Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kiinnostaa tai mitä arvostat miehen tinderprofiilissa?

Vierailija
25.05.2024 |

Ennenkuin alan omaani laatimaan, ajattelin kysyä teiltä asiantuntijoilta.

Olen enemmänkin naamatusten omalla mukavuusalueellani, mutta nykyään on niin vähän ihmiskontakteja kaikenlaisista syistä johtuen että apukeinoihin on turvauduttava.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensimmäisenä se ettei profiilissa ole kuvia miehestä tupakoimassa tai olot tälkkien yms. kanssa. Tyylikäs ravintolaillanviettokuva on ok, mutten henkilökohtaisesti innostuisi puistoissa alkoilevista.

Vierailija
42/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoilua ja nenän kaivamista

Mielellään vielä samanaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli sellainen thirst trap vastaan että en ole eläissäni nähnyt. Profiiliteksti alkoi näin:

TYKKÄÄTKÖ HYVÄSTÄ RUOASTA!

Minä osaan kokata hyvin, olen nallekarhu, tykkään halata jne.

Kuvissa ihana, hymyilevä nallekarhumies. Pakko sanoa että harkitsin hetken muuttaiskohan toiselle puolelle Suomea tuon miehen takia! Että siinä sulle hyvä profiili.

Oi mäkin lähtisin tämän kelkkaan. Mistä päin Suomea löytyy nallekarhu joka kokkaa hyvää ruokaa?

Millainen mies on nallekarhu? Ylipainoinen ja paksuposkinen? Karvainen?

Mulla oli sellainen. Oli vähän mahaa joo, ihanasti karvaakin masussa/rinnassa, mikä on minusta miehekästä. Mutta oli muutenkin skrode eli lihastakin ja hyvä kunto, leveä ja leveät hartiat. Ei partaa. En tykkää parrasta. Hymykuopat. Kiltti ja ihana. Teki hyvää ruokaa. Rakastin ihan hulluna.

Vierailija
44/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli sellainen thirst trap vastaan että en ole eläissäni nähnyt. Profiiliteksti alkoi näin:

Kuvissa ihana, hymyilevä nallekarhumies. Pakko sanoa että harkitsin hetken muuttaiskohan toiselle puolelle Suomea tuon miehen takia! Että siinä sulle hyvä profiili.

Oi mäkin lähtisin tämän kelkkaan. Mistä päin Suomea löytyy nallekarhu joka kokkaa hyvää ruokaa?

Mulla oli sellainen. Oli vähän mahaa joo, ihanasti karvaakin masussa/rinnassa, mikä on minusta miehekästä. Mutta oli muutenkin skrode eli lihastakin ja hyvä kunto, leveä ja leveät hartiat

Tuliko ero oman sekavuuden vuoksi?

Vierailija
45/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen. Oli vähän mahaa joo, ihanasti karvaakin masussa/rinnassa, mikä on minusta miehekästä. Mutta oli muutenkin skrode eli

Minkä sekavuuden? Tuli ero, kun hän muutti mieltään siitä, mitä parisuhteeltaan haluaa. Hän ei enää rakastanut minua tarpeeksi. Pidimme erilaisia asioita tärkeänä parisuhteen kannalta.

Vierailija
46/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen. Oli vähän mahaa joo, ihanasti karvaakin masussa/rinnassa, mikä on m

No eikös tuo nimenomaan ole sekavuutta. Nykyään on niin hankala löytää tervepäisiä ihmisiä. 

Vierailija
47/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet? Jos yli 30, niin yksi asia olisi ehdottoman tärkeää laittaa profiiliin: haluatko lapsia vai et. Jos lapsia on jo niin haluatko lisää.

Olen vela-nainen ja erosin pitkästä parisuhteesta koska suhteen aikana kävi ilmi että mies haluaa ehdottomasti lapsia ja minä taas en. Muuten suhde oli lähes täydellinen. Ero otti todella koville.

En halua enää toista kertaa joutua lopettamaan hyvin alkanutta suhdetta tämän asian takia. Deittisovelluksissa on suurimmalla osalla miehistä todella epämääräinen kuvaus omista lapsitoiveista. Minä laitan nämä kaikki vasemmalle, koska miehellä on teoriassa rajaton aikaikkuna muuttaa mielensä. Etsin miestä, joka on aktiivisesti ja oma-aloitteisesti muodostanut lapsivapaan kannan, ts. jonka pohdinta ei ole jäänyt "ok jos tulee lapsia, ok jos ei tule" -tasolle. 

