Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan kesäpukeutumista yli kaiken

Vierailija
26.05.2024 |

En osaa pukeutua kesällä mitenkään. Ja koska täällä kuitenkaan aletaan heti puhumaan painosta, niin kyllä, minulla on n. 20 kiloa ylipainoa. Vinkkejä, miten ylipainoinen voisi pukeutua kauniisti ja tyylikäästi? Mekot ei sovi, enkä tykkää niistä. 

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tuota, että antaa sirojen nilkkojen näkyä. Minulla on siro luusto eli on nuo sirot nilkat sekä pieni jalka, mutta minusta ne nimenomaan näyttää näin ylipainoisella punkerolla lähinnä siansorkilta ja siltä kuin nilkat ja jalkaterät olisi jotenkin surkastuneet.

Joo, voi olla vain omissa silmissä tämä mutta itseäni tuo häiritsee hurjasti ja siksi en pidä ikinä mitään siroja kenkiäkään vaan yritän sillä kengän muhkeudelle häivyttää tuota kontrastia edes vähän.

Joo itse asiassa tarkoitinkin juuri sitä, että sirot nilkat saa näkyä, mutta kengän pitäisi olla enemmän sellainen vahvaraaminen, miten sen nyt ilmaisisi.  Siro ohutpohjainen avokas tai balleriina ei käy, kaikkein vähiten  korkokenkä.  Pohjan pitää olla paksu eikä kärkikään saa olla liian suippo. Silloin se antaa sopivan kontrastin muulle olemukselle, mutta nilkan sirous saisi näkyä.  Nykyään on onneksi tarjolla korokepohjaisia kenkiä paljonkin ja kengän sellainen robusti vaikutelma tasapainottaa kokonaisuutta.

Kadehdin siroja nilkkojasi.  Minulla kun jalat on melkein yhtä tasapaksua pötköä ylhäältä alas,  saan aina miettiä, miten pukeudun.  On helppo sanoa, että laita pitkikset, mitkä peittää nilkat, mutta ei sekään ole hyvän näköistä.  Näytän sitten liian raskaalta, koska jalat on lyhyet.  Caprit ei käy, mutta juuri ja juuri sopivan nilkkapituiset housut käy ja niiden kanssa korkeapohjaiset lenkkarit tai vastaavat.  Juuri tuo pohjan vahvuus on tärkeätä.

Vierailija
142/145 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa ihana päästä johonkin muuttumisleikkiin stailattavaksi, mutta ne on noita naistenlehtien juttuja, joissa sitten olisi julkisesti esillä ja siihen minusta ei olisi.

Suurin osa niistä on ihan kauheiksi tehty.  Kampauskin kaikille sama, mahdollisimman mitätön.

Kokeilin kerran kaupassa yhtä neuletta, jota ne sen mallin päällä esitteli ja se näyttikin siinä ihan kauniilta.  Se oli itse asiassa ihan järkyttävän raskasta neuletta ja täysin mitäänsanomaton, suora lötkö.

Lehden kuvassa "muuttuja" oli pantu pyörähtämään niin, että helma näytti tyköistuvalta ja koko vaate kevyeltä ja ilmavalta.  Värikkään ei ollut luonnossa yhtä raikas kuin studiokuvassa.

Että pöh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä esittelee vaatteitaan.Hienoja.

Vierailija
144/145 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan vaan kotimaisia tunikoita. Löytyy netistä vaikka kui paljon.

Löytyy joo, mutta suurin osa on aivan kamalaa kaapumallia rumalla kuviolla.

Totta.  Esimerkki hiukan kalliimmasta:  muumikuvioiset tunikat.  Kapeat, tiukat hihat, kuumat.  Paksua kangasta, suora malli.  Ei siis minkäänlaista istuvuutta.  Tehty suoravartaloiselle laihajäseniselle rinnattomalle mallinukelle.

Muut:  valtavat kaula-aukot, pussihihat, tummakuvioiset, rumanväriset, trikoota tai jotain vastaavaa.  Rekit näitä täynnä.  Niin rouvamallisia kuin ikinä olla voi.  Ikäänkuin ennenvanhainen äitiysmekko, katkaistu nivusten kohdalta.  Puuttuu vaan ne harmaat crimplenehousut siitä viereisestä rekistä, että tässä teille verraton asu, olkaa hyvä!

Vierailija
145/145 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä päälläni t-paita ja löysähköt trikoota olevat shortsit/caprit/mitkälie polvihousut. Jos haluan olla siistimpi, niin laitan siistimmät shortsit. Mulla on bermudashorseja ja sitten on vähän pidempiä caprimallia olevia housuja. Mulla on t-paitoja, sitten jotain vähän nätimpiä lyhythihaisia ja jokunen hihaton paitakin. Käytän myös mekkoja kesällä, niitän on kolme erilaista.

En ole tajunnut edes pohtia, että miltähän mun nilkat/polvet tai muut ruumiinosat näissä näyttää, enkä kyllä rehellisesti sanottuna kiinnitä huomiota kanssaihmistenkään mittasuhteisiin tai huomaa, että näyttääkö joku pitkäselkäiseltä/pitkäsääriseltä/paksunilkkaiselta/joku muu adjektiivi. Mä vaan ostan semmosia vaatteita, että ne tuntuu ja näyttää kivalta.