Käytkö Itiksessä ostoksilla?
Käytkö tai pystytkö asioimaan Itiksen kauppakeskuksessa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene lähi-itäkeskukseen. Liian rauhaton. Eikä sen koommin sopiva paikka yksin liikkuvalle naiselle.
Missä sitten käyt? Kuulostaa siltä, ettet ole koskaan käynyt Itiksessä. Itse en ole koskaan törmännyt rauhattomuuteen Itiksessä. Voisitko kertoa, mihin perustat väitteesi?
Itiksessä on rauhallista. Ulkomaalaiset eivät rettelöi aineissa. Siellä ei myöskään tarvitse pelätä vartijaväkivaltaa kuten Iso Omenassa. Vartijat tietävät että monilla on ase mukana ja ovat varovaisia.
En käy, asun etelä Hgissä. Aiemmin kävin mutta en enää, paikka on kuin jokin mekka, täynnä Kela goldin omistajia, siksi heillä on aikaa vallata kauppakeskus, pilalla on. Iso omena on siedettävämpi.
Joku Helsinkiläinen naiskansanedustaja ihmetteli eduskunnassa ettei Helsingissä ole monikulttuurisia basaareja.
Hän oli kotoisin Länsi-Helsingistä 🤣🤣🤣
Lähes päivittäin. Ei mitään ongelmaa, parasta on että persut ei uskalla paikalle.
Vierailija kirjoitti:
En käy, asun etelä Hgissä. Aiemmin kävin mutta en enää, paikka on kuin jokin mekka, täynnä Kela goldin omistajia, siksi heillä on aikaa vallata kauppakeskus, pilalla on. Iso omena on siedettävämpi.
Etelä-Helsingistä ostoksille Espoolaiseen peltomarkettiin? Ihan varmasti
Kai siellä Peräperseen Takamutkankujallakin toimii Google ja sen mapsi-apsi?
Kävisin jos asuisin lähempänä. Välillä kaverin kanssa käydään siellä syömässä.
Kerran olen käynyt tuolla Itäkeskuksessa ja se riitti. Viimeksi kävin Triplassa ostoksilla.
Asun melkein vieressä, on ole voinut käydä moneen vuoteen.
Mietin vain ettei keskuksen omistajatahon rahat mene hukkaan sillä remontti ei muuta itse perusongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
No käyn noin parin viikon välein, asun Kalasatamassa. Ihan hyvä paikka, tuttu mulle 80-luvulta asti.
Itis oli kyllä aivan erilainen paikka esim 90-luvulla. Nykyään aivan karmea. En käy enää.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain ettei keskuksen omistajatahon rahat mene hukkaan sillä remontti ei muuta itse perusongelmaa.
Itseäni häiritsevät kaikenmaailman s e k a k ä y t t ä j ä t. Menen mielummin keskustan Stockmannille tai Sokokselle. Joskus Kampissa ja Triplassakin asioin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene lähi-itäkeskukseen. Liian rauhaton. Eikä sen koommin sopiva paikka yksin liikkuvalle naiselle.
Missä sitten käyt? Kuulostaa siltä, ettet ole koskaan käynyt Itiksessä. Itse en ole koskaan törmännyt rauhattomuuteen Itiksessä. Voisitko kertoa, mihin perustat väitteesi?
Itiksessä on rauhallista. Ulkomaalaiset eivät rettelöi aineissa. Siellä ei myöskään tarvitse pelätä vartijaväkivaltaa kuten Iso Omenassa. Vartijat tietävät että monilla on ase mukana ja ovat varovaisia.
Minua eivät ulkomaalaiset häiritse, vaan aivan muu sakki!
Vierailija kirjoitti:
PERSKUTROLLAA!
ip:n mukaan asut Jämsässä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi joskus 25 vuotta sitten. Ei tulisi mieleenkään mennä. Jos haluaisin nähdä hirveän määrän somaleja matkustaisin Somaliaan.
Olin Itiksessä töissä nuorena joskus 1980-luvun puolivälissä, sillloin oli ok paikka ja hieno kun oli juuri avattu. Nyt en menisi millään verukkeella lähellekään, en edes metroa ole käyttänyt pariin kymmeneen vuoteen. Olen aika turvallisuushakuinen, siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi joskus 25 vuotta sitten. Ei tulisi mieleenkään mennä. Jos haluaisin nähdä hirveän määrän somaleja matkustaisin Somaliaan.
Olin Itiksessä töissä nuorena joskus 1980-luvun puolivälissä, sillloin oli ok paikka ja hieno kun oli juuri avattu. Nyt en menisi millään verukkeella lähellekään, en edes metroa ole käyttänyt pariin kymmeneen vuoteen. Olen aika turvallisuushakuinen, siinä syy.
"turvallisuushakuinen" eli ennakkoluuloinen
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin. Ei mitään ongelmaa, parasta on että persut ei uskalla paikalle.
Me tarvitaan lisää ulkkareita pitämään persut koloissaan, parantaa heti viihtyvyyttä koko Suomessa. Persut on erittäin epäesteettisiä ja pilaa katukuvan missä ikinä liikkuvatkaan.
Viimeksi silloin kun oli edellisen kerran rempassa. Siitä lienee jo vuosikausia. Ei ole edes asiaa miksi pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsevät kaikenmaailman s e k a k ä y t t ä j ä t. Menen mielummin keskustan Stockmannille tai Sokokselle. Joskus Kampissa ja Triplassakin asioin.
Sama. Joudun vaihtamaan bussia Itiksessä ja bussiasemalla sekä Tallinnanaukiolla on usein epämääräistä porukkaa siitäkin huolimatta, että Symppis on ymmärtääkseni muuttanut hiukan kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vältän paikkaa, mutta näihin m amuihin törmää nykyään kaikkialla.
15-25 vuoden kuluttua kantiksia on jo vähemmän kuin m amuja.
Eu määrää niiden määrän.
Eli jos ei oo tottunut niihin ni kandee käydä vaikkapa itiksessä ja mogadishu avenuella tai aurinkorannalla vuosaaressa totuttelemassa
Nykyään on jo myös yleistä et on valkoinan nuori kaunis tyttö ja erivärinen mies ja ihan hirveen kauniita vauvoja.
Niin, näin on. Ettekö tajua et tää on Suomen tulevaisuus, joka puolella Suomea. Väestö lisääntyy lähinnä tuonnilla ja sekaliitoilla.
Pakko edelleen myöntää; on ne tosi södejä, ne sekavaavit. Pidän lapsista.
juu ja olen perus-Suomalainen.
Etnisiä kauppoja on lähinnä Puhoksessa. Itiksessä on samat ketjuliikkeet kuin muissakin ostoskeskuksissa. Vai onko sun mielestä esim. Suomalainen kirjakauppa, Stockmann, KappAhl, XS-lelut ja Friends and Burgers etnisiä kauppoja?