitä ja miesmalleja. Ja onko naisen ulkonäöllä todella niin suuri merkitys?

Ap

Toisinkin päin. Ollessani yläasteella minulla oli ns pullonpohjalasit. Kukaan meidänluokkalainen tai rinnakkaisluokkalainen tyttö ei sanonut minulle sanaakaan yläasteen aikana. Lukiossa hommasin piilolasit niin olikin sen jälkeen jonoa oven takana ...vittuillessani paneskelin vain niitä rumimpia ja obeeseja. Paljon paremmat kyydit kuin missitason daameilla.

Olippa ranttu. Mullei ollu laseja mutta lukioon mennessä olin muuttunut niin paljon peruskoulusta että sain panna lähes kenen vaan kanssa ja näin teinkin. Oli missiä, "rumaa", laihaa ja tukevaa. Kaikki kelpaa mulle.

Kyllä se nyt harmittaa kun ei enää saa edes treffejä.

Vierailija
65/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on vastenmielistä.

No jaa. Minua katsellaan nyt tohkeammin kuin silloin hoikkina vuosina.

Vierailija
66/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aiheita? pelkästä pillusta jaksa montaa viikkoa jutella miehekään kanssa

Vierailija
67/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kai ne huomaa että olet liiankin tyrkky. Oikeasti miehetkään ei tykkää tyrkyistä. 

Vierailija
68/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse tajua miehistä kuin 3 asiaa.

1. Miehet vihaa naisia

2. Tärkeintä sinussa on pillu

3. Se missä pillua kannat olisi hyvä olla mahdollisimman hyvässä kuosissa.

4. Tämä on bonus. Et ikinä puhu etkä ilmaise mitään tarpeita. 

Näin. Nyt ymmärrät mitä mies haluaa.

Vierailija
69/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat itse kysymykseesi. Juttelet kaikille, naurat ja olet kiinnostunut.

Raja rasittavaa, kaikkia miellyttämään pyrkivään huomiohakuiseen kyylään on hiuksenhieno. Kuulostaa että luontevuuden sijaan yrität liikaa.

Yritä olla niin ettei tarvi miellyttää ketään. Normaalisti.

Vierailija
70/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kai ne huomaa että olet liiankin tyrkky. Oikeasti miehetkään ei tykkää tyrkyistä. 

Ei ole tarpeeksi tyrkky koska ei tee aloitteita. 

Vierailija
71/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun aiheita? pelkästä pillusta jaksa montaa viikkoa jutella miehekään kanssa

Mikä vaan aihe kelpaa. Pääasia että ei oo mykkä paitsi kun sellaiselle on hetki.

Vierailija
72/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse tajua miehistä kuin 3 asiaa.

1. Miehet vihaa naisia

2. Tärkeintä sinussa on pillu

3. Se missä pillua kannat olisi hyvä olla mahdollisimman hyvässä kuosissa.

4. Tämä on bonus. Et ikinä puhu etkä ilmaise mitään tarpeita. 

Näin. Nyt ymmärrät mitä mies haluaa.

1. Ei vihaa

2. Melkein totta. Tärkeämpää on se mitä sillä tekee

3. Ei väliä

4. Ei väliä

Vierailija
73/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat itse kysymykseesi. Juttelet kaikille, naurat ja olet kiinnostunut.

Raja rasittavaa, kaikkia miellyttämään pyrkivään huomiohakuiseen kyylään on hiuksenhieno. Kuulostaa että luontevuuden sijaan yrität liikaa.

Yritä olla niin ettei tarvi miellyttää ketään. Normaalisti.

Mitä selität. Ongelma on se ettei ap tee aloitteita.

Vierailija
74/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on trolli tai muuten pihalla kun ei vastaa kysymyksiin.

Vierailija
75/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta kuulostat jopa liian höveliltä! Olen aina ollut supernirso, ja saanut mieluiseni kumppanin sen kaksi kertaa kun olen pitkässä suhteessa ollut.

Ei ulkonäössäni vikaa ole, mutta en kyllä ole lähelläkään malleja tai instamissejä. Enemmän ajattelen, että kun itse uskon olevani mahtava saalis, niin muutkin sitten myöntyvät, että kai se on niin oltava. Kumppanilla ei myöskään koskaan ole olo, että häneen olisi tyydytty vain, jotta joku olisi. 

Vierailija
76/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä pöljyyttä, mutta se on totta, että korkean statuksen ihminen ei miettisi asiaa niinpäin, miksi itse ei kelpaa. Vaan harkitsisi tarkkaan, kuka hänen romanttisen huomionsa ansaitsee (olematta silti sellainen ylimielinen negatiivinen kriitikko, jonka mielestä toisen sukupuolen edustajat ovat vihollisia jos eivät satu kiinnostelemaan just silleen, joka on toinen ääripää). 

Vierailija
77/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
78/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap?

Ap on trolli joka ei vastaa