Mikä kiinnostaa tai mitä arvostat miehen tinderprofiilissa?
Ennenkuin alan omaani laatimaan, ajattelin kysyä teiltä asiantuntijoilta.
Olen enemmänkin naamatusten omalla mukavuusalueellani, mutta nykyään on niin vähän ihmiskontakteja kaikenlaisista syistä johtuen että apukeinoihin on turvauduttava.
Kommentit (66)
Itseä kiinnostaa syvälliset, ystävällisen näköiset miehet :) Pidän paljon buddhalaisuudesta, joten on iso plussa jos mieskin tykkää.
Poseerauskuva mahdollisimman ison kuolleen kalan kanssa ja oluttölkki jokakuvassa kädessä
Pelkkä kuva on automaattinen hylkäys, eli kirjoita jotain itsestäsi. Laita kuva, missä näytät oikeasti itseltäsi. Älä valehtele pituuttasi ainakaan yli viittä senttiä. Kerro selkeästi, haluatko lapsia vai et, ja onko sinulla lapsia vai ei - tässä asiassa kaikki epämääräisyys tai vaiheilu on lähes aina pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen thirst trap vastaan että en ole eläissäni nähnyt. Profiiliteksti alkoi näin:
TYKKÄÄTKÖ HYVÄSTÄ RUOASTA!
Minä osaan kokata hyvin, olen nallekarhu, tykkään halata jne.
Kuvissa ihana, hymyilevä nallekarhumies. Pakko sanoa että harkitsin hetken muuttaiskohan toiselle puolelle Suomea tuon miehen takia! Että siinä sulle hyvä profiili.
Söpöä :) olisit nyt ainakin tykännyt, ehkä mies olisi ollut halukas muuttamaan sinun lähelle :D
Iso muna. Se on ainut millä on merkitystä. Siihen ihmisarvo perustuu .