Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mikä olisi motiivinne jos ottaisitte yhteyttä kymmenien vuosien takaiseen ex-poikaystäväännek

Vierailija
25.05.2024 |

tässä välissä ei olisi ollut mitään yhteydenpitoa ja sitten laittaisitte viestiä.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, että osaa olla tiukkapipoista porukkaa. Ei ihme, että tässä maassa voidaan pahoin ja on erittäin vaikea löytää aikuisena ystäviä, kun edes vanhoihin ystäviin ja tuttuihin ei saisi joidenkin mielestä olla yhteydessä. 

Olen itse ollut ihan avoimin mielin, kun joku on ottanut yhteyttä. Mutta jos sitten kumminkin tuntuu, että ollaan liian eri maailmoista, niin sitten se yhteydenpito kyllä vaan jää. Tuppaa kyllä jäämään melkein kaikkien kanssa. 

Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että olen mielelläni kaveri tai ystävä exien ja sentapaisten kanssa. Paitsi pari on, joihin ei kiinnosta pitää yhteyttä. Toinen on tosi ärsyttävä ja toisen kohdalla en halua, että se luulee mitään, oli vähän takertuvainen, eikä ehkä ole mitään yhteistä. Mutta jos se ottaisi yhteyttä, niin vaihtaisin kuulumiset. Ai niin, yksi teki oharit ja vielä valehteli siitä, joten en halunnut olla enää tekemisissä, mutta jos nyt ottaisi

Ei kukaan ole sellaista sanonut, ettei saisi olla yhteydessä vanhoihin ystäviin ja tuttaviin.  

Olen samaa mieltä siitä, että aikuisena on vaikeampi ystävystyä kenenkään kanssa, joten mistäpä sitä tietää, jos toinenkin osapuoli olisi ystävyyttä vaille. Esimerkiksi erotessa ja leskeytyessä ystävien merkitys kasvaa ja ystäväpiiri voi muuttua. 

Ystävystyminen vaatii sekä taitoa että tuuria aikuisiässä. 

Vierailija
122/124 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivi voisi olla mikä tahansa riippuen siitä, miten suhtaudun kyseiseen henkilöön ja mikä tilanteeni on. Todennäköisesti en kyllä ottaisi yhteyttä, jos suhtautuisin kovin kielteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysellä kuulumisia ja muistella naureskellen menneitä. Ei sen kummempaa.

Vierailija
124/124 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulumisten kysyminen. Mikäli mieskin ajattelee näin, hän kyllä vastaa jos käytöstapoja löytyy, mutta jos mies ajattelee naisen haluavan häneltä jotain, vaikkakin tämä olisi väärä tulkinta, niin jättäisi vastaamatta, joka olisi aika moukkamaista.

Minä jätin vastaamatta koska tiesin että "kuulumisten" kyselyt eivät olleet vilpittömästi esitelty.