Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kiinnostaa tai mitä arvostat miehen tinderprofiilissa?

Vierailija
25.05.2024 |

Ennenkuin alan omaani laatimaan, ajattelin kysyä teiltä asiantuntijoilta.

Olen enemmänkin naamatusten omalla mukavuusalueellani, mutta nykyään on niin vähän ihmiskontakteja kaikenlaisista syistä johtuen että apukeinoihin on turvauduttava.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen. Oli vähän mahaa joo, ihanasti karvaakin masussa/rinnassa, mikä on minusta miehekästä. Mutta oli muutenkin skrode eli lihastakin ja hyvä kunto, leveä ja leveät hartiat.

Olette molemmat miessukupuolisia, tosin sinä btm.

Vierailija
62/66 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiinnostaa syvälliset, ystävällisen näköiset miehet :)  Pidän paljon buddhalaisuudesta, joten on iso plussa jos mieskin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poseerauskuva mahdollisimman ison kuolleen kalan kanssa ja oluttölkki jokakuvassa kädessä

Vierailija
64/66 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kuva on automaattinen hylkäys, eli kirjoita jotain itsestäsi. Laita kuva, missä näytät oikeasti itseltäsi. Älä valehtele pituuttasi ainakaan yli viittä senttiä. Kerro selkeästi, haluatko lapsia vai et, ja onko sinulla lapsia vai ei - tässä asiassa kaikki epämääräisyys tai vaiheilu on lähes aina pahasta. 

Vierailija
65/66 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sellainen thirst trap vastaan että en ole eläissäni nähnyt. Profiiliteksti alkoi näin:

TYKKÄÄTKÖ HYVÄSTÄ RUOASTA!

Minä osaan kokata hyvin, olen nallekarhu, tykkään halata jne.

Kuvissa ihana, hymyilevä nallekarhumies. Pakko sanoa että harkitsin hetken muuttaiskohan toiselle puolelle Suomea tuon miehen takia! Että siinä sulle hyvä profiili.

Söpöä :)  olisit nyt ainakin tykännyt, ehkä mies olisi ollut halukas muuttamaan sinun lähelle :D

Vierailija
66/66 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna. Se on ainut millä on merkitystä. Siihen ihmisarvo perustuu .