Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin jouluvalot ketuttaa

Vierailija
26.05.2024 |

Jos ne palaa vielä juhannuksena, niin olen harkinnut naamioituvani ja meneväni katkaisemaan johdot.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä roikkuu ränni.

Mä tarjoutuisi korjaamaan, jos olisit naapurini. En viitsisi katsella.

Ok. Miestä ei kiinnosta korjata.

Mä tekisin miehen elämästä varsin hankalaa niin kauan, että asia tulisi hoidettua. Meillä miehellä ei olisi kivaa, jos ränni roikkuisi. Tosin se kyllä itsekin ymmärtäisi hoitaa homman.

Meillä ihan normaalia,  ettei tee mitään remppaa ja kaikki tekemättä. Ei siihen mikään auta. Parempi kun ei välitä asiasta.

Rupea vittuilemaan kovemmalla särmällä. E

Saamattoma paska mies ei ansaitse vaimon tekemää ruokaa.

Vierailija
22/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat naapurille viestin postilaatikkoon, jossa luvataan armonaikaa juhannukseen asti.

Mikäli varoitus ei toimi, ryömit sivuleikkurit hampaissa naapurin puolelle naamioituneena yön pikkutunneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ärsyttää, sillä naapurin vilkkuvat, räikeät koriste/jouluvalot ympäri vuoden ovat parvekkeella päällä. Pimeän ajan käsittää mutta koko vuoden jatkuvasti.

Vierailija
24/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normoja ärsyttää :D

Vierailija
25/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä yhden tyypin joka pitää jouluvaloja juuri sen takia et ihmiset kummastelee. Kai sekin jotain huomionhakua. Et sä kyllä tohon voi oikein puuttua mitenkään. 

Vierailija
26/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä roikkuu ränni.

Mä tekisin miehen elämästä varsin hankalaa niin kauan, että asia tulisi hoidettua. Meillä miehellä ei olisi kivaa, jos ränni roikkuisi. Tosin se kyllä itsekin ymmärtäisi hoitaa homman.

Meillä ihan normaalia,  ettei tee mitään remppaa ja kaikki tekemättä. Ei siihen mikään auta. Parempi kun ei välitä asiasta.

Rupea vittuilemaan kovemmalla särmällä. Ei se sitä kauan jaksa kuunnella. Helpommalla korjaa

Two peas in a pod, olet siis itse samanlainen.

Vierailija
27/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä roikkuu ränni.

Humanistit omakotitaloissa ei ymmärrä tai osaa hoitaa yksinkertaisiakaan hommia. Pahinta on muuttaa omakotitaloon ja mennä kerrostalopojan kanssa naimisiin.

Vierailija
28/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä roikkuu ränni.

Humanistit omakotitaloissa ei ymmärrä tai osaa hoitaa yksinkertaisiakaan hommia. Pahinta on muuttaa omakotitaloon ja mennä kerrostalopojan kanssa naimisiin.

Paras mies on maalaistalotaustainen korkeakoulutettu mies. Silloin kaikki asiat hoituu ja rahakaan ei ole ongelma.

Vierailija
29/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi sentään, tuijotatko ympäri vuorokauden naapuriin. Eikö sinulla ole yhtään mitään tekemistä, kun pitää kytätä naapureita.

Valot ovat, kuten todettua, koriste-, yö-, lisä- ja kasvivaloja, joita tarvitaan mm. huonekasvien kasvattajille, vanhoille, jotka liikkuvat myös öisin vuoteen ja wc:n väliä, etteivät kompastu mattoon, meille kaunosieluille, jotka tykkäämme enemmän valosta kuin pimeästä tai hämärästä myös sisätiloissa ja aina on nurkkia ja kohteita, jotka tarvitsevat lisää valaistusta.

Keksi jotain järkevää tekemistä ja käännä nokkasi toiseen suuntaan ja lakkaa tuijottamasta naapureita.

Vierailija
30/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä roikkuu ränni.

Arvaa miksi me asutaan kerrostalossa.

Vierailija
31/33 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täälläkin naapuri pitää vilkkuvia ja jatkuvasti vaihtuvia valoja päällä. Ei näy suoraan olohuoneeseen. Näkyy kun katsoo ikkunasta tiettyyn suuntaan.

Vierailija
32/33 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle ja raportoi tänne, miten tilanne etenee! Olen myös harkinnut naapurien jouluvalojen repimistä irti. Kaunis, hyvinhoidettu, pieni taloyhtiö, kaikilla muilla kauniit kesäkukat ja yhdellä ne hikiset jouluvalot siinä aina ohikulkiessa pistää silmään.

Vierailija
33/33 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole jouluvaloja, mutta löytyy koristevalot parvekkeelta joita käytetään vuoden ympäri.

Meillä on etupihan kahdessa vanhass syreenipensaassa valosarja päällä vuoden ympäri. Ihan keskellä yötä on niin pimeää nyt, että ne valaisee, päivällä niitä ei huomaa. 

Asutaan landella, ei naapureita lähellä, eikä mtn katuvaloja lähimmän 30 km etäisyydellä.