Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tätityylisi? Eli se nuoruuden tyyli, johon olet jämähtänyt?

Vierailija
26.05.2024 |

Minulla bootcut-farkut ja siistimpään pukeutumiseen farkkujen kanssa bleiseri. Näin olen mennyt 90-luvulta asti!

Entä sinun tätityylisi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hippi, aina hippi. Olen syntynyt 1951.

Pitkä tukka, pitkiä liehuvia hameita, puuvillaa ja pellavaa - ei koskaan tekokuituja.

Vierailija
22/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61 v ja nuoruuteni oli siis varmaan 80-luvulla. En kunnolla muista mikä tyyli silloin oli: isot olkatoppaukset ja permaenetattu tukka, turussa kun asuin niin toki ns turkuheitto tai turkutöyhtö. Siihen tyyliin ei voi kertakaikkiaan palata, monestakin syystä.

Joten olen hakeutumassa lähinnä mukaviin, löysiin leninkeihin ja tunikoihin, matalat kengät, talvella uggit. Kun vielä olen työelämässä ja palkkaa saan, niin voin ostaa hyvänlaatuista ja tilata ulkomailta erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90luvulla jotenkin outolintu kun miula oli aina kolitsihousut. Nykyään teinit kulkee ylpeinä niissä. Ja minä 🤣. Kolitsihousut,toppi ja villatakki. Jotkut alkaa Keski-iässä pukeutua rennosti mutta minä olen pukeutunut näin aina.

Vierailija
24/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveälahkeiset farkut,tennarit ja flanellipaita. Sekä ennenkaikea rastat,omaa tukkaa ja keikkuneet päässä ysiluokasta asti. 

Sori, mutta rastat on ihan karmeat ja sopii vain jamaikalaisille huumehörhö-muusikoille. Ei ole valkoisen ihmisen juttu, antaa huonon kuvan ihmisestä.

Vierailija
25/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hippi, aina hippi. Olen syntynyt 1951.

Pitkä tukka, pitkiä liehuvia hameita, puuvillaa ja pellavaa - ei koskaan tekokuituja.

Mulla tuli mieleen se 90 päivää morsiamena-ohjelman liehuvahelmainen hippimummo Debbie 😄

Vierailija
26/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsitennarit, pillifarkut ja löysähkö paita. 63v henkisesti nuori. 

Vierailija
27/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveälahkeiset farkut,tennarit ja flanellipaita. Sekä ennenkaikea rastat,omaa tukkaa ja keikkuneet päässä ysiluokasta asti. 

Sori, mutta rastat on ihan karmeat ja sopii vain jamaikalaisille huumehörhö-muusikoille. Ei ole valkoisen ihmisen juttu, antaa huonon kuvan ihmisestä.

Ne on takut. Me joilla niihin ei liity uskonnollista vakaumusta  puhumme takuista. Paitsi näköhään tuo kelle vastasit.

Vierailija
28/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tank top kaiken alla. 

Vierailija
29/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeksi kynitty kanan p e r s e tukka. Semmonen blondattu.

Vierailija
30/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1980 ja jämähtänyt grungetyyliin: Flanellipaidat,ruskean sävyiset kukkamekot,maiharit,nenärengas,nahkannyörissä riipuksia,punaiseksi värjätty hiirenhäntä roikkumassa pitkin naamaa ja ruskea huulipuna. Näytän samalta kuin kasiluokan luokkakuvassa,ryppyjä vaan tullut ja  pigmenttiviikset.

Vierailija
31/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoruuden tyyli vaan tätityylini nyt eli vaelluskengät ja -vaatteet. Nuoruudesta saakka kuitenkin r-collectionin anorakit. Vm-60

Vierailija
32/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 1980 ja jämähtänyt grungetyyliin: Flanellipaidat,ruskean sävyiset kukkamekot,maiharit,nenärengas,nahkannyörissä riipuksia,punaiseksi värjätty hiirenhäntä roikkumassa pitkin naamaa ja ruskea huulipuna. Näytän samalta kuin kasiluokan luokkakuvassa,ryppyjä vaan tullut ja  pigmenttiviikset.

Niin hyvin kuvailtu, että näen sut sieluni silmin 😅

Vierailija
33/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superstrechit pillifarkut, trikoopaidat, juoksutrikoot. Pitkät hiukset auki ja vaaleat raidat. Mielestäni monet, jotka oikein pukeutumalla pukeutuvat trendijuttihin näyttävät huvittavilta, jotkut vaatteet ihan päälleliimatuilta.

Vierailija
34/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut, parkatakit, tuubihuivit. Ja olen syntynyt 1984, eli nuo olivat muotia minun ollessani 20 ja 30 ikävuoden välillä.

Vierailija
35/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani pidin hameita, korkkareita ja bleisereitä. Nyt 40v myöhemmin en em. omista ja mäkin kuljen farkuissa, teeppareissa ja lenkkareissa. 

Vierailija
36/36 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jämähtänyt