Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua mitä teen miesten kanssa väärin!

Vierailija
26.05.2024 |

Juttelen kaikille rennosti, nauran miesten jutuille ja olen kiinnostunut heidän asioistaan. Siltikään kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Missä menee vikaan?

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta naisen luonne, vain ainostaan se ulkonäkö ja kroppa kiinnostaa ja on miehille tärkeä.

Mulla kiinnostaa vain se antaako nainen. Luonne ja ulkonäkö ei oo esteitä mutta voivat olla plussaa.

Mistä tiedät minkä näköinen ap on? Oletatko vain omassa päässäsi ettei ole pantavan näköinen? Oletko itse sekaisin päästäsi?

Vierailija
42/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiedät etteivät ole susta kiinnostuneita? Ovatko sanoneet etteivät ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muutki tätä samaa sanomaa kertovat naiset, oletteko itse aloitteellisia? Jos ette niin ei ihme ettei oo vientiä. Nyt rohkeasti ottamaan onni omiin käsiin ja miestä munasta kiinni. 

Miehet antaa 100% varmuudella vastauksen tähän ilman ongelmia.

Jos itse miehenä tekisin saman naiselle niin olisin ongelmissa.

Juuri oli iltiksessä juttu, että nainen sai raiskaustuomion, kun otti suukkiin nukkuvalta mieheltä. Näissäkin asioissa mennään kohti tasa-arvoa.

Tinderistä/ deittisaiteista tehtiin laaja tutkimus, jossa selvitettiin miesten ja naisten aloitteellisuutta vs. vastausprosenttia. Mitä vanhempi nainen aloitteen tekijä oli, sitä useammin hänelle ei vastattu. Nuorilla tilanne oli päinvastoin, eli miehet tekivät aloitteen, mutta naiset eivät välttämättä vastanneet.

Mitä tästä opimme? Naisen ei kannata tehdä aloitetta, se tulkitaan epätoivoiseksi.

Vierailija
44/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av.n tyyliä, että ap.lle vastaillaan lähinnä kiusaten.

??? Monta asiallista vastausta olen nähnyt.

Vierailija
45/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni miehistä: Jos mies tykästyi, niin eipä tuntunut vaikuttavan, miten häntä kohtelin, vaan yhä hän tykkäsi. Ja sitten, jos mies ei kiinnostunut, niin ei auttanut, vaikka olisin tarjonnut hänelle kuun taivaalta.  Neuvoni: Ole oma itsesi. Joku tulee tykkäämään juuri sinusta.  Kaikki eivät koskaan. 

Vierailija
46/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot valmis suhteeseen vaikka et tunne kuin työkaverina? Taidat olla aika nopeasti syttyvä, ns. liian helppo? 

Aika moni suhde alkaa sillä, että aletaan tapailla ja siinä samalla tutustutaan. Harvinaisempia ne tapaukset on, joissa tunnetaan toinen läpikotaisin ja vuosia myöhemmin ajaudutaan suhteeseen. 

Ap

Oletko sä 15-vuotias, vai mitä helvettiä?

Vierailija
47/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liian tyrkky.

Vierailija
48/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta naisen luonne, vain ainostaan se ulkonäkö ja kroppa kiinnostaa ja on miehille tärkeä.

Mikäli hakee pidempiaikaista parisuhdetta, pelkkä ulkonäkö EI riitä. Tämän pitäisi olla selvä juttu miehillekin jo vähintään tuosta 25 ikävuodesta eteenpäin. Loppujen lopuksi ei ole kyse edes kumppanin luonteesta, vaan siitä, miten luonteet sopivat yhteen. Pitkä parisuhde edellyttää, että kumpikin pitää toista hyvänä tyyppinä.

Vierailija
49/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli hakee pidempiaikaista parisuhdetta, pelkkä ulkonäkö EI riitä. Tämän pitäisi olla selvä juttu miehillekin jo vähintään tuosta 25 ikävuodesta eteenpäin. Loppujen lopuksi ei ole kyse edes kumppanin luonteesta, vaan siitä, miten luonteet sopivat yhteen. Pitkä parisuhde edellyttää, että kumpikin pitää toista hyvänä tyyppinä.

Pitkäaikaisin parisuhde on ollut tekopillun kanssa ja se jatkuu vaan.

Vierailija
50/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vain vaikuttaa omituiselta. Jokainen voi sanoa tai kokea olevansa rento, huumorintajuinen jne. mutta muiden saama vaikutelma ei välttämättä ole sama.

Tästä syystähän ihmisiä esim. haastatellaan kasvotusten työpaikkaa varten. Jos voisi luottaa omaan sanaan ja pelkkiin papereihin, ei haastatteluja tarvittaisi. Totuus ihmisestä paljastuu vasta naamatusten keskustellessa.

