En tajua mitä teen miesten kanssa väärin!
Juttelen kaikille rennosti, nauran miesten jutuille ja olen kiinnostunut heidän asioistaan. Siltikään kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Missä menee vikaan?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vika ei ole jutuissa ja käytöksessä, niin sitten vissiin ulkonäössä. Tai sitten näet vain ne komeimmat alfat, joihin rahkeesi ei riitä.
Esim. Työpaikallani on tällä hetkellä yli kymmenen miestä, joiden kanssa olisin valmis suhteeseen. Eivätkä todellakaan ole mitään päälliköitä ja miesmalleja. Ja onko naisen ulkonäöllä todella niin suuri merkitys?
Ap
Miehet tietää että olet kiertopalkinto ja ettei työpaikan kuormasta oteta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vika ei ole jutuissa ja käytöksessä, niin sitten vissiin ulkonäössä. Tai sitten näet vain ne komeimmat alfat, joihin rahkeesi ei riitä.
Esim. Työpaikallani on tällä hetkellä yli kymmenen miestä, joiden kanssa olisin valmis suhteeseen. Eivätkä todellakaan ole mitään päälliköitä ja miesmalleja. Ja onko naisen ulkonäöllä todella niin suuri merkitys?
Ap
Höpö höpö
Ap vaan on trolli tai ei ole aloitteellinen.
Minä panen joka naista joka antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ettet huomaa tasoistasi miehiä. Ulkonäössä ei välttämättä ole mitään vikaa. Tai sitten olet niin äijämäinen käytökseltäsi, että miehet pitävät sinua ns.*hyvänä jätkänä*.
Tuo "hyvä jätkä" -tyyppi ei sytytä. Tai seksiin voi toki kelvata, jos on hyvännäköinen, mutta parisuhteeseen haluan naisellisen naisen. Tatuoinnit monella ok-näköiselläkin estää syvemmän kiinnostuksen. Seksiin toki pystyy.
Mikäs meissä äijämäisissä naisissa muka vikana? Olen hiljainen, en suuna päänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiertopalkinto? Yhden kanssa suhteessa. Kyllä minäkin olen ollut ihastunut moneen, vaikken kenenkään kanssa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ettet huomaa tasoistasi miehiä. Ulkonäössä ei välttämättä ole mitään vikaa. Tai sitten olet niin äijämäinen käytökseltäsi, että miehet pitävät sinua ns.*hyvänä jätkänä*.
Tuo "hyvä jätkä" -tyyppi ei sytytä. Tai seksiin voi toki kelvata, jos on hyvännäköinen, mutta parisuhteeseen haluan naisellisen naisen. Tatuoinnit monella ok-näköiselläkin estää syvemmän kiinnostuksen. Seksiin toki pystyy.
Mikäs meissä äijämäisissä naisissa muka vikana? Olen hiljainen, en suuna päänä.
Ei mitään vikaa. Kyllä mulle kelpaa äijämäinenki nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai sitä nykypäivänä työpaikalla uskalla miehenä mitään yrittääkään. Voi tulla väärinymmärryksiä ja sitten saat potkut ja maine menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiertopalkinto? Yhden kanssa suhteessa. Kyllä minäkin olen ollut ihastunut moneen, vaikken kenenkään kanssa suhteessa.
Ja vaikka oliski kaikkien kanssa ollu niin mitä sitten? Taitaa olla melko neiti sellanen mies jolle ei nainen kelpaa turhuuksien takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai sitä nykypäivänä työpaikalla uskalla miehenä mitään yrittääkään. Voi tulla väärinymmärryksiä ja sitten saat potkut ja maine menee.
Siksi naisten pitää tehdä aloitteet.
Lyhyet hiukset? Ei ole misten mieleen.
Työkaverin kanssa jos alkaa suhteeseen ja se kariutuukin , niin kiusallisia tilanteita on luvassa . Ehkä työtoverisi etsivät seuraa muista piireistä .
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset? Ei ole misten mieleen.
Ei varmaan misten mieleen mutta miesten mieleen on hiusten pituudesta riippumatta
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin kanssa jos alkaa suhteeseen ja se kariutuukin , niin kiusallisia tilanteita on luvassa . Ehkä työtoverisi etsivät seuraa muista piireistä .
Höpö höpö taas
Työkaverit on parasta seksiseuraa ainaki mulle
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap?
36.
Ap
Mulla eri ongelma. Kaikki kiinnostuneita ensin, koska teen juuri noin kuin sinä. Mutta kukaan ei halua long term.
Ne viisi mammojen vihaamaa kirjainta...!
Ei ole ollut se oikea mies. Tulee kun on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut se oikea mies. Tulee kun on tullakseen.
6 vuotta joo ootellu ja tuohon mahtuu useampikin kuin yksi epäkiinnostunut mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko siis KIINNOSTUNUT näistä kymmenestä miehestä? Ihastunut heihin? Ei miehillekään kaikille riitä vain se, että on joku nainen kumppanina - ja monille ei riitä edes vain se ulkonäkö. Kyllä miehistäkin moni haluaa ihan romanttisen suhteen, eli ihmisen, johon tuntee oikeasti vetoa. Miehistäkin moni haluaa ihastua ja rakastua ja kokea, että myös kumppani on ihastunut/rakastunut häneen. Ehkäpä tässä onkin syy, miksi sinulle ei löydy suhdetta - kriteerisi ja rimasi tuntuu olevan tässä mielessä matalalla. Aika harva haluaa olla suhteessa, jossa kumppani voisi yhtä hyvin olla yhdeksän muunkin samalla työpaikalla olevan kanssa. Kyllä valtaosa ihmisistä haluaa suhteen, jossa toinen haluaa juuri heidät. Tuo kuulostaa siltä kuin sinulle olisi ihan sama kenen kanssa niistä kymmenestä olisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap?
36.
Ap
20 vuotta myöhässä. Olen 36 vuotias mies ja katselen 16-24 vuotiaita.
Joo mutta jos ulkonäkö on vastenmielinen ei sitäkään kyllä millään persoonallisuudella voi ohittaa, oli kuinka hyvä tyyppi tahansa. Kaverisuhteessa kyllä, mutta ei parisuhteessa.