Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14 eri Euroopan maan välinen vertailu: Suomen pienituloiset ja köyhät kärsivät eniten kuumuudesta

Vierailija
25.05.2024 |

Tutkimuksessa, jossa verrattiin 14 Euroopan maata keskenään, havaittiin että eniten helteestä ja kuumuudesta kärsivät eniten Suomen heikoimmassa asemassa olevat. Tutkimuksen tehneet muistuttuvat että jos kuumuudelta ei voi suojautua on siitä ihmiselle terveyshaittoja.

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/kaupunkiluonto-helpottaa-kuumuutta-mut…

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi itse vaikuttaa siihen millainen sisälämpötila kotona on. Esimerkiksi kannattaa ostaa ilmanlämpöpumppu. Jos ei siihen kykeke niin se ei ole kenenkään muun vika joten siitä on turhaa syyttää sen enempää yhteiskuntaa kuin vuokranantajiakaan.

Vierailija
62/67 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluuko asua vuokralla asunnossa joka on kesällä epäterveellinen uuni ja talvella pakastin vai käydä töissä ja ostaa oma hyvin ilmastoitu asunto on jokaisen oma valinta. Elämä on valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse vaikuttaa siihen millainen sisälämpötila kotona on. Esimerkiksi kannattaa ostaa ilmanlämpöpumppu. Jos ei siihen kykeke niin se ei ole kenenkään muun vika joten siitä on turhaa syyttää sen enempää yhteiskuntaa kuin vuokranantajiakaan.

Tuo on kyllä totta.

Ei voi ketään toista syyttää asunnon kuumuudesta, siihen voi itse vaikuttaa, joko viilentimellä, tai asuntoa vaihtamalla.

Vierailija
64/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää näitä nykyajan uutisia!!!!!

Vierailija
65/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyydestä voi myös kärsiä. Asunnoissa on vikoja. Patterit eivät toimi kuin pakkasella. Osassa asunnoissa rakoja ja ties mitä ikkunanpieltä. Paitsi hyvä että ilma vaihtuu jollain tavalla, jos voi säädellä sitä itse.

Vierailija
66/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa ilmanlämpöpumppu tai lopettakaa valitus.

Vierailija
67/67 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmyydestä voi myös kärsiä. Asunnoissa on vikoja. Patterit eivät toimi kuin pakkasella. Osassa asunnoissa rakoja ja ties mitä ikkunanpieltä. Paitsi hyvä että ilma vaihtuu jollain tavalla, jos voi säädellä sitä itse.

Pukeutuu lämpimästi, hyödyntää kerrospukeitumista, ostaa takin ja hyppii x -hyppyjä niin ei tule kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi