Naiset, mikä olisi motiivinne jos ottaisitte yhteyttä kymmenien vuosien takaiseen ex-poikaystäväännek
tässä välissä ei olisi ollut mitään yhteydenpitoa ja sitten laittaisitte viestiä.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vanha suola janottaa. Tai sitten on alkanut käymään läpi elämäänsä, menneitä suhteita, vanhoja traumoja ja joku seikka jäänyt vaivaamaan, minkä haluaisi selvittää. Itsellä vähän tuollainen tilanne
Minulla juuri tuo elämän läpikäyminen ja seikat jotka ovat jääneet vaivaamaan ja joihin haluaisi selvyyden. Laitoin viestiä johon mies ei vastannut. Olimme nuorina samoista lähtökohdista, mutta nyt hän varmaan katsoo olevansa ihan liian hieno minulle. Toki minäkin olen meriittini elämässäni ansainnut, mutta sitähän hän ei tiedä kun ei vaivaudu vastaamaan. Toisin kun hän, minä en niitä somessa hehkuta julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Halu tietää mitä kuuluu.
Minä nimeomaan EN halua tietää mitä kuuluu, en ottaisi ikinä yhteyttä.
Olisin halunnut selvittää asioita, kun en nuorempana osannut. Pyytää anteeksi ja kiittää kaikesta hyvästä.
Pari päivää sitten oli ketju jossa joku teki näin koska hänellä oli syöpä. Mies luuli että nainen oli vonkaamassa eikä tämä kuoleva ihminen jaksanut selittää asioiden laitaa vaan antoi olla
Tarvitsin muuttoapua ja jotain auton kanssa oli ongelmaa. Ei muuta syytä eikä kiinnostusta
Vierailija kirjoitti: Pari päivää sitten oli ketju jossa joku teki näin koska hänellä oli syöpä. Mies luuli että nainen oli vonkaamassa eikä tämä kuoleva ihminen jaksanut selittää asioiden laitaa vaan antoi olla
Tässä juuri näkee miehen tai ehkä jopa miesten, ajatusmaailman sisällön. Aina on kyse vain heistä, he ovat niin valovoimaisen upeita että vuosien päästäkin heidän upea seura ja rakkaus kelpaa ja sitä jopa anellaan. Apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Pari päivää sitten oli ketju jossa joku teki näin koska hänellä oli syöpä. Mies luuli että nainen oli vonkaamassa eikä tämä kuoleva ihminen jaksanut selittää asioiden laitaa vaan antoi olla
Tässä juuri näkee miehen tai ehkä jopa miesten, ajatusmaailman sisällön. Aina on kyse vain heistä, he ovat niin valovoimaisen upeita että vuosien päästäkin heidän upea seura ja rakkaus kelpaa ja sitä jopa anellaan. Apua.
No siinä miettimistä näille "kyselisin vain kuulumisia"-naisille, voiko ihminen olla niin sinisilmäinen?
Haluaisin kuulla miten elämä on sujunut ja ehkä pyytää anteeksi tai avata sitä, että olen jälkeenpäin miettinyt ja hoksannut omat virheeni/ osuuteni siihen, miksi suhde kariutui. Ehkä haluaisin sanoa toiselle, että hän ei tehnyt mitään väärin vaan olin itse silloin kypsymätön eivätkä vuorovaikutus/tunnetaidot olleet vielä kehittyneet riittävästi toimivan parisuhteen muodostamiseen.
Melko epätodennäköistä, että olisin yhteydessä johonkin satunnaiseen tapailutyyppiin. Tuon nykyiseen kanssa olen kuitenkin kulkenut yksissä jo 30 vuotta ja hyvin viihdytään yhdessä. Yhden tilamyymälästä on haettu joskus grillattava ohiajaessa, ei herättänyt mitään ajatuksia.
Kyselin hiljattain kuulumisia ensirakkaudeltani 25 vuoden takaa ja vastaukseksi sain eston. Ilmeisesti vain toinen meistä on kasvanut aikuiseksi.
Laskuhumala ja nostalgia, kaipuu johonkin mut tod näk ei tähän poitsuun, vaan yleisesti siihen maailmaan ja elämään jota silloin oli
Kerroin, että näin jälkikäteen olen tajunnut hänen olleen ped0fiili.
Vierailija kirjoitti:
Ositussopimus jäi tekemättä v. 1991. Pyysin siihen allekirjoituksen. Oli kummankin perikunnan etu.
Ei riitä allekirjoitus. Pitää olla myös esteettömät todistajat
Saisiko tähän samaan ketjuun myös miesnäkökulmaa, että mitä mies ajattelee jos nainen vuosikymmenten takaa laittaa viestiä? Onko ensimmäinen ajatus, että nainen vonkaa tai vanha suola janottaa?
Ehkä hän tulisi mieleeni ja haluaisin kysyä, mitä hänelle kuuluu nykyään?
Jos olisin ollut todella rakastunut ja pitänyt miehestä aidosti, niin yhteydenotto kertoisi siitä, että haluan olla jollakin tavalla yhteyksissä edelleen, vaikka ei olisi enää romanttisia eikä seksuaalisia tunteita.
Mutta jos mies ei olisi merkinnyt minulle paljoa enkä arvostaisi, niin yhteydenotto tarkoittaa minun haluavan jotakin. Oli se seksiä, rahaa, auton lainaamista tai muuta hyötyä. Koskaan en ole ottanut yhteyttä merkityksettömään mieheen ilman hyötytarkoitusta.
Tekisi mieli ottaa yhteyttä, koska aina välillä mietin mitä hänelle kuuluu, mutta en kehtaa. Tuntuu, että on joku kirjoittamaton sääntö, että entisiin ei saa olla yhteydessä, koska se olisi jotenkin sopimatonta.
En kehtaa oikein vanhoihin kavereihinkaan olla yhteydessä, vaikka itse ilahtuisin valtavasti jos joku vuosikymmenten takaa ottaisi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla, mitä heille kuuluu. Olen ottanutkin yhteyttä joihinkin entisiin kumppaneihin ja vuosien takaisiin ystäviin pitkien aikojen jälkeen, koska olen sitä ihmistyyppiä, joka muistelee paljon menneitä ja ikävöi ihmisiä, mutta ei siinä sellaista "vanha suola janottaa" -ajatusta ole koskaan ollut. Jos olen joskus jostakusta pitänyt riittävästi ollakseni hänen kanssaan suhteessa, pidän hänestä jollain lailla loppuikäni ja muistelen toisinaan lämmöllä. Joskus tulee mieleen kysyä kuulumisia.
Huh, todella kiusallisia ovat tuollaiset yhteydenotot. Siihen nimittäin on aina syynsä miksi yhteydenpito on lopahtanut.
En itse ottaisi poikaystävään yhteyttä mistään syystä, mutta kuten tämä vastaaja kertoo, niin syynä voi olla vaikka kuulumisten kysely.
Vanha suola janottaa. Tai sitten on alkanut käymään läpi elämäänsä, menneitä suhteita, vanhoja traumoja ja joku seikka jäänyt vaivaamaan, minkä haluaisi selvittää. Itsellä vähän tuollainen tilanne