Mikä on tätityylisi? Eli se nuoruuden tyyli, johon olet jämähtänyt?
Minulla bootcut-farkut ja siistimpään pukeutumiseen farkkujen kanssa bleiseri. Näin olen mennyt 90-luvulta asti!
Entä sinun tätityylisi?
Kommentit (36)
Farkut ja trikoopaita tai toppi ja neuletakki. Mitenkään muuten en opi pukeutumaan, enkä mitään muuta osaa ostaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Farkut ja trikoopaita tai toppi ja neuletakki. Mitenkään muuten en opi pukeutumaan, enkä mitään muuta osaa ostaa. :(
Ai, voiko muka pukeutua muuten kuin farkkuihin ja trikoopaitaan? Ap
Farkut ja villatakki. Sentäs ne bleiserit olen saanut jätettyä matkasta, mutta aina se villatakki.
kesällä ne ikuiset caprit ja T-paita. Voikun olisi joku kiva tyyli, mut ei :(
mietin kyllä aina kun näen jonkun mukavasti pukeutuneen, että toihan olisi kiva tyyli, mutta miksi ihmeessä en sitten pukeudu niin??????
Leveälahkeiset farkut,tennarit ja flanellipaita. Sekä ennenkaikea rastat,omaa tukkaa ja keikkuneet päässä ysiluokasta asti.
Kesällä trikoot ja pellavatunika, semmoinen suora alle polven pituinen. Näillä on menty jo 15v varmaan. Tunika/leninki on kuitenki laadukasta, paksua pellavaa. Teetän niitä Latviassa ja Liettuassa mittojen mukaan. Suosittelen etsy.com näihin.
Talvella löysät suorat housut paita tai pitkähihainen pusero, erilaisia pitkiä villatakkeja, ponchoja ja värikkäitä huiveja.
Kasarityyliin pillifarkut, usein bleiserikin; ja tukka pystyssä katuja astelen ;)
Pitkät hiukset keskijakauksella, maiharit tai tennarit mekon kanssa. Olen melkein 50 v.
Neuletakki :D Mies huomautti (huom viisikymppinen) muutama vuosi sitten, että villatakit eivät ole muodissa. Mutta töissä ollut t-paita/siistimpi paita sekä neuletakki yli 20 v enkä aio vaihtaa.
Ei mikään. Pysyn ajan hermolla pukeutumatta silti mihinkään trendikamppeisiin. Hiustyylikin on vaihtunut moneen kertaan, jotkut tutuistani ovat olleet samoilla hiuksillakin vuosikymmeniä.
N42
Farkut,t-paita ja neuletakki. Kesällä neuletakki jää pois. Varsitennarit tai kesästä alkusyksyyn puukengät. Olen melkein 50vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset keskijakauksella, maiharit tai tennarit mekon kanssa. Olen melkein 50 v.
Kun nainen sanoo olevansa melkein 50 v, hän on 60 v.
Ohut suora tukka ponnarilla. En koskaan ole oppinut meikkaamaan vaan laitan vain puuteria ja ripsaria. Poolopaita ja pillifarkut on se asu jonka tunnen kotoisaksi. Niin ja mokkatakki jonka ostin kun olin 19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen sanoo olevansa melkein 50 v, hän on 60 v.
Ei sentään, ysäriteiniys on jättänyt jälkensä. 60-vuotiaista pitkät hiukset ovat mummomaiset. Heillä hiuksissa saa olla volyymia vain ylöspäin.
Pitkä hame. Mulla on kaappi täynnä niitä enkä käytä housuja kuin pakosta.
Mulla paitapusero ja pillifarkut. Tukka ei ole koskaan ollut muodinmukaisesti. Luonnonkiharaa ei pysty kahlitsemaan muotimalleihin.
501 farkut ajattelin ostaa ihan ysäriaikojen kunniaksi :D Vaan eipä enää mene sama koko :D