Useampi kaverini jotka etsivät lapsia haluavaa miestä pyyhkivät myös nämä samat miehen vasuriin, koska heillä alkaa olla kiire perheen perustamisen kanssa. He haluavat miehen jolla on vastaavasti selkeä ja vakaa kanta että lapsia ehdottomasti halutaan.

Siis jos olet yksi näistä vaiheilijamiehistä niin käytä aikaa oman kantasi muodostamiseen ja kun olet varma asiasta, laita se selkeästi näkyville profiiliin. Älä ajattele että voit vain peesailla tulevan kumppanin näkemystä asiassa. Kukaan ei halua perässävedettävää, vain puolittain motivoitunutta miestä lastensa isäksi, eikä kukaan vela-nainen halua lapsikannastaan epävarmaa miestä pitkäaikaiseksi kumppaniksi.

Vierailija
48/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minkä ikäinen olet? Jos yli 30, niin yksi asia olisi ehdottoman tärkeää laittaa profiiliin: haluatko lapsia vai et. Jos lapsia on jo niin haluatko lisää.

Olen vela-nainen ja erosin pitkästä parisuhteesta koska suhteen aikana kävi ilmi että mies haluaa ehdottomasti lapsia ja minä taas en. Muuten suhde oli lähes täydellinen. Ero otti todella koville.

En halua enää toista kertaa joutua lopettamaan hyvin alkanutta suhdetta tämän asian takia. Deittisovelluksissa on suurimmalla osalla miehistä todella epämääräinen kuvaus omista lapsitoiveista. Minä laitan nämä kaikki vasemmalle, koska miehellä on teoriassa rajaton aikaikkuna muuttaa mielensä. Etsin miestä, joka on aktiivisesti ja oma-aloitteisesti muodostanut lapsivapaan kannan, ts. jonka pohdinta ei ole jäänyt "ok jos tulee lapsia, ok jos ei tule" -tasolle. 

Useampi kaverini jotka etsivät lapsia haluavaa miestä pyyhkivät myös nämä samat miehen vasuriin, koska hei

On teillä naisilla kyllä outo järjenjuoksu.

Vierailija
49/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito luonnollinen hymy. Yleinen siisteys olemuksessa ja kuvien taustoissa. 

Kertoo heti elämän perusfaktat (lapset, lemmikit, mitä hakee), sopivat yhteen omieni kanssa.

Mielenkiinnon kohteet samoja kuin itselläni (ainakin osa).

Vierailija
50/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö (tämä ehdottomasti ykkösasia), korkea koulutus, mielenkiintoinen ammatti, joku taiteellinen harrastus, kissan tai koiran omistus, panostus hyviin kuviin. Sellaista. 

Hyvä koulutus=paljon rahaa vaatteisiin ja kosmetiikkaan ja muihin herkkuihin tyydyttämään yltäkylläiset himot ja halut ja saada dopamiini virtaamaan kehossa.

Eh. Ehkä joidenkin kohdalla, mutta itse olen (toistaiseksi) persaukisena akateemikkona huomannut, että naiset tykkäävät, koska korkea koulutus korreloi hyvän keskustelutaidon ja edes jonkinasteisen älykkyyden kanssa. Naiset tykkäävät keskustella mielenkiintoisista asioista. Ja onhan älykkyys biologisesti ja geneettisesti viehättävä ominaisuus, jota naiset haluavat myös jälkikasvulleen. Ja kyllä, korkea koulutus korreloi myös keskimääräistä suuremman varakkuuden

Kuka näistä henjilöistä olet? https://fi.wikipedia.org/wiki/Akateemikko

Vierailija
51/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö (tämä ehdottomasti ykkösasia), korkea koulutus, mielenkiintoinen ammatti, joku taiteellinen harrastus, kissan tai koiran omistus, panostus hyviin kuviin. Sellaista. 

Hyvä koulutus=paljon rahaa vaatteisiin ja kosmetiikkaan ja muihin herkkuihin tyydyttämään yltäkylläiset himot ja halut ja saada dopamiini virtaamaan kehossa.

Eh. Ehkä joidenkin kohdalla, mutta itse olen (toistaiseksi) persaukisena akateemikkona huomannut, että naiset tykkäävät, koska korkea koulutus korreloi hyvän keskustelutaidon ja edes jonkinasteisen älykkyyden kanssa. Naiset tykkäävät keskustella mielenkiintoisista asioista. Ja onhan älykkyys biologisesti ja geneettisesti viehättävä ominaisuus, jota naiset haluavat myös jälkikasvulleen. Ja kyllä, korkea koulutus korr

Heh, mun humanistiystäväni on opettaja. Liksa yli 5000, osaa keskustella tieteistä ja taiteista, lausua runoutta alkukielillä ja naisia on aina ollut ympärillä paljon.

Vierailija
52/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
53/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ammatiksi joku arvostettu tyyliin lääkäri tai lentäjä.

-Etsii seuraa tositarkoituksella.

-Tee jotenkin selväksi, että pidät eläimistä.

Nämä vinkit on toiminut ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
54/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin tinderistä hlvettiin. Iha pska sovellus. Tulee vaan paha mieli.

Vierailija
55/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin tinderistä hlvettiin. Iha pska sovellus. Tulee vaan paha mieli.

No miten niitä muita ihmisiä pitäisi tavata jos asuu korvessa?

Vierailija
56/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat oli tietty jonkinlaimen esiseula, mutta olennaisimmin arvostin persoonallista tekstiä, josta huokui samaistuttava elämänasenne. Kuten nykyisellä puolisollani olikin. 

Vierailija
57/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ilme ja positiivinen asenne. Niihin ihastuin mieheni profiilissa. Toki myös ulkonäkö miellytti silmääni ja elämäntapa oli niin samankaltainen että pystyin näkemään itseni osana hänen elämäänsä. Kannattaa tehdä itsensä näköinen profiili. 

Kyllä. Kannattaa hymyillä kuvissa, se on ehdottoman tärkeää, se kiinnittää huomion. Ja yksi kokovartalokuva. Harrastuskuva. Jättäkää ne kuolleet kalat ja saaliseläimet pois, samoin autot ja moottoripyörät, ja yläosattomat.

Ja ei mitään negaamisia profiilitekstiin. Eikä " En etsi kirjekaveria".

Vierailija
58/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ilme ja positiivinen asenne. Niihin ihastuin mieheni profiilissa. Toki myös ulkonäkö miellytti silmääni ja elämäntapa oli niin samankaltainen että pystyin näkemään itseni osana hänen elämäänsä. Kannattaa tehdä itsensä näköinen profiili. 

Kyllä. Kannattaa hymyillä kuvissa, se on ehdottoman tärkeää, se kiinnittää huomion. Ja yksi kokovartalokuva. Harrastuskuva. Jättäkää ne kuolleet kalat ja saaliseläimet pois, samoin autot ja moottoripyörät, ja yläosattomat.

Ja miksi ei saisi harrastaa kalastusta, metsästystä tai autotallihommia? Onko virkkaaminen ja kuviokellunta ok?

Vierailija
59/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ei saisi harrastaa kalastusta, metsästystä tai autotallihommia? Onko virkkaaminen ja kuviokellunta ok?

ONKO HÄH?

Vierailija
60/66 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä kalastus- ja metsästyskuvat haittaa, kun etsin luonnossa viihtyvää kumppania. Eri asia jos kuvassa on se saalis pääosassa, ja itse miehestä ei kunnon kuvaa ole ollenkaan. Ei kiitos. 

Olen tämä kevään aikana selannut varmaan tuhansia profiileja tinderissä. Aivan uskomatonta, miten usein toistuu 

-kuvat moposta tai autosta, miestä ei kuvassa

-ei kuvaa ilman aurinkolaseja tai päähinettä

-alaviistosta otetut sierainselfiet 

-ei hymyn häivää yhdessäkään kuvassa

-täysin tekstittömät biot

-negatiivinen luotaantyöntävä lähestymiskulma deittiäppeihin 

Tottakai harrastuskuvia voi olla, ja on kivakin jos on vaikka salilta jos se nyt on se juttu. Mut sellainen pullistelukuva kertoo miehen korvien välistä riittävästi, ja vasuriin menee. Salilta esim sellainen rento ihanan hikinen pose treenin jälkeen, kun naamasta näkee että nauttii siitä mitä tekee. 

Muutenkin sellainen positiivinen ote elämään, jos sulla sitä on, niin tuo se esiin. Mut jos sitä ei ole, niin älä liimaa päälle. Totuus käy ilmi hyvin äkkiä. 

Joku sanoi tuolla hyvin, että jotain siihen tekstiin olisi hyvä laittaa silleen, että pystyy kuvittelemaan sopisiko itse siihen elämään mukaan. 

N45