Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallinen keskustelu! Nainen miksi et halua lapsia?

Vierailija
26.05.2024 |

Asiallinen keskustelu okei?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista 

Vierailija
2/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt luotettavaa miestä ja yksinhuoltajaksi en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on tehä lapsia? Ihanaa olen aina fantasioinut elämästä missä mulla on rääkyvät räkäset haisulipenskat kasvatettavana seuraavat 18+ vuotta ja siihen päälle vielä viereen haiseva nalkuttava ukko, joka kaljuuntuu ja lihoo, kaivelee palleja ja tuskin pesee edes p**settä suihkussa tai kakkosella käydessään, minä toki naisena hoidan kodin ja ne lapset yksin samaan aikaan ku mies on salaa deittisivuilla ettimässä miehiä ja naisia salasuhteeseen ja toki vielä tähän päälle niin, että kulut menee 50/50! Ahh ihana elämä <3 

N22

Vierailija
4/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse lasta mihinkään. Este omalle elämälle ja uralle.

Vierailija
5/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mutten ole kelvannut yhdellekkään naiselle edes parisuhteeseen.

Vierailija
6/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitään tunnetta, että haluaisin lapsen /tai sellaisen tehdä. 

Vierailija
7/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairauksia. Ei ole miestä eikä koskaan ole ollut vauvakuumettakaan. Maailman tila huolestuttaa myös. 

Vierailija
8/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lasta.

Äitinä oleminen on liian rankkaa keholle ja mielelle. Sen sijaan, jos voisin olla isä, tekisin heti 12 lasta. 

Vierailija
9/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, koska en halua lapsia. Ei lisättävää.

Vierailija
10/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämälläni on jo merkitys

Vierailija
11/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lukea vastaukseni lukemattomista samanlaisista aiemmista ketjuista. Ole hyvä vaan.

Vierailija
12/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä ja alan olla jo liian vanha.

Vierailija
13/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on rasittavia ja ärsyttäviä. Menee rahat ja vapaus.

Eikä kiinnosta vaappua maha pitkällä ja kärsiä kivut ja synnytys kammokätilöiden kyykytettävänä.

Miksi ihmeessä niitä pentuja pitäisi hankkia?!?!

Vierailija
14/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua. En halua koiraakaan vaikka ne kivoja onkin. En halua hevostakaan vaikka kiva niitä on rapsutella. Minen halua. En halua syyhyäkään, enkä luteita, enkä koronaa.

Vierailija
15/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi huolehtia niistä, hyvä että jaksan huolehtia edes itsestäni. Eikä tietenkään ole parisuhdetta, en jaksa panostaa toiseen ihmiseen. 

Taustalla voi vaikuttaa vaikea lapsuus jossa en saanut rakkautta. Väkivaltainen juoppo isä ja tunnekylmä hiirulaisäiti. 

Vierailija
16/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle mitenkään.

Vierailija
17/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lasta.

Äitinä oleminen on liian rankkaa keholle ja mielelle. Sen sijaan, jos voisin olla isä, tekisin heti 12 lasta. 

Et tekis. Miksi luulet ettei miehet halua lapsia. Vaikka ei tarvi olla raskaana ja synnyttää niin ne pilaa elämän ja terveyden.

Usko pois, mulla on sellasia 2 kpl. 

M42

Vierailija
18/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua

Vierailija
19/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki on tehä lapsia? Ihanaa olen aina fantasioinut elämästä missä mulla on rääkyvät räkäset haisulipenskat kasvatettavana seuraavat 18+ vuotta ja siihen päälle vielä viereen haiseva nalkuttava ukko, joka kaljuuntuu ja lihoo, kaivelee palleja ja tuskin pesee edes p**settä suihkussa tai kakkosella käydessään, minä toki naisena hoidan kodin ja ne lapset yksin samaan aikaan ku mies on salaa deittisivuilla ettimässä miehiä ja naisia salasuhteeseen ja toki vielä tähän päälle niin, että kulut menee 50/50! Ahh ihana elämä <3 

N22

Oletko itse ollut rääkyvä haisuli 18-vuotiaaksi asti..?

Et kyllä hirveän kypsältä vaikuta vieläkään...

Vierailija
20/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Oletko itse ollut rääkyvä haisuli 18-vuotiaaksi asti...?

Et kyllä vaikuta kovin kypsemmältä vieläkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme