Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua mitä teen miesten kanssa väärin!

Vierailija
26.05.2024 |

Juttelen kaikille rennosti, nauran miesten jutuille ja olen kiinnostunut heidän asioistaan. Siltikään kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Missä menee vikaan?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
22/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naiselle kolme pointtia. Asenne eli ei voi olla tuuliviiri. Halu ja kyky kehittyä eli mennä eteenpäin. Yleinen harrastuneisuus. Kun tuota kriteeristö tarkasti miettii, niin enpä tuossa paljon rajaa naisia pois.

Ai? Eikö nimenomaan nykyään puhuta siitä etteivät naiset oikeastaan harrasta mitään? Korkeintaan salilla käyntiä. Minulla on monia harrastuksia ja niissä on aika vähän muita naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itsekään selvästi ole omasta elämästäsi kiinnostunut.

Vierailija
24/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vika ei ole jutuissa ja käytöksessä, niin sitten vissiin ulkonäössä. Tai sitten näet vain ne komeimmat alfat, joihin rahkeesi ei riitä.

Esim. Työpaikallani on tällä hetkellä yli kymmenen miestä, joiden kanssa olisin valmis suhteeseen. Eivätkä todellakaan ole mitään päälliköitä ja miesmalleja. Ja onko naisen ulkonäöllä todella niin suuri merkitys?

Ap

Älä nyt hyvänen aika työpaikalla yritä. Nykyään miehet ovat syystäkin varovaisissa näissä, ja itse olen kiitollinen siitä. Saat vain itsellesi hankalan maineen kun jatkat kaikille töissä flirttailua. 

Mun työpaikalla pariudutaan kyllä todella ahkerasti. Itse vaan jään ulkopuolelle näistä kuvioista aina..

Ap

Vierailija
25/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vika ei ole jutuissa ja käytöksessä, niin sitten vissiin ulkonäössä. Tai sitten näet vain ne komeimmat alfat, joihin rahkeesi ei riitä.

Esim. Työpaikallani on tällä hetkellä yli kymmenen miestä, joiden kanssa olisin valmis suhteeseen. Eivätkä todellakaan ole mitään päälliköitä ja miesmalleja. Ja onko naisen ulkonäöllä todella niin suuri merkitys?

Ap

ON! Kuinka helvetin monta kertaa se pitää sanoa!

:D

Vierailija
26/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työpaikalla. LOL :D

Vierailija
27/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on vastenmielistä.

Vierailija
28/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot valmis suhteeseen vaikka et tunne kuin työkaverina? Taidat olla aika nopeasti syttyvä, ns. liian helppo? 

Vierailija
29/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla miehen aloitus. Ei nainen voi olla noin pihalla. 

Vierailija
30/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä nyt hyvänen aika työpaikalla yritä. Nykyään miehet ovat syystäkin varovaisissa näissä, ja itse olen kiitollinen siitä. Saat vain itsellesi hankalan maineen kun jatkat kaikille töissä flirttailua. 

Mun työpaikalla pariudutaan kyllä todella ahkerasti. Itse vaan jään ulkopuolelle näistä kuvioista aina..

Ap

Jos oletat että miehet tekee aloitteen oot ihan väärässä. Meidän työpaikalla niin sinkut kuin varatutkin panee enemmän tai vähemmän salassa keskenään ja aina on naiset aloitteen tekijöinä.

Kerran mies teki aloitteen ja sai HR:ltä puhuttelun.

Kyseessä iso kansainvälinen firma jossa noin 15 000 työntekijää joista 80% naisia

Vierailija
31/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei helvetti. EI

Vierailija
32/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästihän he ovat, koska vietät paljon aikaa miesten seurassa. Se on kiinnostuksen merkki.

Vierailija
33/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot valmis suhteeseen vaikka et tunne kuin työkaverina? Taidat olla aika nopeasti syttyvä, ns. liian helppo? 

Aika moni suhde alkaa sillä, että aletaan tapailla ja siinä samalla tutustutaan. Harvinaisempia ne tapaukset on, joissa tunnetaan toinen läpikotaisin ja vuosia myöhemmin ajaudutaan suhteeseen. 

Ap

Vierailija
34/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Meinaat että kaikki pariutuvat flirttailemalla kaikkien kanssa? Varsinkin esihenkilötasolla olevien pitää olla varuillaan. 

Vierailija
35/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mukava, sosiaalinen, nauravainen nainen. Mutta en ole ikinä nauttinut kosintoyrityksiä tai ihmeempää suosiota vastakkaisen sukupuolen parissa. Olen tavallisen tylsän talliaisen näköinen joka varmasti selittää. Mutta ei se ota kuin yhden kerran kun kiinnostus kohtaa molemminpuolin :)

Vierailija
36/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naiselle kolme pointtia. Asenne eli ei voi olla tuuliviiri. Halu ja kyky kehittyä eli mennä eteenpäin. Yleinen harrastuneisuus. Kun tuota kriteeristö tarkasti miettii, niin enpä tuossa paljon rajaa naisia pois.

Ai? Eikö nimenomaan nykyään puhuta siitä etteivät naiset oikeastaan harrasta mitään? Korkeintaan salilla käyntiä. Minulla on monia harrastuksia ja niissä on aika vähän muita naisia. 

Minun kriteerini ovat ylätasolla nuo. Kyllähän yhdellä aktiivisella harrastuksella pystyy kriteeristössäni kuittaamaan ainakin kaksi kolmesta ylätason pointista. Pitää olla realismia kun arvioi naista, eli missä suhteessa vaadin kaikkia kolmea. Lisäksi pitää arvioida mikä on tilanne vuosien tai vuosikymmenien kuluttua. Mutta ei meillä miehillä ole homogeeninen kriteeristö naisille. 

Vierailija
37/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av.n tyyliä, että ap.lle vastaillaan lähinnä kiusaten.

Vierailija
38/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muutki tätä samaa sanomaa kertovat naiset, oletteko itse aloitteellisia? Jos ette niin ei ihme ettei oo vientiä. Nyt rohkeasti ottamaan onni omiin käsiin ja miestä munasta kiinni. 

Vierailija
39/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muutki tätä samaa sanomaa kertovat naiset, oletteko itse aloitteellisia? Jos ette niin ei ihme ettei oo vientiä. Nyt rohkeasti ottamaan onni omiin käsiin ja miestä munasta kiinni. 

Miehet antaa 100% varmuudella vastauksen tähän ilman ongelmia.

Jos itse miehenä tekisin saman naiselle niin olisin ongelmissa.

Vierailija
40/128 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta naisen luonne, vain ainostaan se ulkonäkö ja kroppa kiinnostaa ja on miehille tärkeä.