Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä taas kokemuksia täynnä. :D (kyllä se nyt jo naurattaa..)

Ensin syödään ruoka ja jälkkäriä ja namia vähän ja sitten tulee tuntikausien päästä huono olo, oksennan kaiken päivän aikana syömäni mössön niin että ne vikatkin pahanmakuset nesteet lentää sieltä masun pohjasta. Nousen sieltä pytyn viereltä ylös niin nenästä alkaa valumaan verta ihan seulana. Nyt sitten pääsin jo pois sieltä vessasta, mutta vartti meni varmaan ihan vaan tän typerän nenän kanssa. Nyt sitten heikottaa ja pitää juoda laihaa mehua, kun kaikki muu kuvottaa. Yök!

Eipäs TAPPI roikoteta sitä alahuulta, kato täällä vanhemman sana on laki. ;) Sinähän se nuorempi kuitenkin olet, joten me elähtäneet täällä määrätään. :D

Ai, että jos johonkin sattuu niin särkylääkettä vaan? Onpas outoa.. Siis ihan loogistahan se, mutta kun tajusin just, että mulla ei oo ollut migreeniä laisinkaan sitten alkuraskauden! Ei oo tarvinnut ottaa yhtään särkylääkettä. (paitsi eilen, kun itkin ja tuli pää kipeeksi, mut sitähän ei tähän lasketa..=)) Ja kaikkea mille olen allerginen ni oon voinut puputtaa ihan huoletta nyt. Aatelkaa nyt hitto, jos se kaikki muuttuu het, ko lapsi on syntynyt. Inhottavaa! :( Kun ainoat hedelmät mitä mä voin syödä ilman niit algeriaoireita on banaani ja vesimeloni..

Nyt mä menen laittamaan saunaan kaikki veet sun muut valmiiksi, että hikinen mieheni pääsee treenien jälkeen pesulle. Minä pesen selän. Ainakin...... ;-)

Papupää

Vierailija
22/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAIUS;

Hyvä että oot yhä yhessä koossa, ja varokin posahtamasta vielä! Etenki jos rikot koneen etkä pääse siitä kertomaan.

PAPU;

mutku mä oon nuorin (ainaki vissii?, no nuorimmaisia ainaki) ni mulla on oikeus teihin vanhuksiin nähden uhmata..senkin vanhat harput *virn* Ehkä mä jotain kuuntelen, mut ihan vähä vaa. koirankarvan verran.

Mä kävin jo koiran kans pienellä lenkilläkin..nyt taas öllö olo, miks se tulee vasta jälkeepäin?? Tulis sillon kun jotain tekee että tietäs lopettaa ajoissa :( keljua tämmöne.

Kahvillaki kävin (ja söin SOKERITTOMAN pullan - jestas miten alas sitä voikaan vajota), mutta ei siel ollu mun lisäks ketää..kaupassa sentäs näin pari ihmistä. Tylsää on..

T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Caius ei ole karannut synnyttämään :D.

Tappi: sen takiahan mäkin uhmaan muiden neuvoja, kun on niin paha uhma *virn*, kuuluu asiaan.

Kävin tänään ostamassa vauvalle tarvittavat tarvikkeet ja tarpeet petareiden ompeluun. Löysin vauvalle söpön pinkin hatun :D. Mutta kyllä meni rahaa, ostin samalla ruokaa ja vähän vaatetta pojallekin.

Vierailija
24/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin taasen tylsä lauantai....Joo mein mimmulainen vínkuu taas,ei hauku ovikelloo eikä muutenkaa,mut tuo vinkuminen ottaa aivoon välillä ihan urakalla!!Vessaanka ei pääse ilman vinku konserttoa,vaik ois just tultu lenkiltä en tajuu mikä vaivaa..Ärsyttävää!!Se on ollu aina tommone,et tuskin mitenkää raskautee liittyvä ilmiö.Pässi vaan tuo piski.Miul on muuten mimmistä kuvia iltasanomien lemmikit osiossa,hakuun ku laittaa lähettäjäks mimmin mamma ja sit kuvaa ku klikkaa ni useempi kuva löytyy jos jotai kiinnostaa otusta vilkasta ja jos vaik on tylsää muillakin ku miul... ;)

Harmi kun ei asuta omakotitalossa et ois piha mihin vois ton laskee telmimää.Ei viitti tähän rivarin pihalle lykätä ku on niin hyväntahtone hölmäke et kaikki pitää mennä innolla moikkaamaa ja se hökellys,varmaan sais naapurit slaakin.Kiltti se on kuitenki ku mikä mut voi joitain vähä pelottaa ku tulee aina nii hurjaa vauhtia..

