Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko vielä jossain tekemisissä yläasteen luokkatovereittesi kanssa?

Vierailija
25.05.2024 |

Itse olen joidenkin kanssa paljon tekemisissä, useimpien kanssa en missään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Meillä kahdesti vuodessa nettitapaaminen. Kolmen vuoden välein nähdään illanistujaisissa.

Kaikki saa kutsun ja kukin osallistuu ainakin kerran vuodessa. Noin puolet  on aina paikalla.

Vierailija
22/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa soitellaan/nähdään muutaman kerran vuodessa. Muiden kanssa yhteydenpito on hiipunut. Ei oikeestaan edes kiinnosta kenenkään elämä. Päätin edellisen luokkakokouksen jälkeen, etten enää niihinkään osallistu. Jos niitä nyt pidetäänkään enää. N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Menetin kaverit kun muutimme toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
24/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kanssa soitellaan/nähdään muutaman kerran vuodessa. Muiden kanssa yhteydenpito on hiipunut. Ei oikeestaan edes kiinnosta kenenkään elämä. Päätin edellisen luokkakokouksen jälkeen, etten enää niihinkään osallistu. Jos niitä nyt pidetäänkään enää. N50+

Niin, meidän oli koulussa pakko koettaa tulla toimeen keskenään, vaikka oltiin eri aaltopituuksilla...

Vierailija
25/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa olen, ollaan aina oltu hyviä ystäviä. Muiden kanssa tiet erosi jo yläasteen tai lukion päättymisen jälkeen, enpä ollut pakollista "työkavereiden" välistä rupattelua enempää heidän kanssaan tekemisissä tuolloinkaan

Vierailija
26/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa joo. Ja aika monet on mun FB-kavereita.

Vierailija
27/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulu on elämän pahinta aikaa. Vasta sen jälkeen alkaa oikea elämä ja saa itse vaikuttaa siihen kenen kanssa on tekemisissä.

Minulle se oli elämän parasta aikaa.

Vierailija
28/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa ollaan yhteydessä, hän on minun lapseni kummisetä. Olimme hyviä kavereita ala-asteesta asti aina tähän päivään. Jonkun verran meitä kiusattiin, kun oltiin hyviä ystäviä, tyttö ja poika.

Vierailija
29/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, meidän oli koulussa pakko koettaa tulla toimeen keskenään, vaikka oltiin eri aaltopituuksilla...

Ei minullakaan ole ollut mitään ongelmia tulla toimeen luokkakavereiden kanssa kouluaikoina, eikä sen jälkeenkään (jos olen heitä sattunut näkemään). Ei vaan enää kiinnostele muiden kuulumiset. N50+ 

Vierailija
30/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole ollut mitään ongelmia tulla toimeen luokkakavereiden kanssa kouluaikoina, eikä sen jälkeenkään (jos olen heitä sattunut näkemään). Ei vaan enää kiinnostele muiden kuulumiset. N50+ 

Samoin minulla. Itse muutin eri suuntaan kuin kaikki muut, kahta kotipaikkakunnalle jäänyttä tapaan silloin tällöin - lähinnä jossain hautajaisissa.