Mikä kiinnostaa tai mitä arvostat miehen tinderprofiilissa?
Ennenkuin alan omaani laatimaan, ajattelin kysyä teiltä asiantuntijoilta.
Olen enemmänkin naamatusten omalla mukavuusalueellani, mutta nykyään on niin vähän ihmiskontakteja kaikenlaisista syistä johtuen että apukeinoihin on turvauduttava.
Kommentit (66)
No kerro ensin agorafobiastasi ja sitten verbaali-ilotulitat menemään kertomuksen elämästäsi ja haluistasi. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen thirst trap vastaan että en ole eläissäni nähnyt. Profiiliteksti alkoi näin:
TYKKÄÄTKÖ HYVÄSTÄ RUOASTA!
Minä osaan kokata hyvin, olen nallekarhu, tykkään halata jne.
Kuvissa ihana, hymyilevä nallekarhumies. Pakko sanoa että harkitsin hetken muuttaiskohan toiselle puolelle Suomea tuon miehen takia! Että siinä sulle hyvä profiili.
Oi mäkin lähtisin tämän kelkkaan. Mistä päin Suomea löytyy nallekarhu joka kokkaa hyvää ruokaa?
Millainen mies on nallekarhu? Ylipainoinen ja paksuposkinen? Karvainen?
Helsingin Nallebaarissahan niitä on. Tosin taitavat tykätä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen thirst trap vastaan että en ole eläissäni nähnyt. Profiiliteksti alkoi näin:
Kuvissa ihana, hymyilevä nallekarhumies. Pakko sanoa että harkitsin hetken muuttaiskohan toiselle puolelle Suomea tuon miehen takia! Että siinä sulle hyvä profiili.
Oi mäkin lähtisin tämän kelkkaan. Mistä päin Suomea löytyy nallekarhu joka kokkaa hyvää ruokaa?
Tulee mieleen sellainen pyöreä iloinen kasvo jossa hymykuopat ja punakat posket kun on niin innoissaan jostain. Neulottu villapaita päälläkin lämmittää varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulla olisi välitön vasen. Jos joku on niin vajaa että luulee "hyvästä ruoasta tykkäämisen" olevan mainitsemisen arvoista (ihan kuin olisi ihmisiä jotka tykkäävät pahasta ruoasta?!) niin ei voi paljoa älykkyyttä tai persoonaa odottaa. Eli mun neuvo on ihan päinvastainen: älä luettelee miljoonaan kertaan toistettuja itsestäänselvyyksiä, jotka eivät kerro oikeasti yhtään mitään. Tykkään hyvästä ruoasta, tykkään nauraa, läheiset on tärkeitä, hengitän ja olen elossa blaa blaa blaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulla olisi välitön vasen. Jos joku on niin vajaa että luulee "hyvästä ruoasta tykkäämisen" olevan mainitsemisen arvoista (ihan kuin olisi ihmisiä jotka tykkäävät pahasta ruoasta?!) niin ei voi paljoa älykkyyttä tai persoonaa odottaa. Eli mun neuvo on ihan päinvastainen: älä luettelee miljoonaan kertaan toistettuja itsestäänselvyyksiä, jotka eivät kerro oikeasti yhtään mitään. Tykkään hyvästä ruoasta, tykkään nauraa, läheiset on tärkeitä, hengitän ja olen elossa blaa blaa blaa.
Kyllä niitä on monia joille ruoka ei ole elämys vaan vain mahan täyttöä. Ja sitten on niitä kalorinlaskijoita. Ennemmin ottaisin hyvästä ruoasta nauttijan kuin kumpaakaan noista edellä mainituista.