Tappiii!!!Et varmasti oo nuorin,ainakaan henkisesti!! ;))) Olo on välillä ku ois 15 vee...vaik ei tuota nyt paljoo enempi ookkaa lasissa,maanantaina tulis 24 täytee.Hmph...Mitähän tekis???Kun ei sais tehä taas mittää...Ei puhettakaa et tarttusin lumikolaan tai imuriin nyt,kyl sen verra säikäytti se poli reissu vaik sanovatki et ei mikää hengenhätä oo kotiin vaan ja lepoa...Mutku mie en jaksais levätä.. :' ( Ääh...taijan pestä pyykkiä,se ei liian raskasta puuhaa ja kun saa ne tungettua rumppariinki sit vaan suoraa.

mammuliini tylsistyy vuorostaan

Vierailija
25/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caius piähän sieki viel jalat ristissä!!! :)

Vierailija
26/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, veljentyttö sai tänään poikavauvan! Kyseinen veljentyttö on vain 6 vuotta mua nuorempi, eli musta tuli jo varhain täti. Meidän sisaruksilla on suuret ikäerot, jota en omille lapsilleni halua.

Sitten kysymyksiin:

1.Kauanko yhdessä miehesi kanssa?

2.Montako lasta oli/on ajatuksissa,toteutunut?

3.Kahvinjuonti,normaalisti/raskausaikana ?

4.Inhokki/mieliruoka raskaana/normaalisti?

5.Raskausarvet,onko tullut,milloin?

6.Mies mukana raskaudessa,neuvoloissa,ultrassa?Synnytyksessä?

1. 4,5 vuotta joista 3,5 naimisissa.

2. 2 tuntuu hyvältä määrältä, kolme olis maksimi. Ehkä jäädään tähän.

3. Normaalisti sekä raskaana ollessa menee kahvia 1-3 kuppia päivässä, aina ei sitäkään tai sitten korvaan sen teellä.

4. Lähes kaikki menee sekä normaalisti, että raskaana. Paitsi kun on pahoinvointia. Poikaa odotellessa en kyennyt syömään 3 kuukauteen jauhelihaa, nyt ei ole sitäkään " ongelmaa" . Suosikkia on ehkä poronkäristys muusilla ja puolukkahillolla. Enpä oo sitäkään aikoihin syönyt. Hedelmiä menee paljon, varsinkin ananasta, appelsiinia ja omenaa. No inhoruuista löytyy lähes kaikki makkaraa tai nakkia sisältävät ruuat. Menee kyllä nekin, tosin hyvin harvoin nautittuna. Niistä tulee pahaolo. En tiiä miksi.

5. Edellisessä raskaudessa tuli rv 35 ->. Kivasti ehti revetä 4 viikon aikana. Nyt maha on isompi, joten tulee varmasti lisää...

6. Mies on mukana kaikissa ultrissa sekä synnytyksessä. Neuvoloissa ei ole ollut raskausaikana (on aina silloin töissä). Pari kertaa on sattumalta ollut lomalla pojan neuvolakäynnin aikaan.

Herkkulakosta joku kyseli. Ihan kivasti on mennyt. En aikonutkaan ihan totaalikieltäytyjäksi. Kunhan sais karkit pois. Niitä on menny ehkä kerran viikossa, nyt ei sitäkään. Pullaa leivoin tänään, mutta en siihenkään ole mitenkään hullaantunut. 2 kpl söin maidon kanssa, eikä tee enempää mieli. Mun olis varmaan järkevintä ryhtyä leipä- ja jogurttilakkoon. Ne tuntuu olevan mun heikkouksia. Vaikkakin jogurtti on rasvatonta ja sokeritonta, leipä ruosleipää. Ja hedelmissäkin on sitä hedelmäsokeria...

Ilta jatkuu. Sain nukuttua pitkät päiväunet, joten jaksaa taas valvoa illasta. Poika nääs taas varmaan haistoi, että isi on kotona ja heräsi jo heti seiskalta. Annoin isin nukkua ja heräsin touhuamaan pojan kanssa. Jospa sit olis mun vuoro nukkua huomisaamuna.

rimma 33+3