Vierailija
51/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä tietää:

Älä pasko siellä missä syöt

Vierailija
52/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot valmis suhteeseen vaikka et tunne kuin työkaverina? Taidat olla aika nopeasti syttyvä, ns. liian helppo? 

Aika moni suhde alkaa sillä, että aletaan tapailla ja siinä samalla tutustutaan. Harvinaisempia ne tapaukset on, joissa tunnetaan toinen läpikotaisin ja vuosia myöhemmin ajaudutaan suhteeseen. 

Ap

Oletko sä 12-vuotias, vai mitä v*ttua?

Vierailija
53/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko sä 12-vuotias, vai mitä v*ttua?

Onko sulla millanen anaali?

Vierailija
54/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin pätee varmasti paljonkin samanlaiset säännöt kuin miehiin. Kannattaa panostaa itseen, olla itse mielenkiintoinen. Jos olet kaunis nainen, sulla on työpaikka, koulutus, harrastus, osaat keskustella monista aiheista jopa ihan syvällisesti niin saat varmasti miehen. Vaikka olisit kuinka kaunis niin parisuhteeseen ei riitä se että olet miehen jutuista kiinnostunut, sulla on oltava myös omia miehestä riippumattomia mielenkiintoja. 

Vierailija
55/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on liian tyrkky.

Elätkö jossain 1950 luvulla?

Mulle sen parempi mitä tyrkympi, vähemmän vaivaa kaikkien parisuhde leikkien kanssa.

Jos nyt tulis nainen sanoo että tykästy mun ulkonäköön/charmiin/statukseen/vaikka kenkien väriin niin olisin heti valmis antaa tälle tilaisuuden kehittyä johonkin suuntaan. Jos taas minä sanon kelle tahansa naiselle yhtään mitään niin saan turpiin.

Vierailija
56/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiin pätee varmasti paljonkin samanlaiset säännöt kuin miehiin. Kannattaa panostaa itseen, olla itse mielenkiintoinen. Jos olet kaunis nainen, sulla on työpaikka, koulutus, harrastus, osaat keskustella monista aiheista jopa ihan syvällisesti niin saat varmasti miehen. Vaikka olisit kuinka kaunis niin parisuhteeseen ei riitä se että olet miehen jutuista kiinnostunut, sulla on oltava myös omia miehestä riippumattomia mielenkiintoja. 

Eikä päde. Naisessa riittää että on nainen ja antaa, tämä riittää miehille.

Vierailija
57/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muutki tätä samaa sanomaa kertovat naiset, oletteko itse aloitteellisia? Jos ette niin ei ihme ettei oo vientiä. Nyt rohkeasti ottamaan onni omiin käsiin ja miestä munasta kiinni. 

Juuri oli iltiksessä juttu, että nainen sai raiskaustuomion, kun otti suukkiin nukkuvalta mieheltä. Näissäkin asioissa mennään kohti tasa-arvoa.

Tinderistä/ deittisaiteista tehtiin laaja tutkimus, jossa selvitettiin miesten ja naisten aloitteellisuutta vs. vastausprosenttia. Mitä vanhempi nainen aloitteen tekijä oli, sitä useammin hänelle ei vastattu. Nuorilla tilanne oli päinvastoin, eli miehet tekivät aloitteen, mutta naiset eivät välttämättä vastanneet.

Mitä tästä opimme? Naisen ei kannata tehdä aloitetta, se tulkitaan epätoivoiseksi.

Mitä sitten jos nainen on epätoivoinen? Kyllä mulle kelpaa.

Vierailija
58/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea sanoa, kun en ole kärpäsenä katossa ollut, mutta laitan pari arvausta yleisen elämänkokemukseni pohjalta.

1. Olet liian selkeästi tarvitseva ja viestität, että lähes kuka tahansa kelpaa. Olet yli-innokas juttelemaan ja väijymään, mikä herättää miehissä pakoreaktion. Et tunnista vastavuoroisuutta eli sitä onko mies kiinnostunut vai ei, painat vain päälle koko ajan. 

2. Olet hyvä jätkä eli jätkämäinen olemukseltasi ja jutuiltasi.

3. Yrität miehiä, joihin sinulla ei ole mahdollisuutta. 

Voi olla myös yhdistelmä noita kaikkia ja lisäksi se, että työpaikalla monikaan ei viitsi suhteita viritellä. Se olisi tyhmää, varsinkin, jos ei ole rakastunut, vaan ajattelee pitävänsä vain hauskaa. 

Vierailija
59/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten niitä syvällisiä keskustelun aiheita? Toiset asiat ovat liikaa miehelle ja toiset eivät riitä. Mistä siis keskustella miehen kanssa, että on kiinnostava muttei liian avoin?

Vierailija
60/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä aloitteen tekeminen ja nukkuvalta suihinottaminen sama asia. Oot siis niitä joiden takia metoo on olemassa.