Kerro itsestäsi asioita jotka oikeasti kertovat jotain SINUSTA. Älä toista kliseitä tai kuluneita vitsejä. Kerro tärkeät taustatiedot rehellisesti kuten lasten lukumäärä, tupakointi/Alkon kulutus, jne. Ole rehellinen, vain niin voit houkuttaa ne oikeasti yhteensopivat, eli älä yritä miellyttää massoja tai et miellytä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä nolompaa on peukuttaa omia viestejään kuin olla tätä mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulla olisi välitön vasen. Jos joku on niin vajaa että luulee "hyvästä ruoasta tykkäämisen" olevan mainitsemisen arvoista (ihan kuin olisi ihmisiä jotka tykkäävät pahasta ruoasta?!) niin ei voi paljoa älykkyyttä tai persoonaa odottaa. Eli mun neuvo on ihan päinvastainen: älä luettelee miljoonaan kertaan toistettuja itsestäänselvyyksiä, jotka eivät kerro oikeasti yhtään mitään. Tykkään hyvästä ruoasta, tykkään nauraa, läheiset on
Nuo on ihan eri asioita. Se kalorien laskijakin varmasti silti _tykkää hyvästä ruoasta_. Se tykkääminen kun jo sisältyy siihen _hyvään_ ruokaan. Sellainen ruoka josta ei tykkää, ei ole ihmisen mielestä hyvää. Jos siitä tykkää, se on hyvää. Jokaikinen ihminen, hitto jokainen eläin, tykkää hyvästä ruoasta! Syökö sitä, on ihan eri asia.
Mutta joo, just sun kaltaiset älyllisesti vajaat näitä latteuksia kirjoittelee, kun eivät ymmärrä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tulkitsin tuon niin, että mainostetaan hyviä kokkaustaitoja. Se ei ole itsestäänselvyys. Samaa mieltä siitä, että joku yleinen "tykkään matkustelusta", jonka luet tuhannetta kertaa ei erotu joukosta, eikä myöskään kerro paljon mitään.
Ole luonnollinen äläkä esitä! Ei kaloja, ei autoja, ei mustia aurinkolaseja, ei Elvistelyä. Syö vaikka jätskiä kotisohvalla koiran tai kissan kanssa niin NAM olet varattu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iso ja lihava. Ainakin isomahainen. Iso mies on ok mutta lihaksikas. Lihava ei sytytä. Ei ainakaan isomahaimen. Hyh.
Etsin viitteitä saman ideologian harjoittamisesta kuin omani. Arvot on se juttu mistä lähden liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanot että kannattaa käydä ammattikuvaajalla. Kaikkihan on kauniita tavallaan.
Ammattilainen saa rumastakin kauniin. Sellaisen rumankauniin pottukoiran.
Vierailija kirjoitti:
Aitoutta. Sitä että profiili vastaa profiilin takana olevaa ihmistä iän, ulkonäön, arvojen ja mielipiteiden ja luonteen puolesta. Profiiliin ei kannata keksiä asioita sen mukaan minkä uskoo kiinnostavan naisia. Valheella on lyhyet jäljet.
Ei ole. Naisia on helppo kusettaa, kun ovat niin tyhmiä.
Mä arvostin miehessäni eniten sitä, ettei hän ole tinderissä, tiktokissa, instagramissa eikä muussakaan turhassa somessa. Ihan sama mitä jossain tinderprofiilissa lukisi, ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Ole luonnollinen äläkä esitä! Ei kaloja, ei autoja, ei mustia aurinkolaseja, ei Elvistelyä. Syö vaikka jätskiä kotisohvalla koiran tai kissan kanssa niin NAM olet varattu :)
Eikö silloin kannata laittaa noita kala, auto tai vastaavia kuvia, jos etsii parisuhdetta ja toivoisi siitä (esim. kalastus) yhteistä harrastusta? Saattaa karsia sitten muita pois, että se huomioon ottaen...
- Edes yksi kuva jossa mies hymyilee.
- Kertoo profiilissa onko lapsia, tai haluaako/ei halua niitä tulevaisuudessa.
- Kertoo selkeästi minkälaista suhdetta on etsimässä.
Fb datingissa olen, en Tinderissä, mutta sama pätee sinnekin:
Kuvat ilman hattuja ja aurinkolaseja. Hyvä, jos jossain kuvassa näkyy vähän kroppaakin, ei salipullistelukuvia. Kuvausta niin paljon kuin mahdollista. Minkälainen olet ja mitä etsit. Jos ei pysty monisanaiseen kommunikaatioon, niin sivuutan heti.
Vakavat naamat ja tuijottavat katseet menee myös heti hylkyyn. Kuka nyt haluaa jotain naama norsunveellä olevaa?
Aitoutta. Sitä että profiili vastaa profiilin takana olevaa ihmistä iän, ulkonäön, arvojen ja mielipiteiden ja luonteen puolesta. Profiiliin ei kannata keksiä asioita sen mukaan minkä uskoo kiinnostavan naisia. Valheella on lyhyet jäljet.